kedd, december 16, 2014

92. Aron 23. szülinapja

Aron:

Végre nem kell korán kelni...Végre kialudhatom magam... Végre szombat van... Attól függetlenül, hogy tegnap, vagyis ma hajnalban értünk haza egy Busani koncertről, és még minden tagomban érzem a fáradtságot, az agyam már regenerálódott, vagyis tisztán tudok gondolkodni. Halk puffanást hallottam, mire kinyitottam egy résre a szemem. A szobában már rég világos van. Hirtelen azt hittem, hogy JuJu burogat valamit, de aztán rájöttem, hogy Ren macskája ugrott le az ablakpárkányról. Hogy én hogy utálom azt a dögöt... Senkit nem akarok megbántani, aki szereti az efajta állatfajokat, de nagyon idegesítő tud lenni. Oda megy ahová akar, ha valami baja van nekiáll nyáverogni, és mindig láb alatt van. Általában reggelenkét háromszor átesek rajta, mire odébbrakja a felséges fenekét. Ren meg nem engedi, hogy kihajítsam. Ja, és a legrosszabb, hogy ijeszteget. Szürke, mit egy árnyék, aztán amikor megmozdul majd' szívbajt kapok. JR is mondta már, hogy látta, ahogy előlép az árnyékból... Mondjuk ez a tulajdonsága akkor a legijesztőbb, amikor horrort nézünk előtte. És szokott olyan is lenni, hogy vörösen csillog a szeme. Na, akkor tényleg félek tőle.

Már félálomban voltam, amikor nekiállt nyávogni. A fejemre húztam a takarót, de az a dög csak ült az ajtó előtt, és vernyákolt. Nagy nehezen feltápászkodtam, megfogtam a macskát, és szó szerint kihajítottam a folyosóra. Hallottam, ahogy nyekken egyet, aztán becsuktam az ajtót, és visszabújtam a takaró alá. Aztán elaludtam.



Mozog az ágy. Aztán valami kemény csapódott a mellkasomnak, és nehéz, mire levegőért kapkodva ültem fel.

-Mi a....?

-BOLDOG ARON-NAPOT!!!!-Üvöltötték egyszerre, és tovább ugráltak az ágyamon. Még BaekHo is ott volt. Hatalmas vigyorral ugráltak az ágyamon, aztán BaekHo elkiabálta magát, hogy "kicsi a rakás", és rám ugrott. BaekHo hátára Ren dőlt ki, aztán MinHyun és végül JR.

-Hülyék! Nem kapok levegőt!-Nyögtem, mire egy bocsit motyogva leszálltak rólam, aztán kimentek a szobából. Ren még be is csukta maga után az ajtót. Az órára néztem. Fél 4. És nem, nem reggel. Rendesen átaludtam ezt a napot. Még szundikáltam vagy egy 2 órát, aztán (mikor már korgott a gyomrom) felhúztam valami rendes ruhát (lányok is vannak itt, és volt már több eléggé kínos eset, úgyhogy ezt muszály), és lementem az ebédlőbe. Ren mosogatott a konyhában, JR valahol az udvaron volt, és a kutyákkal játszott, MinHyun valószínűleg bezárkózott a szobájába, BaekHot nem láttam.

-A lányok hol vannak?-Kérdeztem Rent, miközben a hűtőben turkáltam.

-Nem tom'. Jin azt mondta, hogy Patival és a stylesttel kell megbeszélnie nagyon fontos dolgokat, Panni és JuJu meg elment valahová még mielőtt felébredtünk volna.

-És BaekHo?-Vettem elő egy kést.

-Hazament a nejéhez.-Igen, a nejéhez. Kb 2 hónapja hívjuk Patit 'Asszonynak', vagy 'A nejének'. De mindig csak a háta mögött, persze amikor egyikük sem hallja. Nem akarunk kikapni miatta. Megettem a szedvicsem, és ittam egy nagy pohár tejet (csupa erő, csupa izom, reggel, este tejet iszom-tudjátok), aztán bedobtam a mosogatóba Rennek a koszos kést, és poharat.

-Kössz.-Morgott.-Már majdnem végeztem.

-Szívesen.-Mentem ki a nappaliba. Felbattyogtam a szobámba, hogy egy kis rendet varázsoljak, mert hajalban nem volt már kedvem mindent az élére hajtogatva bepakolni a szekrényembe. Egyébként ne nézzetek Rennek, nem vagyok rendmániás. Hm.. Egyébként lehet, hogy Ren neve a RENd szóból származik... Majd egyszer rákérdezek.

Pakolgattam a cuccaim, amikor rezegni kezdett a mobilom. Letettem a nagy halom papírt, ami éppen a kezemben volt, és a telómért nyúltam. Egy olvasatlan üzenet:

"8-ra gyere a belvárosi Ki-Chilihez, és öltözz fel csinin  JJ"

He? A következő másodpercben jött még egy üzenet, amiben elküldte a címet. 8-ig még van kemény 45 percem. Öltözzek fel csinin? Mondjuk én is mindig ezt írom JuJunak, ha valahova el akarom vinni. Kerestem egy elfogadható inget (piros-kék kockás), fekete farmert. A hajammal többet szórakoztam, mint a ruhámmal-cipővel-meg a nyakkendővel. És ne nézzetek hülyének. Igenis fontos az, hogy hogy néz ki a hajam!

8 előtt 20 perccel indultam útnak. Persze az összes lámpa akkor lesz piros, amikor sietek. Így a találkáról 10 percet késtem. Egy pincér jött elém, aztán felkalauzolt a második emeletre, és megmondta hogy a sarokba kell mennem. JuJu egy magazint olvasott, amikor odaértem hozzá.

-Szia!-Nézett fel, aztán összecsukta az újságot. Lehuppantam mellé, és egy csókkal köszöntem neki.

-Téged is a sarokba küldtek?-Kérdeztem, mire elmosolyodott. A nyakamhoz nyúlt, és levette a nyakkendőmet.

-Erre nem lesz szükség.-Mondta.

-Azért szenvedtem annyit a megkötésével, hogy most levedd rólam?-Méltatlankodtam, mire kinevetett.-És mi van azzal, hogy öltözzek csinin? Így még Ren macskája is szebb nálam!

-Azért ne értékeld magad egy macska szintjére!-Nevetett fel valaki mögöttem. gyorsan megfordultam, és megláttam a nővéremet, ahogy rám mosolyog. Mellette a húgomat, anyukámat, és apukámat. Megráztam a fejem, hogy nem csak képzelődök-e, aztán JuJura néztem. Csillogó szemekkel nézett rám, és arcáról mindent le tudtam olvasni. Ezt az egészet ő hozta össze, és tényleg elhívta ide a családomat! Felpattantam a helyemről, és megöleltem először anyát, apát, Annie-t (a húgomat) és Bianca-t (a nővéremet). Aztán JuJut is, és egy cuppanós puszit nyomtam az arcára.

-Üljünk le!-Invitált JuJu, mire a családommal együtt letelepedtünk az asztal köré. A pincér hozott egy tortát, amin (megszámoltam!) 23 gyertya égett. Miután elfújtam egy nagy képernyős tévé bekapcsolódott, aztán képek, és videó részletek kezdtek váltakozni. Elindult a Face, én meg majdnem felugrottam táncolni (reflex), de Annie (miután kiröhögött) visszahúzott. Volt egy csomó kis kori képem, egy csomó kirándulós fotó, aztán amikor gyakornokként átjöttem Koreába, a debütálás, a srácok... Aztán a JuJuval közös fotóink. Amikor a körübellül 30 perces videó véget ért meghatottan néztem végig a társaságon. Anya szemében felfedeztem egy könnycseppet, Annie pedig a vállamra hajtotta a fejét.

-Köszönöm.-Suttogtam, aztán amikor apa a kezembe nyomta a kést elkezdtem felvágni a tortát.

-Annyi minden mesélni valónk van!-Ujjongott Annie, amikor megkapta a szeletet.-De előbb te mesélj!

-Hogy vagy mostanában?-Kérdezősködött Bianca.

-Élek, amint látod.-Vigyorogtam, mire Bianka egy barackot nyomott a fejem tetejére.-Hé! Egy csomót dolgoztam a hajamon!-Simítgattam vissza a tincseket a helyére.

-Így jártál.-Nyújtotta ki a nyelvét. Attól függetlenül, hogy 25 éves már, még mindig játsza a 10 évest, ha találkozunk.

-Hogy bírod ezt az állandó felhajtást? Van időd rendesen aludni? Eszel te rendesen?-Aggodalmaskodott anya.

-Ajj, anya!-Torkolta le Annie.-JuJu minden kérdésedre válaszolt már! Ne piszkáld Aront! Szülinapja van!-Tárta szét a kezét komoly arccal, én pedig a barátnőmre néztem.

-Titkos információkat nem adtam ki rólad!-Mentegetőzött nevetve.

-Egyébként, amióta BaekHo elköltözött, és a lányok főznek mindig van elég kajánk.-Vontam meg a vállam.

-Miért költözött el?-Kérdezte értetlenül Bianca.

-Megnősült. Nem is tudtad?-Nézett értetlenül rá Annie.

-Nem! Mikor?-Elcseverésztünk egy darabig a Mázlistáról és a Nejéről, aztán szóba került az Amerikai turné.

-Ugye majd bejöttök hozzánk is? Szívesen látunk benneteket! Már úgy is olyan régen jártál otthon.-Mosolygott apu.-És a tagokat is hozhatod.

-Majd meglátjuk.-Néztem JuJura.

-És még nem is találkoztál Daviddal.-Bólogatott Annie.-Biancának muszáj bemutatnia neked a pasiját.

-Na de Annie!-Háborodott fel Bianca.

-Az A David, akivel én is találkoztam, vagy...

-Nem, nem az!-Rázta a fejét a húgom.-2 éve vannak együtt, és dúl a nagy LOVE köztük...

-Milyen jó, hogy az én pasim.-Sóhajtott Bianca, mire JuJu nevetésben tört ki.

-És vele mi a helyzet?-Kérdeztem Biancától, Annie felé biccentve.

-Á..-Vigyorodott el gonoszan.-Van egy 22 éves pasija...

-Barátom.

-Tökmindegy. Akivel minden héten találkozgat. A munkahelyükön ismerkedtek össze, úgy hogy John leöntötte kávéval.

-Júúúj!-Nevettünk fel JuJuval, aztán a villámló tekintetű Anniera néztünk.

-Gyerekek!-szólalt meg apu.-Viselkedjetek!

-Ezt körübellül 7 éves koromban hallottam utoljára.-Vihogott Bianca.



Igazi kis családi estet tartottunk. Mindenki ott volt, aki nekem a legfontosabbak közé tartozik. JuJu, anya, apa, Bianca, és Annie. Hajnali 3-kor jött a pincér, hogy szeretnének zárni. Elvitte az üres tányérokat, és poharakat, aztán feltápászkodtunk és kimentünk az étteremből. A kivilágított utcákon sétálgattunk. A két tesóm letámadta JuJut. Előttünk mentek, néha vihogva, néha ámuldozva, néha pedig könnyes szemmel. Anya és apa rendesen kikérdezett. Nem is tudom mikor beszéltem velük utoljára ilyen sokat.

Valahogy kijutottunk a hidakhoz, és ott valahogy kicserélődtek az emberek körülöttem. Anya és apa JuJuval beszélgetett, Annie és Bianca pedig velem. Mindenféle hülyeséget kérdeztek, aztán néha rátértek JuJura is. Mindketten K-POP rajongók (nem csak miattam), és meg kellett ígérnem, hogy elviszem hozzájuk a SHINee-t, a VIXX-et, az INFINITE-t, és hasonlók. Észre sem vettem, hogy megálltunk, csak amikor nekimentem JuJunak, és majdnem feldöntöttem, ezért gyorsan átöleltem. Egy szolid puszit nyomott az arcomra, aztán kibontakozott az ölelésből.

-Hát, azt hiszem kisfiam, megjöttünk.-Sóhalytotta apa. Felnéztem a hotelre, és egy picit elszomorodtam.

-Holnap vissza kell mennetek, igaz?-Anya bólintott, aztán megölelt. Két puszit nyomott az arcom két felére, aztán átadott a szomorkodó Annienak.

-Kár hogy csak ilyen keveset maradhatunk.-Suttogta, aztán a könnyeit törölgetve bújt hozzám.

-Én jövök!-Méltatlankodott Binaca, aztán miután Annie elengedett megölelt.-Legyél jó kisfiú Aronka!

-Nem vagyok Aronka!-Húztam el a szám.

-Nekem az vagy.-Vigyorgott, és egy barackot nyomott a fejemre. Apa is megölelt, aztán megfogta mindkét vállam, és mélyen a szemembe nézett.

-Jó viselkedjél ám! Ne halljak rád panaszt! Ha megbántod ezt a kislányt azt nagyon megbánod! Világos?-Intett a fejével JuJu felé, mire komolyan bólintottam.

-Nem fogsz csalódni bennem apa.-Miután JuJut is megölelték, és a tesóimnak megadta az elérhetőségeit ők bementek a hotelba, mi pedig hazafelé vettük az irányt. Az étterem, ahol a kocsimat hagytam nem is volt olyan messze, mint gondoltam. JuJu hazafele elárulta, hogy a tesóim nagyon szimpatikusak neki, és a szüleim is.

-Azt a videót... Te csináltad?

-Igen. Igazából ez egy közös ajándék, mert anyukád és apukád válogatta össze a képeket, a tesóid a zenét vágták össze, én meg megcsináltam videónak. A srácok meg a kaját és a szállodát fizették. És BaekHo választotta a tortádat.-Nevetett fel az utolsó mondaton.

-Ki lesz akadva, hogy nem maradt belőle. Igaz?

-Á, tuti.

-Majd az asszonnyal csináltat magának.-Vontam meg a vállam. Leparkoltam a ház előtt, aztán csendben beosontunk a házba. Már felértünk a szobámhoz, amikor az ajtóban átestem egy szőrös gombócon.

-Hogy a fene...-Suttogtam, aztán felkapcsoltam a lámpát. A macska ijedten rohant ki a folyosóra.-A fene essen beléd!-Csuktam be az ajtót.-Mindig az út közepén kell lenned! Büdös dög!-Morogtam.-Most egy hétig mosogathatok! JR tuti meghallotta.-Fintorogtam. JuJu levette a kabátját, aztán felkapcsolta az éjjeli lámpát. Elment mellettem, amíg a kabátommal szórakoztam lekapcsolta a nagy villanyt. Miután sikeresen felakasztottam a kabátot odamentem JuJu mögé, és átöleltem.

-Köszönöm.-Suttogtam, és egy puszit nyomtam a nyakára.-Ennél nagyobb ajándékot nem is kaphattam volna. Hogyan tudtad ezt az egészet magadban tartani? Talán ez a legelképesztőbb dolog...

-Ilyenkor olyan izé vagy!-Megfordult, aztán a mellkasomra fektette a fejét.

-Nem érdemeltem volna meg.-Suttogtam, miközben a haját simogattam.

-Dehogynem!

-Rengeteget dolgoztál rajta....

-Nekem csak az számít, hogy boldog vagy.-Nézett fel rám.Megsimogattam az arcát, és egy puszit nyomtam a szájára. A végén egy hatalmas smárolás lett belőle, aztán egymást ölelve aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése