szombat, január 10, 2015

94. Őszi nyaralás - part2


Pati:

BaekHo hangjára ébredtem, és ajtócsapódásra. Kómásan ültem fel az ágyban, aztán a férjemre néztem.

-Mi történt?

-Ezek a barmok mindenkit felvernek. Halkabban nem is lehetne lemenni az udvarra.-Morogja, miközben visszabújik mellém.

-Nyugodj meg édesem!-Simogattam meg az arcát, mire ő magához rántott, és szenvedélyes smárolásba kezdtünk. Mikor már mindketten alig kaptunk levegőt a hátamra feküdtem, és élveztem, ahogy a nyakamat puszilgatja, miközben a kezével a hasamat simogatja.-Egyébként mennyi az idő?

-Fél dél van.-Kuncogott a fülembe, aztán folytatta amit addig csinált.

-Fel kéne kelni.-Húztam fel a lábam, mire BaekHo visszanyomta a matracra.

-Nyaralunk cicám. Ilyenkor nem kell felkelni.-Motyogta, és a dekoltázsomat vette kezekésbe.

-ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!! HASATOKRAAAAAAAAAA SÜT A NAAAAAAAAAAAP!!!!!-Ordította valamelyik idióta a folyosón, aztán minden szobába kopogás nélkül berontottak. Hozzánk is. Szegény Rickyt BaekHo egy nagy pofonnal jutalmazta, aztán kilökte a gyereket vissza a folyosóra, és bezárta az ajtót.

-Idióta.-Szögezte le, és visszamászott mellém.



JuJu:

Aron majdnem leesett az ágyról, amikor valaki berontott, és felkapcsolta a lámpát (amúgy a nap is fel volt már kapcsolva, de mindegy).

-Húzzá' már kifelé! Agybajt kapok tőletek!-Ordított Nielre, aztán becsapta az ajtót.-Ekkora barmokat komolyan mondom! Még csak dél van! Mi a fenének keljek fel? Idióta, húgyagyú, eszetlen, barom, űrlény-moszatok!-Ezen a káromkodáson nevetnem kellett, mire Aron is megenyhült, és lekapcsolta a lámpát, aztán visszamászott a takaró alá.



Jin:

Ren átkarolt, és nyugodtan szuszogott mellettem, amikor becsörtettek a szobába, és plüssökkel kezdtek hajigálni minket.

-ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!! HASATOKRAAAAAAAAAA SÜT A NAAAAAAAAAAAP!!!!!-Hallottam a folyosóról. Ren morgott valamit a nem létező bajsza alatt, aztán fejbe dobta L.Joet, aki a rumliért volt felelős.

-Menj a ************************************************ Byunnie!-Azzal kizárta a gyereket, és össze szedte a plüssöket. Kicsit ideges volt.



Panni:

 -ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!! HASATOKRAAAAAAAAAA SÜT A NAAAAAAAAAAAP!!!!!-Aztán valaki lehúzta rólam a takarót. Ijedten ültem fel, és szembetaláltam magam egy vigyorgó Himchannal. Akkorát sikítottam, hogy szerintem JRnek beszakadt a dobhártyája. Felugrott, és megfogta a grabancánál Himchant, és húzta maga után a folyosóra, ahol a gyerek kapott egy nagy pofont utána pedig JR jól a falhoz vágta. Miután elvégezte a műveletet becsapta maga után az ajtót, felvette a földről a takarót, és idegesen végigmért.

-Jól vagy?-Ült le mellém.

-Igen, csak megijedtem.-Az ölelésébe zárt, ahol lenyugodott a pulzusom, és valószínűleg el is aludtam.



Tifany:

SeYonggal éppen csókcsatát vívtunk, amikor hallottuk az üvöltést a folyosón, és kicsapta az ajtót DaeHyun.

-Ha nem jöttök megeszem az ebédeteket!!!!-Röhögött, aztán meglátta, hogy eddig mivel voltunk elfoglalva, és kitört belőle a röhögés. A földön fetrengve fogta a hasát. Amikor csökkent a röhögő-rohama SeYong felhúzta a szemöldökét, és úgy bámult rá.

-Mi van?

-Mi ez az egész?

-Ja, csak mindenkit fel ébresztünk. A déli küldetés.-Vigyorgott. SeYong nyomott egy puszit az arcomra, aztán kiugrott mellőlem felkapott egy farmert meg egy pólót, aztán felhúzta a földről DaeHyunt.

-Akkor csatlakozok.-És üvöltve kirohant a szobából. Én meg csak értetlenül bámultam utána, aztán megvontam a vállam.

-Hát, édes, én mindig is így, ilyennek szerettelek.



AhRin:

Nagyban aludtam, amikor Zelo kicsapta az ajtót.

-LÁZADÁÁÁS!!!-Röhögött, aztán megfogta a csuklómat, és elkezdett kiráncigálni az ágyból.

-Engedd már el!-Üvöltött rá GunWoo, mire Zelo megszeppenve kislisszolt a szobából.

-A kövi jobb lesz.-Motyogta, és ment tovább.

-Ez érdekes volt.-Szögezte le a barátom, aztán visszaesett a párnára.



SoHee:

-ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!! HASATOKRAAAAAAAAAA SÜT A NAAAAAAAAAAAP!!!!!

-Mi a franc ez?-Morogta InSoo, és felült. A következő másodpercben YoungJae Lépett be, és viszipisztollyal lőni kezdett minket. InSoo felpattant, és ráugrott a röhögő gyerekre, így mindketten a földön landoltak. InSoo kicsavarta a kezéből a pisztolyt, és YoungJae képébe fröcskölte a maradék vizet.

-Mit művelsz itt?-Állt meg az ajtóban SeYong röhögve, aztán leszedte InSoot YoungJaeről, és mindketten kislisszoltak.

-Azt hittem ez jó ötlet.-Hallottuk még a fiatalabb hangját, aztán InSoo becsukta az ajtót, és lehúzta magáról az átázott fehér trikót, amiben aludni szokott, és kicsavarta belőle a vizet.



Hyong:

-Mit olvasol?-Ült le mellém JunQ.-Nevelési tanácsadós könyv? Hyong, könyörgök! Szünet van! Felejtsd már el az idióta elsősöket!

-De ez érdekes.-Tiltakoztam.

-ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!! HASATOKRAAAAAAAAAA SÜT A NAAAAAAAAAAAP!!!!!

-És a barátaidnál is lehetne hasznukat venni.-Sóhalytottam.

-Dél van.-Nézett az órára, pont akor, amikor Zelo berontott.

-Ne már!-Kezdett el nyafogni a maknae.-Mi ez már? Nekem ma semmi sem sikerül! Nem igaz! Miért keltetek már fel?

-Jó reggelt. Hogy aludtál?-Érdeklődtem.

-Szarul.-Jött a válasz, de a gyerek már a folyosón volt.



Eni:

Amikor én felébredtem ChaeJin még aludt. Bár már nem sokáig. A folyosóról érkező hangzavar mindent elárult. Hallottam olyat, hogy "LÁZADÁS" "ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!! HASATOKRAAAAAAAAAA SÜT A NAAAAAAAAAAAP!!!!!", sokszor elég trágár szavakat, és ajtócsapkodást. Így odaálltam az ajtó mellé, és vártam. Nem hagyom, hogy felébresszék ChaeJint. Talán az időeltolódás oka, de nem aludt valami jól.

-EMBEREK! ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!-Ordította valaki, aztán megmozdult a kilincs, és nyílni kezdett az ajtó. Én meg jól pofon vágtam az éppen belépő ChangJot. Vagyis inkább mellkason, mert az arcáig nem értem fel. A fiú döbbenten nézett rám, mire hátrébb toltam, és becsuktam az ajtót. Még hallottam ahogy azt mondja "Baszki! Ilyen nincs!", aztán elment.



MiRa:

Hajnalok hajnalán valaki(k) szó szerint berontott hozzánk, és valami csatakiáltással elkezdtek kifelé rángatni a paplan alól.

-Hagyd már békén, különben ha hazaértünk egy hónapig mosogathatsz.-Morogta JongGuk, mire abbamaradt a takaróráncigálás.

-Kössz, és most takarodj a fenébe! Közben meg csukd be az ajtót.-Miután hallottam az ajtó csapódását felemeltem a fejem a párnáról.

-Ez ki volt?

-YoungJae.-Motyogta csukott szemmel.-De mosogatni fog.

-Ne már! Békén hagyott.

-De igen. Még reggel sincs.-Felemeltem a fejem, és az órára néztem.-Dél van.

-Nem izgat.-Húzta a fejére a paplant.



MinMi:

A pizsamámban (JongUp egyik pólója, és egy rövidgatya) álltam a szoba közepén azon filózva mit vegyek fel, amikor valaki ráugrott a hátamra, és ledöntött az ágyra. JougUp éppen zuhanyzásból érkezett vissza, vagy valami vizes dologgal találkozott a folyosón, amit erősen kétlek, amikor belépett az ajtón-mellesleg arra a látványra, hogy valaki a hátamon van.

-Te meg mi a francot keresel itt?-Torpant meg a szőnyegen.

-Déli küldetés.

-SeYong! Szállsz le azonnal MinMiről?! Ő az én csajom, csak én tapizhatom!

-HÉ!-Nyögtem.

-LÁZADÁS!!!-Hallottam meg Zelo hangját, és... vizes lettem. Közben JongUp lerángatta rólam SeYongot, utána már csak Zelot kellett eltávolítani. Mire együttes erővel becsuktuk az ajtót mindkettőnkből folyt a víz.

-Szóval nem zuhanyoztál.-Állapítottam meg.

-Bocs az előbbiekért. Csak...-Mentegetőzött, mire magamhoz húztam, és smacizni kezdtünk.



JiSa:

Amikor nyújtózkodtam MinSoo felkapott, és megpörgetett a levegőben, aztán maga felé fordítva tett le a padlóra.

-Jól aludtál?-Kérdezte, miután kaptam egy jóreggelt puszit.

-Ahhoz képest, hogy új helyen vagyunk nem aludtam rosszul. És ennek is csak te vagy az oka.

-Jaj, szerelmem...-Húzott magához, és elmélyítette a csókunkat. Nem is hallottam hogy valakik bejönnek, csak azt éreztem, hogy rángatni kezdenek. A végén  kénytelen voltam elengedni MinSoot.

-Basszuskulcs! Engedjetek már el minket!-Méltatlankodott. Az őt rángató srác, DaeHyun, ha jól emlékszem röhögött egyet.

-JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓREGELT!-Ordította, aztán elengedtek, és mindketten kirohantak a szobából.

-Elkaplak DaeHyun, és téged is Himchan!!!-Kiabált utánuk, aztán hozzám fordult.-Hol is tartottunk?-Aztán folytattuk amit előtte.



YoungAh:

A pasim hajnalban lelépett. De ez nem is érdekes. Épp a tükörben néztem a sminkem, meg a hajam, és a miniruhát, amit erre a napra választottam, amikor egy barna srác lépett mögém, és lefogta a kezeim, aztán a fülembe motyogott:

-Megvagy cica.-Aztán elüvöltötte magát, amibe beleszakadt a dobhártyám.-JÖHETTEK!!!-És hirtelen elengedett, aztán vízsugarak találtak el. A sminkem azonnal elfolyt, a cipőmben megcsúsztam, és elestem, a ruhám meg teljesen átázott, ahogy a szőke hajzuhatagom is. Egy hatalmasat sikítottam, de nem hagyták abba. Amikor mindenféle ocsmányságokat kiabáltam akkor sem. A végén a barna hajú srác maradt ott, teljesen szárazon.

-Na mi van cica?-Vonta fel a szemöldökét. Végignézett rajtam, és elfintorodott.-Agyonázott plázamacska.-A tekintete megállapodott a melleimre tapadt ruhán.-Szilikonos, agyonázott plázamcska. Na én léptem.-Azzal kiment. Ott ültem a földön, teljesen vizesen, és a pasim, akinek ilyenkor az a dolga, hogy hozzon egy halom törülközőt, és hajszárítót, meg sminklemosót sehol sincs.

-MÍÍÍÍÍÍNHYUUUUUN!! AZONNAL GYERE IDE!!!!-Kiabáltam.



Eszti:

Amikor kinyitottam a szemem majdnem szívinfarktust kaptam. Egy ronda bohóc nézett az arcomba. Nem mintha félnék a bohócoktól, de ez az első, amit meglátok reggel, azért kiveri a biztosítékot.

A bohóc röhögésben tört ki.

-Menj a francba ChunJi!-Ütögettem meg a mellkasát.-Hozod itt rám a parát!

-Pont ez volt a lényeg!-Vette le a maszkot, aztán egy puszit nyomott a homlokomra.-Nincs harag?

-Nincs. Egyszer úgy is fel kell ébredni.-Ültem fel. Pár másodperc múlva Zelo lépett be az ajtón. Teljesen lehangolva.

-Mi törpént?-Kérdeztem.

-Senkit nem tudtam felébreszteni. Vagy ébren voltak, vagy megijedtem tőlük.-Erre ChunJi hangos röhögésben tört ki.-Még YoungAh fröcskölését sem élveztem, hiszen ChangJo játszott vele.-Szegény fiút kezdtem megsajnálni.

-Ajj nem már! Engem felébreszthetsz, jó?

-Télleg?-Csillant fel a szeme.

-ChunJi légyszíves menj ki, Zelo te meg öt perc múlva gyere vissza, oké? Viszont semmi perverzség, mert kidobok mindenkit az ablakon?

-Oké.-Így hát lehúztam a redőnyöket, és visszafeküdtem. Alvást tettettem. Amiből az lett, hogy a végén tényleg elaludtam. 

Arra riadtam fel, hogy valaki beront a szobába, és egy hasassal ráveti magát az ágyamra, ezzel összetörve a maradék ép csontjaimat.

-JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ regggggggggelt!-Húzta le a vállamról a takarót Zelo, és egy puszit nyomott az arcomra.-Kösziiiiiiiiiiii!!-Visította, és a takarón keresztül megölelt. Kigurult az ágy szélére, hogy fel tudjak ülni. Utána mindenki, aki részt vett a Déli küldetés-ben bejött a szobámba, és az ágyamon kezdtek ugrálni. Én meg csak ültem, és vártam hátha elmennek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése