vasárnap, április 13, 2014

35. Szalagavató, szülők, virágok...

Pati:
Pont a műsor kezdetére estem be az épületbe. Gyorsan leültem a legelső üres székre, amit megláttam. Először az igazgató mondott beszédet (koreaiul, úgyhogy gőzöm sincs miről beszélt), aztán a végzősök (köztük a drága szerelmem, és Min Hyun is) keringőztek. Baek Ho egy nála fél fejjel alacsonyabb szőke hajú lánnyal táncolt (hú, de megnéztem magamnak!). Amúgy nagyon szépen táncoltak. Aztán kivonultak, és egy 11-es lány énekelt valamit, elvileg angolul, de abból sem értettem semmit. Utána megint visszajöttek a végzősök, feltűzték a szalagokat, meg valami búcsúbeszéd, és az osztályprodukció következett. Baek Ho énekelt, én olvadoztam, utánuk a másik osztály jött. Megint nem értettem semmit az elszavalt versből talán? Mikor vége lett, és kijutottam a nagy tömegből totál elveszettnek éreztem magam. Mindenki összehablatyol itt mellettem valamit koreaiul, én meg azt sem tudom hol vagyok. Aztán megláttam Baek Hot, és Min Hyunt, akik egymás mellett ácsorogtak, és egy halom virág volt mellettük. Odafurakodtam hozzájuk (csak japánul tudtam elnézést kérni), aztán Baek Ho nyakába ugrottam.
-Szia! Nem láttalak, merre ültél?
-A legszélén. Úgy hiányoztál!!-Karoltam át a nyakát.
-Pati, tömegben vagyunk.-Suttogta Baek Ho.
-Khm!-Állt meg mellettünk Min Hyun.-Azt hittem indulunk haza.
-Te menj csak. Még megkeresem anyuékat.-Tolt el magától egy kicsit Baek Ho.
-Tényleg, mit akartok csinálni ezzel a virágboltnyi csokorral?
-Gondoltam kirakjuk vele az udvart. A többieknek is kb ennyi viráguk lesz.
-Hívjuk teherautót?-Nézett körbe Min Hyun.
-Sziasztok!-Állt meg mellettünk Eszti. Miután mindenkit végigölelgetett lenézett a rengeteg virágra.-Hány kocsival vagytok?
-Ott vannak anyuék! Gyere Eszti.-Indult el Min Hyun.
-Hát, akkor sziasztok! Majd valahogy gyertek haza!-Kiáltott utánuk Baek Ho. Felmarkolt egy köteg virágot.
-Segítsek?
-Nem, gondoltam itt állsz majd, és röhögsz rajtam. Persze, egyedül nem bírok vele.-A kezembe nyomott egy esküvőre elég virágmennyiséget, és elvittük a kocsihoz. 3 fordulóval megtelt az autó virággal, de valahogy benyomorgattuk a többit is. Aztán mikor kiürült mindkettőnk keze, a tömeg kicsit arrébb ment egy hosszú csókkal köszöntöttük egymást. 5 teljes hónapja nem láttam. Hú, de hosszú idő.
-Dog Ho!-Baek Ho sikeresen elszakadt tőlem, és megfordult. Egy középkorú nő, és egy szintén középkorú férfi állt mögöttünk. Baek Ho magához ölelte őket. Szóval valami rokonai lehetnek. Miután kiörömködték magukat (hurrá, ballag az egyetlen kisfiunik, meg hasonlók) Baek Ho kicsit közelebb húzott hozzájuk.
-Had mutassam be nektek Patit. Pati, ők a szüleim, anya, Park Ah Jin, apa, Kang Dog Hyun.-Illedelmesen meghajoltam, ők meg csak bólintottak. Nem is tudtam, ez így szokás?
-Pati, sokat hallottunk rólad. Mindig be van zsongva, ha rólad beszél. Mint egy kisgyerek, aki valami új játékot kapott.-Kezdte Japánul. Biztos van infójuk arról, hogy simán eladhatnak Koreában, mert egy kukkot sem értek a nyelvből.
-Ő egy angyalka. Ki ne szeretné?-Nézett rám kérdően Baek Ho.
-Magyar kislány vagy ugye? Kinéztük a térképen hol van az az ország. Jó messze innen, az biztos.
-Igen, öm...
-Csak Dog Hyun.
-Hú de fura. Japánul beszélek, a barátom szüleivel.-Motyogtam magam elé.
-Ööm, szerintem induljunk haza. Apa, csak kövesd a kocsimat, tudom, hogy nem tudod megjegyezni az utcát.-Könnyített a témán Baek Ho. Én vele utaztam, így megtárgyaltuk, hogy mi a helyzet a szüleivel, mire érzékenyek, és arra nagyon vigyázzak, mert nagyon meg tudnám őket bántani.
-Úgy láttam tetszettél nekik. Apa nem sokszor engedi meg bárkinek is, hogy a keresztnevén hívja.
-Hát ja. De nagyon fura. Még jó, hogy az ikrek megtanítottak Japánul. Bár így is elvesztem.
-Megtanulsz Koreaiul is.
-Könnyű azt mondani.-Hátradobtam azt a szegfűt, ami az ölembe esett egy kanyarnál.-Mit fogunk csinálni ennyi virággal? Nem fog beférni a házba sem. Főleg a többiekével együtt.
-Nyitunk egy virágboltot.-Csettintett, én meg elnevettem magam. Aztán akkor fuldokoltam a röhögéstől, amikor az udvarban megláttam a másik 3 kupac virágot (Aron nem idén ballagott).
-Kinek van a legtöbb?-Köszöntött JR.-10,39 kg, plusz még 2 csokor, amit nem tudtam lemérni, mert a kutyák szétrágták. Rennek 10,01 kg, Min Hyunnak meg 9,96 kg. Lemérhetem a tiédet is?-Vigyorgott. Miután sikeresen lemértük (10,21 kg lett) a kutyákat bezárták a fiúk, aztán elmentünk egy vendéglőbe, valami 5 csillagos helyre, és vacsiztunk. Az egészet Aron fizette, mert ez az ő ajándéka a fiúk ballagására. A kaja nagyon fincsi volt. Aztán visszamentünk a srácokhoz, a szülőket (mind a 4-nek ott volt) "beadtuk egy szülő-megőrzőbe", ami amúgy egy szálloda volt, de a fiúk végig ezen röhögtek. Ha van gyerek-megőrző, miért ne lehetne ez is? Otthon aztán mindenki kidőlt. A félhomályban (nem akartam megvakítani Baek Hot a lámpával) még beszélgettünk vagy éjfélig.
-Olyan jó neked! Mindenből átmentél, felvettek az éneklős suliba, elballagtál, nekem meg még hátra van ez az egész.
-Viszont neked okosabb a kis buksid, és többet tud befogadni, mint az én agyam. Neked könnyebb lesz.
-Ja, és mivel nem vagyok idol, nem fogok egy teherautónyi virágot kapni.-Nevettem el magam.
-Én tehetek róla, hogy ilyen sexi vagyok? Mindenkitől kaptam virágot, aki ebbe a suliba jár. És te sem tehetsz arról, hogy olyan gyönyörű vagy, hogy totálisan beléd estem. Ki nyert?
-Te. Még egy év, amikor nem lehetsz mellettem...
-Utána ideköltözhetsz. Van egy lakásom a belvárosban, amit nem használok. Ha éppen arra járok, beugrok, de amúgy semmi különös. Az lehetne a tiéd. A stylest meg szerintem örülne, ha lenne segítsége, meg úgy is szereted a divatot, szóval munkád is lehetne.
-Hát... Nem is tudom.
-Még van időd gondolkodni.-Húzott magához. Finoman megcsókolt, aztán magunkra terítette a takarót, és elaludt. Tényleg jó lenne nekem itt? Munka, lakás, meg őt is láthatnám minden nap... Hm, inkább Baek Ho lenne az első ok. Csak akkor anyuék....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése