szombat, január 10, 2015

95. Őszi nyaralás - part1


Jin:

-Van kedved nyaralni egyet?-Érdeklődött Ren, amikor belépett a szobámba. Sajna még mindig anyáéknál lakok. Igaz, hogy nem bírják a hangoskodást (szóval házibuli nuku), meg mindig tudniuk kell ha elmegyek valahová, és kb mikorra érek haza, és kikkel vagyok, de Rent elfogadják (sőt örülnek is neki, amitől én is boldog leszek). Így jelenleg felhőtlen a kapcsolatom a szüleimmel. Na szóval Ren leült az ágyamra, és onnan figyelte, ahogy elrakom a mappákat, és a próbababát tologattam, hogy elférjek, miközben ismertette a részleteket.-Igazából CAP találta ki, mert megunta az állandó esőzést, meg a hideget. Mahajangába mennek, tudod Madagaszkárra. Nem tudom miért pont oda, de nagyon lelkes, és minket is meghívott. Eszti már nagyjából leszervezte. Van kedved jönni?

-Őszi szünet van. Madagaszkáron meg egy csomó érdekes dolog, amiből a végén ruhát lehet faragni. Szerintem megyek. Kik jönnek még?

-A TEEN TOP, meg CAP barátnője, akkor megyünk mi, meg a lányok, és te, akkor jönnek valószínűleg SeYonggék, és JungGukék. Hogy a lányokat hozzák-e az még kérdéses. SoHee viszont tutira jön, mert nemsokára bejelentik az esküvő időpontját InSooval.

-Akkor ez azt jelenti, hogy minimum leszünk 28-an?

-Körübellül.

-Juj de jó! A nyáron úgysem volt közös nyaralás. Most meg már október van, és szerintem igaza van CAPnak, hogy megutálta az időjárást.

-Hát, igen. Három lehetőség van: vagy esik-hideg van-és fúj a szél, vagy csöpörög-hideg van-és fúj a szél, vagy pedig zuhog-hideg van-és fúj a szél. Nem valami változatos.-Leültem mellé, mire ő átfogta a derekam, és magához húzott.-Reméltem, hogy eljössz, mert mostanában keveset találkozunk.-Sóhalytotta.

-Te dolgozol állandóan!-Motyogtam megdorgálóan.

-Te pedig vagy az üzletben vagy, vagy elveszel a ruhák között.-Mondta mosolyogva, és egy puszit nyomott a homlokomra.

-Tényleg, mikor indulunk?

-A TEEN TOP holnap indul, kb 1 nap az út. A szállást már lefoglalták, valami tengerparti szállodában, asszem 40 főre. Aron beszélt L.Joeval tegnap. Pontos adatokat nem tudok, de több emberre számoltak, hátha más is akar jönni. Én úgy tudom, hogy 2-3-4-és 5 ágyas szobák vannak, de lehet kérni pótágyat is. Maneggerek, meg hivatalos személyek nem jönnek. A szabinkat már kivettük. Igazából tegnap akartalak megkérdezni, mert holnap után indulnánk, csak nem vetted fel a telefont, facebookon nem voltál fent, idejönni meg nem volt időnk, mert egész nap próbáltunk.

-Nem baj. Még elő kell rukkolnom vele anyáéknak, de szerintem elengednek.

-Egy próbát megér.-Lementünk a konyhába, ahol anya egy nagy öleléssel köszöntötte a "kisfiát" (mármint Rent), aztán végighallgatta az őszi-nyaralásos dolgot. A végén elengedett, de megígértette Rennel, hogy vigyázni fog rám.

-Ez csak természetes.-Anya mosolygott, aztán feltálalta a vacsorát.



---



JuJu: /3 nap múlva/
 A repülőút nagyon unalmas lett volna, ha nincs melletem Aron,  a MYNAME és a BAP. Fele úton Himchant szekálták egy csillámpónival (valószínűleg Hannitól lehet, aki hazautazott Magyarországra  a szünetre), meg a stewardes csajjal (ugyan jöjjön már össze vele), utána pedig vicceket meséltek egymásnak. Mikor leszálltunk Antananarivo-ban már fájt az oldalunk a nevetéstől.

-Ez az a kimondhatatlan nevű hely?-Érdeklődött SeYong, amikor kisétáltunk a kisbuszokhoz a parkolóba.

-Ó, Antananananarivóóóóóó!-Kezdett el énekelni DaeHyun, de JunQ egy akkorát vágott a vállára, hogy azonnal elhallgatott. Pedig kíváncsi lettem volna a folytatására. A 28 ember bezsúfolódott 3, 10 személyes kisbuszba, aztán Mahajanga felé vettük az irányt. Bandák szerint szálltunk be a buszokba (NU'EST+mi, MYNAME+Tifanyék, és a BAP+JongUp és JongGuk barátnője). JR és Panni elaludtak egymás vállán (nagyon cukik együtt!!), Ren és Jin valamiről nagyon beszélgettek, Aron és BaekHo Pati notebookján nyomtak valamilyen öldöklős játékot, MinHyun és egy plázacicának kinéző csaj (JoungAh, alapból unszinpi, gőzöm sincs hol szedte fel) valami magazint olvasgattak, mi pedig Patival az élet nagy dolgairól (pl: körömlakk, hajzselé, tökéletes smink, ruhák, cipők) beszélgettünk. A busz vezetője egy bronzbőrű, öltönyös, napszemüveges pasas volt, aki headsetten beszélgetett valami érthetetlen hablatyolós nyelven. Már késő délután volt, mire odaértünk a szállásra. Panni beszélt a pult mögött ülő nénikével, aztán megkaptuk a szobakulcsokat. Nem valami nagy szálloda, így kb a 3/4ét elfoglaltuk. Furcsa volt, hogy senki nem jött üdvözölni minket, így megkértem Aront, hogy csörgesse meg valamelyik TEEN TOPost.

-Szió!-Hallottam Eszti hangját.

-Szasz! Hol vagytok? Mert közben megjöttünk?

-Oh, akkor szólok a srácoknak, hogy pakoljanak össze, és megyünk. Kb fél óra, amíg kirángatom őket a vízből. Addig menjetek, és fedezzétek fel az udvart. A szobákkal minden rendben volt?

-Aha. Egész nagyok.

-Akkor szió!

-Szasz!-Aron megvonta a vállát, aztán behajította a táskáit, meg az enyémeket is a szobába. Átöltöztünk, a ruha alá felvettünk egy fürdőfelszerelést is, aztán beszólt a mellettünk lévő szobába, hogy lementünk az udvarra. MiRa (JongGuk barátnője) biccentett, hogy csak menjünk. Miután kiértünk a kikövezett udvarra felfedeztünk egy homokos focipályát, egy röpipályát, kosárpályát, és egy hatalmas medencét. A medencénél jártunk, amikor az udvar másik feléről hatalmas üvöltés hallatszott, aztán röhögés, végül valaki meglökött, és beestem a medencébe. Amikor kiköptem, és letöröltem az arcomról a vizet feltárult előttem a TEEN TOP, és Eszti, akit éppen megfogtak, hogy bedobják mellém. Minden ellenkezése ellenére nagy csobbanással mellettem landolt.

-Szia!-Evezett oda hozzám, aztán megöleltük egymást.

-Jó újra látni. Merre voltatok?

-A parton. Jó ez a hely. Homokos a part, és vannak kagylók, meg hatalmas fák.

-VIGYÁÁÁÁZZAT!!!-Ordította L.Joe, és egy bombával bevetődött mellénk, utána Ricky, és ChunJi is beugrott. CAP leült, valószínűleg, a barátnője mellé, de nemsokára őket is Niel nagy buzgón belökte, aztán a lányt elvonszolta CAPtől, aki ChangJoval hadakozott valamiért. Nemsokára Aron úszott oda hozzánk, és megölelte Esztit, és összepacsizott ChunJival, utána lenyomta a víz alá. Kedves köszöntés.

-Ezek elvannak.-Motyogta Eszti, miközben felült a párkányra.

-Azt látom.-Ültem le én is, és kicsavartam  a pólómból a vizet. CAP barátnője is odajött mellénk, és miután kicsavarta a hajából a vizet bemutatkozott.

-Jin Sang vagyok, de csak JiSa.

-Én Jung Jun vagyok.-Biccentettem.-JuJu.

-Te jöttél ööö...-Nézett végig a medencén, ahol egyre többen kezdtek ugrálni. Megérkeztek a többiek is.-Na jó, én így a TEEN TOPon kívűl senkit nem ismerek fel.

-Aron is itt van valahol.

-Esztííí!-Visította mögöttünk Panni, aztán a tesója hátára vetette magát, és mindketten beestek a medencébe. Miután feljöttek a felszínre, kihúztuk őket a partara. Megölelték egymást, és miután kiörömködték magukat Panni bemutatkozott JiSának, aki csak a fejét kapkodta az ikrek között.

-Nem bej, ha néha összekeverlek majd benneteket? Az ikres dolgokban sohasem voltam a toppon.

-Á, szerintem már megszokták.-Legyintettem, aztán egy nagyot sikítottam, amikor Aron a lábamnál fogva berántott maga mellé a vízbe.-Hülye, hülye, hülye!-Ütögettem a vállát, miközben ő szakadt a nevetéstől.

-Olyan cuki vagy, amikor mérges vagy.-Vigyorgott, aztán letörölte az arcomról a valószínűleg totálisan szétfolyt sminket. Aztán magához húzott, és hosszan megcsókolt. Hallottam, ahogy a többiek 'ÚÚÚÚ'-znak.

-Héj! Itt kiskorúak is vannak!

-Menj a francba Himchan!

-Nem hozzád beszéltem Zelo!

-Én azt hittem rólad van szó. Ha nem bírod nézni, akkor fordulj el!-Hallottam Eszti hangját. Utána valaki felemelt, és elkezdett ráncigálni. Aron elengedett, és lenyomta a víz alá GunWoot, aki erre elengedett.

-Meg ne próbáld elvenni tőlem!-Sziszegte, amikor a gyerek végre kapott levegőt, aztán újra a víz alá nyomta.



Panni:

JR odaült mellénk, és nézte a jelenetet. AhRin csak legyintett egyet, amikor látta, hogy a barátját nyomkodják a víz alá.

-Ő kezdte, megérdemli.-Mikor Aron harmadszorra is lenyomta a víz alá GunWoot csak akkor szólt rájuk.-Azért ne fojtsad meg!-Aron elengedte a gyereket, aki odaúszott hozzánk, aztán kiült a partra. Körbenéztem, és láttam, hogy a többiek is párokba rendeződtek, kivéve ugye a szinglik táborát. ChangJo, Zelo, Himchan, ChunJi, Ricky, Niel, YoungJae, DaeHyun, és L.Joe (aki elvileg nemrég lett egyedülálló) Esztit nyaggatták valami baromsággal, aztán belökték a medencébe. Kezdett lemenni a Nap, és a rózsaszínes fény bevilágította az eget, és a felhők előtte gyönyörűek voltak. JR vállára hajtottam a fejem, és úgy néztem a naplementét. JiSa mellé leült CAP, és elmélyülten smároltak (ahogy a párocskák nagy része).

-Hagyj már békén!-Hallottam Eszti hangját. JR a válla fölött hátrapillantott, aztán kuncogott egyet.

-Széttépik a húgodat.

-Melyik az?

-Himchan, DaeHyun, Niel és Ricky.-Nemsokára Himchan a vízben loccsant, DaeHyunnal együtt, Eszti, Ricky és Niel pedig leültek a napágyakra és onnan nézték a sötétedő eget. Miután besötétedett elkezdtük kifacsarni a ruhánkból a vizet.

-BOLDOG KARÁCSONYT YULU!-Üvöltötte valaki, mire kitört az általános röhögés.

-Melyik volt ez?

-YoungJaet már úgy sem éred utol.-Legyintett JunQ, és a cipőjével a kezében befelé indult. Eszti még kergette egy kicsit a fiúkat, aztán valamikor ők is feljöttek. JR elment egy másik szobába videójátékozni, meg fiús dolgokról beszélgetni, mi lányok pedig összegyűltünk JuJuék szobájában.

-Holnap lesz a hónap második péntekje, de  nem lesz időnk beszélgetni, ezért tegyük meg most.-Kezdte Pati.

-Kezdjük úgy hogy az ikrek elülnek egymás mellől, aztán mindenki bemutatkozik, és mond pár dolgot magáról.-Eszti felállt, és átült a falhoz.

-Pati vagyok, BaekHo a férjem, jelenleg divattervezőként dolgozok. Mi kell még?

-Szerintem ennyi elég. Kövi.

-Hyong vagyok, tanítónéni, szeretem a gyerekeket, és JunQ-t.

-Jin vagyok. Szintén divattervező, és Ren barátnője.

-JuJu, sminkes, és amint láthattátok Aron a lovagom.

-YoungAh vagyok, topmodell. És MinHyun a pasim.- "pasim"? Ez olyan, mint ha a kutyájáról beszélne. Vagy inkább valami olyan állatról, amit utál.

-Eni vagyok, fodrász, és ChaeJinnel járok.

-Eszti, Yulia, Yuli, vagy Yulu. Bár szerintem nemsokára mindenféle névre fogok hallgatni. Most tolmácsként dolgozok, és nincs kedvem felsorolni miket csináltam eddig, szóval ne kérjétek. És jelenleg én vagyok a lányok közül az egyedüli szingli.

-JiSa vagyok, újságíró, és MinSoo barátnője.

-MiRa vagyok, JongGuk 'kiscicája', és ovónéni.

-Tifany, SeYong a barátom, és háttértáncos vagyok.

-AhRin, jelenleg táncolok, és GunWoo az én drágám.

-SoHee vagyok, InSooval jegyesek vagyunk, és operatőrként dolgozok.

-MinMi vagyok, JongUp barátnője, és hangmérnök.

-Panni vagyok, Eszti klónja-egyébként ő összeköti a haját, én meg nem-, fotózok, és JR a hercegem.

-Akkor ezzel meg is lennénk. Kivel mi történt az utóbbi időben?-Érdeklődött Pati. Hyong a dilis kisgyerekekről mesélt, Jin az új terveiről, JiSa rákérdezett a sminkelés rejtelmeire JuJunál, így szétpakoltuk a sminkes cuccait. Utána YoungAh ecsetelte a kapcsolatát MinHyunnal (Eszti majdnem elsírta magát, de végül sikerült megőriznie a hidegvérét), utána Eni mesélte el azt a borzalmat, hogy ChaeJin haját lilára akarják festeni. JiSa mesélt nekünk a munkájáról, MiRa és Hyong megtárgyalták a kisgyerekek rejtelmeit, Tifany egy forgatásról mesélt, ahol véletlenül ledöntötték az egész díszletet, AhRin is ott volt, így kiegészítették egymás történetét, aztán SoHee is elmondta azokat a részleteket, amik bekerülnek majd a klippbe, MinMi elmagyarázta hogyan kell a hangokkal babrálni, én pedig meséltem a fotózás sokoldalúságról, és szépségéről. Hajnali 4 körül járt már az idő, amikor Esztire került volna a sor, de akkor berontottak a fiúk, és 'elraboltak' minket. JR az ölébe kapott, és átvitt a saját szobánkba. Aztán fáradtan eldőlt mellettem.

-Aludj jól!-Suttogtam, és lekapcsoltam a lámpát.

-Gyere ide!-Közelebb csúsztam hozzá, és hagytam, hogy az arcomat, és a nyakamat puszikkal és apró csókokkal halmozza el.



Eszti:

-Melyik barom találta ezt ki?-Támasztottam meg magam az ajtófélfán, amikor be akartak ráncigálni a szobájukba.

-SeYong. De mindannyian támogattuk.-Vigyorgott ChangJo, és lefeszegette az ujjaimat az ajtókeretről, aztán belökött, egyenesen ChunJi karjaiba. Aztán HimChan becsapta az ajtót, és ráfordította a kulcsot, amit utána a zsebébe rakott.

-És most megnézünk egy horrort.-Jelentette be L.Joe.

-Ezért rángattatok ide?-Egymásra néztek, aztán megrázták mindannyian a fejüket. Utána Himchan hevesen bólogatni kezdett, mire a többiek is utánozták a mozdulatot, aztán vigyorogva eltoltak az egyik ágyig, ami elé már szépen bekészítve ott állt minden: jó nagy adag popkornok, kólák, chips, egy rakat DVD, meg egy hatalmas képernyő.

-Igazából azért kellesz...-Ült le mellém Zelo.-Hogy valaki sikítozzon, mert anélkül unalmas.

-De én nem bírom a horrort!

-Miért?-Érdeklődött DaeHyun.

-Csak ilyesztegetnek, általában ronda a díszlet, és a kosztüm, mindenki sikítozik, és folyik a művér. És mellesleg idegesítő.

-Pont ez a lényeg.-Vett az ölébe egy kukoricát ChangJo, aztán Himchan bekapcsolta az általuk "legkirályabbnak" tartott filmet, és nézni kezdtük. Közben eltöprengtem azon, vajon a maszkosnak mennyi dolga lehetett egy-egy jelenet miatt. Ugyanis elég macerás dolog lehet ilyen ronda ábrázatokat festeni valakinek (én már próbáltam, és Panni nem lett ijesztőbb mint egy ötéves, aki egy sikoly-maszkot vett fel). Majd kitárgyalom ezt a témát JuJuval. Zelo megbökte az oldalam, mire kiléptem a fantáziámból, és rá néztem.

-Itt vagy?-Suttogta, mire a fiúk lepisszegték.

-Nem teljesen.-L.Joe oldalba lökött, hogy maradjak már csendben, mire én visszalöktem. Erre ő ráborult ChunJira, aki majdnem kiborította a kóláját.

-Bazd...

-SSSSSSSSSSSSSS!!!!-Folytották belé a káromkodást. Így hát csendben maradtunk, és nyugton. A film végéig elemeztem a díszleteket, meg egy csomó jelmezt, és próbáltam elvonni a figyelmem az állandóan sikítozó, és "haldokló/megölt" szinészek látványától. Mit ne mondjak rengeteg művért elhasználtak a forgatáson. És a színészek is jók voltak. A vége felé már kezdtem unni, és éreztem, ahogy az egész napos jövés-menés a parton, meg a beszélgetőparty megtette a hatását, és mindjárt lecsukódnak a szemeim. Nemsokára egy orbitális visítással vége lett a horrornak, és ChangJo kikapcsolta.

-Most már mehetek?-Érdeklődtem.

-Te ki akarsz menni a sötétben a folyosóra?-Kerekedett el YoungJae.-Ezek után?

-Lehet, hogy te azt figyelted, hogy egy szőke csajt egy láncfűrésszel vágnak keresztbe...

-Nem szőke volt, hanem szőkésbarna, és nagyon állat volt.-Javított ki Himchan.

-Tökmindegy.

-Akkor te mire figyelsz ilyenkor?

-Csak elgondolkodtam azon, hogy hány ezer liter művért használtak a forgatáson, és egyéb apróságok. Bár a díszlet elég gagyi volt.

-Te komolyan erre figyelsz?-Esett le Niel álla.

-Te, ez a női agy. Amit soha nem fogunk megérteni.-Motyogta ChunJi, aztán az ajtó felé nézett.

-Szerintem ne várj arra, hogy átkísérjünk a szobádba. Nincs kedvem a sarkon felbukkanó gyilkos kései közé szaladni.-Mondta YoungJae.

-Csak nem betojtál?

-Khm! Szeretnék végre eljutni a szobámig.

-És mi akadályoz meg ebben?

-Hogy voltatok annyira észlények, hogy bezártátok az ajtót, így amíg nem kapom meg a kulcsot, addig nem tudok lelépni innen.

-Ja, oké.-Turkált a zsebeiben Himchan, aztán felém nyújtotta a kulcsot. Kivettem a kezéből, feltápászkodtam, és az ajtó felé indultam.

-Várj, várj, várj! És mi lesz a jóéjt puszimmal?-Ugrott fel Ricky, ami miatt lefejelte Zelo állát. Mindketten nyöszörögtek, aztán felém indultak mind a kilencen.

-Jóéjt ChangJo.

-Jóéjt Ricky. Aludj jól.

-Jóéjt Zelo. Megtennéd, hogy lehajolsz? Majd hozok létrát kövinek.

-Jóéjt DaeHyun. Remélem nem fájdul meg a hasad a sok kajától.

-Jóéjt L.Joe.

-Jóéjt Himchan.

-Jóéjt YoungJae. Elalvás előtt gondolj valami szép dologra, akkor nem fogsz rosszat álmodni.

-Jóéjt Niel.
-Jóéjt ChunJi.-Ismételgettem a szöveget, már-már gépiesen.-Majd reggel, vagyis inkább ha felkeltetek takarítsátok fel a sok szemetet. Aludjatok jól!-Nyitottam ki az ajtót, aztán kiléptem a sötétségbe, és átmentem a saját szobámba. Lezuhanyoztam, aztán bedőltem az ágyamba, és elaludtam. Olyan mélyen, hogy ha akartam se tudtam volna rosszakat álmodni a film miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése