csütörtök, december 25, 2014

93. Az élet csajos oldala


Pati:

Ez a nyár nagyon gyorsan eltelt. BaekHoval voltunk ugyan nyaralni, de nem túl sokáig, mert koncertek-interjúk-új album miatt rengeteg időt töltöttek a kiadóban. Én meg leginkább Jinnel voltam. Jártuk Szöult, rajzolgattuk  a ruhákat, a terveket, aztán varrogattunk, utána pedig Panni, mint fotós, + az éppen aktuális modellek következtek. A karrierünk egyenletesen halad felfelé, ami jó hír. JiMin (stylest) megengedte, hogy a fiúk ruhájánál is besegítsünk.

Most pedig szeptember van. Általában otthon dolgozok, a speciel erre kialakított szobában (ezer köszönet Esztinek!), de már kezd kicsinek bizonyulni. Jin pedig még otthon lakik a szüleinél, ezért ott sem lehet nagyon semmit csinálni. BaekHo lakásában pedig jelenleg nagy a felfordulás, mert Panni átköltözik egy másik lakásba, amit nem rég vettek meg JRrel. Meg amúgy is az is nagyon pici egy hely. JuJu jelenleg a fiúkkal lakik a dormban, és elfoglalta BaekHo szobáját. Eszti pedig állandóan dolgozik, vagy segít Hanninak a tanulásban, és neki is nagyon pici lakása van.

Augusztus végén a belvárosban sétálgattunk Jinnel (kell az ihlet), és láttunk egy eladó egész méretes helyiséget. Körübellül tornaterem méretű. Mostanában annak a tulajával próbálom felvenni a kapcsolatot. A munkánk jelenleg ugyan csak abból áll, hogy én tervezek egy képzeletet is felülmúló darabot, Jin pedig csinál belőle egy olyat, amit az utcára is fel lehet venni, ezeket Panni lefotózza a modelleken, és általában rendelésre csinálunk még ezeken kívül bármit is. Most abban gondolkodunk, hogy nyitunk egy üzletet. Szóval ehhez  az a tornaterem méret talán jó lenne. Ahhoz mondjuk kellenek valakik, akik még rajtunk kívül sokszorosítják a ruhákat, de egyenlőre megvagyunk ezzel mi is.



Beléptem a házba. A szokásos csend fogadott. Ledobtam a táskáim, és bekopogtam BaekHo dolgozószobájának ajtaján, aztán benyitottam. Éppen valamelyik táncot gyakorolta, az egyik tükrös falnál, fejhallgatóval a fején. Ugyan hangszigetelt a szoba mégis inkább ezt a megoldást szereti. Amikor felemelte a fejét észrevett a tükörben, aztán egy 180 fokos fordulattal előttem termett. Lecsúsztatta a fejhallgatót a nyakára, aztán magához ölelt.

-Szia! Hogy ment?-Érdeklődött.

-Az ingatlanos azt mondta, hogy elintéz mindent.-Vontam meg a vállam.

-Akkor a következő hónapban már nem itthon fogsz dolgozni.

-Körübellül.-Elővette a kis kütyüjét, amiről a zene megy, és kikapcsolta, aztán a telezsúfolt íróasztalra dobta a fejhallgatóval együtt.-Hogy megy a tánc?

-Hát, még nem teljesen. Rengetegszer elrontom. A tánctanár már kezd kiakadni. Bár a többiek is bénáznak.-Vigyorgott.

-Milyen nap van ma?

-Péntek, 12-edike. Második péntek a hónapban.

-Ma estére terveztél valamit?-Sunyin elmosolyodott, utána csak megvonta a vállát. Aztán eszébe jutott valami, és motyogott valami szitkozódást.

-SeYong elhívott magukhoz egy amolyan szórakozós estére.

-Akkor nem bánod, ha idecsődítem a lányokat?

-Mi?

-Második péntek. Este 6-ra jönnek.

-Erről tudnom kellett volna?

-Augusztusban is volt.-Felvonta szemöldökét, aztán elröhögte magát.

-Ja, amikor kipateroltál itthonról. Kik jönnek?

-Jin, JuJu, Panni, JiMin, Tifany, SoHee, Hyong, AhRin, Eni, és talán Eszti is ideér. Ha sikerül lepasszoplnia, akkor Hannit sem hozza.

-Lepasszolnia? JRnek?

-Ja, nem. Talán a TEEN TOPos fiúknak. Nem tudom. Ő mondta.

-Még van egy órám eltűnni itthonról.-Nézett az órára.

-Nem kell sietned.

-Nem akarok útban lenni kiscicám.

-De mindenképpen enned kell valamit.

-Az csak természetes.-Mosolygott.-Mit eszünk?

-Ma nem főztem.

-A tegnapi is teljesen megfelel nekem.-Bár igazából bármit megeszik, amit főzök. Miután ettünk egy-egy tányér tésztát, és segített mosogatni, ahogy ő mondta "kitettem a szűrét". Utána nemsokára megérkezett Jin és Panni. Valahogy éreztem, hogy ők ketten együtt jönnek. Eni, AhRin és SoHee is együtt jött. Tifany és Hyong csak később futottak be, ahogy JuJu és JiMin is.

-Én szülőit tartottam.-Mentegetőzött Hyong.

-Forgatás volt, és nem tudtam időben szabadulni.-Magyarázta Tifany.

-A lényeg, hogy ideértetek. Kértek inni?

-Van kávé? Mindjárt elalszom.-Érdeklődött Panni.

Leültünk a nappaliba beszélgetni. Ez amolyan csajos estének ér be nálam. mindenki elmondhatja, ami a szívét nyomja, kivel mi történt, ha tanács kell, meg hasonlók. A lényeg, hogy jól érezzük magunkat, és pletyizzünk.

-Hyong? Kezd te!

-Oké. Szóval szülőit tartottam, és az egyik anyuka ki volt akadva, hogy a gyerkőcök bántják a kislányát. Ami amúgy nem igaz, vagyis csak részben. MiRa csúfolta a ..hogy is mondjam...család-problémás kisfiút, aki egy idő után begurult, és megütötte. Után leültünk és megbeszéltük az egészet. Aztán jött az anyuka, és MiRa azonnal rohant hozzá elmesélni a dolgokat, ő meg jött nekem. És ez volt a szülői előtt. Aztán amikor elkezdődött ez a szülői kb elmondtam 6 mondatot, ami az egész osztályra vonatkozik, utána mindenki azt kérdezgette, hogy az ő kislánya-fia hogy tanul, milyenek az eredményei, hogy viselkedik, meg egyebek. Úgyhogy most szét megy a fejem.

-Néha rosszabbak a szülők, mint a gyerekek. A gyereknek megmagyarázhatod, hogy mi miért van úgy, de a felnőtt már azt gondolja, hogy ő tudja jobban, vagy csak nem hagyja hogy bármit bemagyarázz neki, amit ő nem akar.-Bólogatott Panni.

-A tanítói státusz rossz oldala.-Fűzte hozzá Tifany.-De legalább érdekes munkád van, ami változatos is.

-Ez mondjuk igaz. De mi  a fenét csináljak ilyenkor?

-Mondd meg a szülőnek, hogy a gyerekkel már elrendezted.-Vonta meg a vállát Panni.

-Hát, megpróbálhatom. Köszi. Továbbadom.

-SoHee? Mi történt veletek? Hallottam nagyon érdekes dolgokat.-Húzta fel a szemöldökét Jin.

-Miket hallottál te rólam?

-Pilla, idézem: "InSoo bejelentette, hogy nemsokára megnősül. A barátnője egyenlőre még nem publikus, de a hónapban mindenképp bemutatja a médiában. Amikor megkérdezték ki az illető konkrét nevet nem mondott, csak annyit, hogy "A világon a legcsodálatosabb lány, akivel valaha találkoztam". Az esküvő előreláthatólag zárt körű lesz. Amikor megkérdezték, mi az amit a feleségétől elvár, csak annyit mondott: "Úgy-és annyira szeressen, ahogy én őt. Ja, és persze támogasson, és legyen mellettem." Hm?

-Ezt honnan szedted?-Kerekedett el SoHee szeme.

-Nem tudom. Valamelyik újságból.-Vigyorgott Jin.-Ren állandóan hoz nekem ilyen napilapokat, meg mindenféle újságot. Az egyik ilyenben volt benne. Elméletileg 1 hete adták ki.

-Ez komoly?-Esett le AhRin álla. SoHee csak félve biccentett.

-És mi miért nem tudtunk róla? Azt hittem még ott tartotok, hogy InSoo el akar jegyezni. Nekem legalábbis utoljára ezt mondtad.

-Az eljegyzés már megtörtént.

-MIIII???-Mindenki egyszerre akart kérdezni, de SoHee felemelte a kezét.

-Elmondhatom? Szóval múlt héten kaptam tőle ezt a gyűrűt, az eljegyzésre. Azt tudom, hogy nagy tervei vannak a jövőnkre nézve, de az nekem is új, hogy be akar mutatni a nagyközönségnek. Persze beszéltünk már róla, de azt hittem még várhat.

-Hát, akkor sok sikert nektek.-Ölelte meg a mellette ülő Panni.

-Tényleg veled, és JRrel mi van? Megkapta már az engedélyt?

-Nem.-Rázta meg a fejét Panni.-Még rimánkodik, de mindig azt mondják neki, hogy maximum tavasszal. Remélem rólunk most nem írnak az újságok.-Sandított Jinre.

-Ööö...Nem emlékszem, hogy olvastam volna bármit is. Azt tudom, hogy mostanában MinHyun a téma.-Esztire pillantottam, de semmi reakciót nem mutatott.

-Akkor jó.-Könnyebbült meg Panni.-JiMin?

-Én csak gratulálni szeretnék a legújabb kollekciótokhoz lányok. Remek lett.

-A magazin nagyon fogy, és jönnek a megrendelések.

-Ha bármi kell segítek.

-Köszi.

-Jin?

-Olvastál valami olyat az újságokban, ami rátok vonatkozik?

-Nem. Pár interjúban elmondott dolgokat ami teljesen rám vonatkozik, de nem konkrét dolog.

-Semmi eljegyzés, vagy esküvő bejelentése?-Húzta fel a szemöldökét AhRin.

-Hagyjatok már!

-Ez azt jelenti, hogy én jövök?-Kérdezte Eni.

-Ja.-Biccentett Jin.

-Bekerültem!

-MI???

-Felvettek a fiúk mellé, mint fodrász!-Miután megtapsoltuk jól kikérdeztük a dolgokról, aztán jött AhRin.

-Még mielőtt bárki megkérdezné, igen, jelenleg újságíró vagyok, és nem, nem én írtam a fiúkról.

-Pedig már kezdtem reménykedni, hogy letolhatlak.-Húzta el a száját Jin.

-Ne reménykedj. Igazából csak a véleményetekre vagyok kíváncsi.

-Miről van szó?

-Kaptam egy állásajánlatot.

-Milyen téren?

-Rádiós műsorvezető.

-Az király!-Tapsikolt Tifany.

-És? Elfogadod?-Érdeklődött JuJu.

-Csak jobb, mit egész nap a gép előtt ülni, és olvasni a sajtóhíreket.

-Annál tuti.-Mosolyogtam.-Majd hallgatlak. Mikor kezdesz?

-Még tudatnom kell velük, hogy elfogadom az állást. Aztán majd szólok. Menjünk tovább.

-Oké. Ma volt a forgatás.-Kezdett bele Tifany.-Előtte még próbáltunk egyet.

-És, milyenek voltak a fiúk?

-Biztosíthatlak Hyong, hogy senki nem hibázott.

-JunQ tegnap egész délután a táncokat gyakorolta. De akkor minden jól ment.-Nyugodott meg.

-És a végén az a ruha lett, amit ti terveztetek! Én annyira örültem neki!-Lelkendezett Tifany, miközben körbemutatta a telóján a képeket.

-Még mindig nem értem, hogyan tudsz tűsarkúban táncolni.-Ingatta a fejét Eszti. Akkor tűnt fel, hogy eddig szinte meg sem szólalt.-Nekem még a járás benne is nehezen megy.

-Gyakorolni kell. Ja, és egy mérettel nagyobbat kell venni, hogy ne szedje szét a lábad. JuJu? Veled mizus mostanában?

-Úgy nagyjából semmi. Max az az érdekes, hogy jövőhéten jönnek Aron tesói. Koncerthónapot akarnak tartani, és engem is visznek magukkal.

-Az jó, hogy így bevágódtál náluk.-Bólogatott Eni.

-Majd találkozhatnánk valamikor velük. Pati, mit gondolsz?-Kérdezősködött Panni.

-Szegény drágámat nem akarom kipaterolni a házból.-Tártam szét a kezem.-Egyébként is mindig azt mondja, hogy elrontotok.

-Én ugyan nem!-Ellenkezett AhRin.

-De majd összebeszélünk még. Hátha.-Zártam le a témát.

-Egyébként te jössz.-Tudatta velem JuJu.

-Ja... Mostanában nagyon nem történik semmi. Sikerült egyezkednem a lehendő üzletünk jelenlegi tulajával. Kb ennyi. Eszti?

-Mit szeretnétek hallani?-Húzta fel a lábát a fotelban.

-Ó, én, én had! Pilla... "TEEN TOP interjú, szeptember 10. ChunJi azt nyilatkozta, amikor a lányokról kérdezték, hogy van egy rajongójuk, aki nagyon szeret, bár a lánynak még nem merte bevallani. Amikor a leányzó nevéről, vagy személyiségéről kérdeztük azt válaszolta, hogy sok nyelven beszél, nem koreai származású, és nagyon kedves, jól főz, és nagyon sokat találkoznak a munkájukból adódóan. Utána Rckyt is megkérdezték, mit gondol a lányokról, vagy ismeri-e azt a személyt, akit ChunJi említett. Az énekes megvonta a vállát, aztán a barátjára nézett, és elnevette magát. ~Igen, ismerem. Szerintem is nagyon kedves, bár bevallom, nem csak ChunJi kedveli.~ És az érzelmeit elmondta már neki?~Nem, még nem. De ha így folytatjuk a rivalizálást ChunJi hyunggal szerintem egyikünk sem fogja bevallani neki.~" Mit gondolsz erről?-Érdeklődött Jin.

-Attól tartok ez rólam szól.

-Mit gondolsz arról, hogy az a két idióta összeveszik rajtad?-Érdeklődött SoHee.

-Nem sokat. Jelenleg szingli vagyok.-Vonta meg a vállát.-Egy összetört szívű szingli. Bár ezt ők is nagyon jól tudják.

-Még mindig nem sikerült túllépned rajta?-Kérdezte Panni.

-Igazából, lehet hogy sokszor úgy tűnik... Oh, ez már ciki. Nem akarok erről beszélni!

-Csak fejezd be a mondatot!-Könyörgött JuJu.

-...úgy tűnik, hogy már elfelejtettem, és teljesen jól vagyok, de egy 3 éves kapcsolatot nem lehet csak úgy elfelejteni.

-Szóval még mindig szereted?

-Most miért csináljátok ezt?-Várakozón néztünk rá, így megadta magát.-Igen. Még mindig szeretem. És mindig is szeretni fogom. Csak ő van olyan hülye, és játszik velem.-Tárta szét a kezét.-Van olyan érzés, hogy egyszerre utálok, és szeretek valakit?-Erre a kérdésre senki nem tudott válaszolni. Hosszú csend következett. Eszti fájdalmas arccal ült a fotelben, a többiek pedig maguk elé meredtek.

-Talán...-Kezdte JiMin.-Ha elmondanád neki mit érzel, akkor jobb lenne.

-Nem hiszem. Vagy bunkózna, vagy elküldene a francba. Meg nem érdemli meg. Ott van a barátnője, akivel éli az életet. Én már nem kellek oda.

-Úgy értem neked lenne jobb... Legalább tisztáztad előtte, hogy visszavárod.

-Én...Én nem. Azt akarom, hogy boldog legyen, akármennyire is utálatos volt velem. Ha neki másra van ehhez szüksége, akkor legyen vele boldog.

-Komplikált ez a dolog.-Sóhajtott JuJu.

-Ha bármiben tudunk segíteni csak szólj! Valamelyikünk biztos meg tudja oldani, hogy lelkizzünk.-Ajánlotta fel Tifany.

-Köszi.-Biccentett. Újabb csend következett. Aztán belehasított egy szólókoncert.

-Te jó ég!-Kapott a szívéhez Hyong, miközben Tifany felvette a telefonját.

-Szia! ....... Nem, még itt vagyunk Patiéknál. .................. Meg a...! Oké, indulunk haza. .......... Micsoda? ............ Ja, átadom. ............ Neki is. Szevasz!

-Ez azt jelenti, hogy menjünk haza?-Kérdezte Eni.

-Konkrétan "Hol a fenében vagytok már?".-Dobta be a táskájába a telefont Tifany.-AhRin, GunWoo üzeni, hogy "Hol a kaja, asszony?", Eninek pedig Chaejin üzeni, hogy tönkrement a haja. InSoo elvileg röhögőgörcsöt kapott, JunQ pedig a kiscicámat gyömöszöli be az egyik szekrénybe.

-Mennyit ittak ezek?-Állt fel Hyong, és felvette a pulcsiját. Tifany, Eni, SoHee, és AhRin is szedelőzködni kezdett.

-Remélem nem szedik szét a házat, amíg hazaérünk.-Kikísértem a lányokat, elköszöntünk egymástól, aztán gyorsan elhajtottak. Jin, Panni és JiMin is szedelőzködni kezdett. JuJu is nemsokára elment. Már majdnem éjfél volt.

-Menni kéne.-Állt fel Eszti.-Hanni már tuti elaludt, ha békén hagyták.

-Maradhatsz még, ha akarsz. Amíg BaekHo hazaér...

-Nem akarok útban lenni. Meg holnap is be kell mennem dolgozni.-Dörgölte meg az arcát.

-Nem úgy volt, hogy szombat-vasárnap szünet?

-De. Viszont ez most különleges eset. Tárgyalás lesz. Valami franciákkal. Elhalaszthatatlanul fontos.-Vonta meg a vállát.-Csak nem akarok most visszamenni a TOPdilisekhez.

-Maradhatsz még. Lelkizni, ha akarsz.-Ültem le mellé, a másik fotelba.

-Köszi.

-Kérdezhetek?

-Ha akarsz.-Döntötte hátra a fejét.

-Kit kedvelsz jobban, ChunJit vagy Rickyt? Érzelmileg.

-Én barátaimnak tekintem őket, ugyan úgy, ahogy a többi TOPdilist, és a BAP-t is. Ha erre gondolsz egy szinten vannak.

-Ha bevallanák, hogy szeretnek, melyiket választanád?

-Valószínűleg egyiket sem.

-Miért?

-Először is senkit nem akarok megbántani, a másik ok, pedig hogy még nem állok készen egy másik kapcsolatra. Ez annyira gáz!

-Nem, nem.

-De igen. Volt egy nagyon hosszú, és mély kapcsolatom valakivel, és valamit elbaltáztam, így már nem kellek neki, de képtelen vagyok kiszeretni belőle.

-Eszti, sokan vannak, akik rajonganak érted. Valmelyik nap voltam bent a TOP-nál, mert téged kerestelek, tudod, amikor nem tudtalak elérni telefonon.

-Aha.

-Bárkit megkérdeztem, még a legzöldfülűbb gyakornok is tudta ki vagy, milyen ruhában voltál mondjuk hétfő reggel, hol az irodád, hány nyelven beszélsz, és hogy van egy klónod, mármint Panni, és egy kishúgod. Tudják, hogy nagyon jóban vagy a TEEN TOPal. Találkoztam ChangJoval is, akit vagy percenként megállítottak a folyosón, hogy rólad kérdezzenek. Mindenki tudja, hogy szingli vagy, és megpróbálnak rád hajtani.

-Ha az lenne, hogy BaekHo megcsal egy másik lánnyal, te mit lépnél? Ki tudnál belőle szeretni, hoyg létrehozhass egy másik kapcsolatot?

-Először valószínűleg felpofoznám, amíg el nem mondja mi történt pontosan. Utána megkeresném a lányt, és lekiabálnám a  fejét. Bár nem hinném, hogy BaekHo megcsalna bárkivel is. Elvégre elvett feleségül.

-Jó, ez más tészta, mint az enyém. Ti már egymáshoz tartoztok. De én...-A tenyerébe temette az arcát. Látszott rajta, hogy legbelül őrlődik.-Néha arra gondolok, hogy jobb lett volna, ha a TOPdilisek nem járnak arra, és én meghalok. Bár Panninak nem akarok rosszat, vagy fájdalmat okozni bárkinek, akit szeretek. Csak Panni és Hanni tartja bennem a lelket. De főleg inkább Hanni.-Túrt bele a hajába.-Valahogy mindig meg tud vigasztalni ha éppen érzelmi kitörésem van. Próbálok erősnek mutatkozni, de nem sokáig bírom már.

-Hidd el, jó lesz a vége.-Simogattam meg a haját.-Csak tartsd magad még egy darabig, és próbáld meg elfelejteni MinHyunt.

-Hónapok óta ezen vagyok.-Suttogta.

-Na gyere ide!-Álltam fel, és őt is felhúztam a fotelből.-Próbáld ki a nagybetűs ÉLETET élni, amiben nincs helye MinHyunnak, csak Hanninak, a barátaidnak, a családodnak.

-Rendben.

-És ha valamelyik TEEN TOPos szerelmet vall, akkor ne utasítsd vissza.-Fogtam meg a vállát.-Adj nekik egy esélyt, hátha túl tudsz lépni ezen az egészen. És ha már itt tartunk szerintem Rickyt válaszd.

-De...

-Csak éld az életed, okozz örömet másoknak, dobd a sarokba az önsajnálatot, bulizz ezerrel, és a legfőbb, hogy legyél optimista, amilyen mindig is voltál.

-Megpróbálom.-Magamhoz öleltem az elcsigázott barátnőmet. Hallottam, hogy valaki kinyitja a bejárati ajtót.

-HÉ! Nem ölelgetheti senki az engedélyem nélkül Patimat!-Szólalt meg mellettünk BaekHo.-Azonnal engedd el!-Parancsolt rá Esztire. Kuncogva elengedtük egymást.

-Örülök, hogy sikerült beléd lelket öntenem.-Suttogtam, mire Eszti elnevette magát.

-Köszönöm, hogy maradhattam, de most már tényleg megyek.-Vette fel a blézerét, és a dög nehéznek tűnő táskáját.

-Mit van abban a táskában?-Húzta fel a szemöldökét BaekHo.

-Inkább mi nincs. És elárulom, kiselefánt, és kékbálna.

-Neked is ilyened van?-Sandított Patira.

-Á, női táska.-Hallottunk az ajtó felől egy másik hangot.

-MinHyun meg mit keres itt?-Suttogtam BaekHo felé.

-Ő hozott haza.-Vonta meg a vállát.

-De... Most öntöttem ebbe a lányba életkedvet!

-Azt hittem már hazament mindenki! Honnan tudjam hogy ti még itt pletykáltok?

-Szerintem én megyek.-Állt meg mellettünk Eszti. Engem újra megölelt, BekHoval pedig úriasan kezet fogott.

-Üdvözlöm a CAPékat, meg a BAPseket.

-Átadom nekik.

-És ne hagyd, hogy megegyen az árnyékszörny.

-Nagyon humoros vagy.

-Most miért, nem?-Nézett rám, mire én csak a szememet forgattam, aztán Eszti után mentem az ajtóhoz. MinHyun az előkertben telefonált, de nemsokára letette, és a ház felé indult. Újra megöleltem Esztit, aztán kilépett az udvarra. MinHyun felkapta a fejét, és csak bámult a lány után. Eszti egy laza sziával elrendezte a dolgot, a fiú meg motyogott valamit.

-A manegger üzeni, hogy holnap próba.-Szólt oda még BaekHonak, aki közben hátulról átölelt, és Eszti után szaladt. Valószínűleg nem érte utol, mert Eszti fehér kocsija pár másodpercen belül ment el az utcán.

-Hát, ez van.-Motyogta a drágám, aztán behúzott, és becsukta az ajtót.-Pontosan miről is maradtam le?

-Csajok összeesküvése ellenetek.-Feleltem, és mentem a konyhába kaját melegíteni neki. Miközben evett elmosogattam, utána pedig mentünk aludni.

-Szegény Eszti.

-Ja.

-Ilyenkor véleményt szokás mondani. Mégis mi történt MinHyunnal?

-JR kikérdezte, de neki is csak annyit mondott hogy csak egy rövid félrelépés volt a szőke csaj, mert a gyerek teljesen maga alatt volt. Valami gyerekkori barátja lehetett, akivel még debütálás előtt jártak. Aztán persze vége is lett, amikor kiadtuk a FACE-t.

-Akkor miért nem magyarázza el Esztinek is a történetet?

-Mert hülye.-Morogta.-Hagyd már őket a fenébe!-Suttogta, miközben az arcomat csókolgatta.

-Holnap próba.

-Nem baj.

-Nem fogsz tudni felkelni.

-Ajjj, mindig elrontod a hangulatomat.-A sötétben felé fordultam, és megsimogattam a fejét.

-Jó éjt drágám.-Fészkeltem el magam az ölelésében.
-Jó éjt kiscicám.-Húzott még közelebb magához, és az állát a fejem búbjára helyezte.


Valószínűleg idén ez az utolsó bejegyzés... 
Köszönöm, hogy olvastok/olvastatok idén is, a véleményeket, a nézettségeket....
 Mindenkinek Boldog Karácsonyt, és K-POPpal teli Új Évet kívánok!
by.: ByulWoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése