szerda, november 06, 2013

Bemutatkozás

Heló mindenkinek! ByulWoo vagyok.
Nekem ez az első blogom, szóval fogalmam sincs milyenre sikerül. Remélem jó lesz, és aki olvassa annak tetszik majd. Lehet, hogy lesz benne pár pszihopata rész... Hát sajnálom, én ilyen vagyok.
Nem tudom milyen rendszerességgel lesznek új részek, mivel ez a szüleimtől is függ.
A főszereplők a barátnőim, én, és persze a k-popos Nu'est. A történetet kitaláltam, és a mellékszereplők sem léteznek a valóságban. Ha mégis lenne összefüggés a valóság, és a történetem között, az a véletlen műve.
És ne lepődj meg, ha az egyik barátnőmből színésznőt, a másikból meg artistát, vagy éppen titkosügynököt faragok. Viszont vámpírokat nem tervezek bele.

Ja, és egy utolsó tipp: Ha már most nem tetszik ne is olvasd tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése