vasárnap, április 20, 2014

38. Volt egy barátnőnk, lett egy szingli haverunk

Ren:
Az ikrekkel együtt leruccantunk (ha lehet így kifejezni a 2 napos repülőutat) Magyarországra. Pati és Niki a reptéren szinte letámadtak minket. Jó, mindenki kapott ölelést, meg puszit, aztán csak Aronnal és Baek Hoval voltak elfoglalva. Valaki hiányzott.
-Ren?-Lépett mellém Eszti. Kicsit tétovázott, aztán folytatta.-Tudja, hogy jövünk, ugye?-Aprót bólintottam.
-Üzentem neki Patival, amikor utoljára Baek Hoval beszélt.
-Miért Patival?
-Már vagy egy fél hónapja nem beszéltünk.
-Ezt csak most közlöd?!-kerekedett el a szeme.-Bár...-Simított ki egy tincset az arcából-Én sem láttam egy ideje. Hm, ez fura. 
-Hívtam, de nem vette fel. És nem az éjszaka közepén az itteni idő szerint.-Tettem hozzá gyorsan.
-Utánajárok.-Csettintett.
-Mi ez? Titkos megbeszélés?-Lépett hozzánk Min Hyun, és átölelte a barátnője vállát.
-Titi nincs itt.
-Aha. Összevesztetek?-Nézett rám.
-Mi? Egy fél hónapja beszéltem vele utoljára.
-És, mit mondott?
-A szalagavatón volt, utána nem is hívott amikor hazaért. Pedig a gépe ideért. Talán...-Vakartam meg a fejem.-Megbántottam?
-Most viccelsz ugye? Te hívtad, nem vette fel, kerested a közösségin, nem válaszolt. Most meg itt vagyunk, és elvileg tudja. Valami nyomósabb oka van ennek.
-Ha te mondod.
-Rácsörgök. Hátha felveszi.-Nyomkodta Eszti a mobilját. Félrevonult telefonálni, aztán többször nyomkodta a kijelzőt (gondolom újra próbálta), aztán visszajött.-Semmi.
-Akkor mi lesz?
-Elmegyünk hozzá. Ha már olyan rohadtul hiányzunk neki.-Vonta meg a vállát.-Taxival lementünk Tökölre, aztán ledobtuk a cuccainkat a házban.
-Hú de rég voltunk itt!-Nézett körbe JR.
-Ja, nem ártana egy kis szellőztetetés, portörlés, meg alapos takarítás.
-Ennek mi baja van?-Nézett Esztire Baek Ho úgy, mintha hülyét látna életében először.
-Rossz a levegő. És ne nézz így rám. Nyaggasd Patit. Rá ráfér. Egy fél hónapja nem láttátok egymást.-Fordult el tőle.-Mehetünk?-Állt meg velem szemben.
-Ja. Nem tudom mi lesz, de próbáljuk meg.-Min Hyun is jött, így hármasban indultunk el az utcán. Ők kézenfogva, én meg Eszti mellett zsebrevágott kézzel baktattam. Mindenki olyan nagyon boldog! Megvannak a párocskák, és mostanára már a kételyes alakok is összejöttek. Csak én vagyok ilyen szerencsétlen? Befordultunk Titiék utcájába. Megálltam a kapu előtt, és kicsit hezitáltam. Min Hyun a vállamra tette a kezét, és bátorítóan biccentett egyet. eszti egy kis füzetbe firkált valamit, aztán ő is rám mosolygott. Nagy levegőt vettem, és bekopogtam. Érdekes módon Titi anyja nyitott ajtót.
-Heló! Titi nincs itthon, egy ideje elment Kristóffal.-Mosolygott rám.
-Merre mentek? Csak üdvözölni szeretném.-A második mondat után kicsit szorítani kezdett a tokom. Kristóf?
-A Duna partra mentek tudomásom szerint, de mostanában sokat csavarog. Minden értelemben felnőtt.-Motyogta maga elé a második részt. Aztán rám mosolygott.-Sok sikert a megtalálásához!
-Köszönöm. Viszlát!-Becsukódott az ajtó, és visszamentem az utcára.
-Juj de rég jártam már a parton!-Lelkesedett Eszti. Aztán elkomorodott.-Kristóf? 
-Aha.
-Ennek nem hiszem, hogy jó vége lesz.-Morogta.
-És ha csak egy rokona? Vagy haverja?-Próbált szépíteni a helyzeten Min Hyun.
-Akkor felvette volna a telefont. Az internet korlátozás meg lehetetlen. A mobilját mindenhová magával viszi, és van adatkapcsolata rajta. Ha kerested, írtál neki, tuti jelezte. És tud róla. Itt valami nagyon nincs rendben.-Morgott tovább miközben kisétáltunk a kavicsos útra.
-Neked nem mesélt semmit?-Néztem rá. Egy darabig gondolkodott, aztán megrázta a fejét.
-Oké, most már én is kezdek ideges lenni.-Motyogta Min Hyun.
-Hogy megnőttek a fák, és a...-Eszti megakadt. Akaratlanul is követtem a tekintetét. Két ember sétált a parton kéz a kézben. Az egyik mintha... Nem, az nem lehet!
-Úr Isten!-Kerekedett el az amúgy is nagy szeme. A két alak éppen csókolózott. Éreztem, ahogy valaki beránt a fa mögé, és halványan láttam, ahogy Eszti elindul a két alak felé. 
-Mondd, hogy nem Titit láttam.-Néztem Min Hyun fekete szemébe. Aztán mintha kábulatba estem volna. Forgott velem a világ. Arra eszméltem fel, hogy Min Hyun rázza a vállam, mint egy őrült.-Mi a franc van?-Kérdeztem elcsukló hangon.
-Oké haver. Menjünk haza.-Húzott maga után. A házig simán ment. Kicsit támogatnia kellett, mit egy beszívott részeget, de megérkeztünk. Aztán amikor leültem az ágyamra még ködösebb lett minden, és csak azt a képet láttam. Ők ketten a parton. Titi. Annyiszor bevillant ez a kép, és annyira kiakadtam, hogy a végén kómába estem.
...
Másnap délben, vagy mikor ébredtem fel. A két tegnapi kísérőm ott ült az ágyam mellett, és valamiről sutyorogtak. Nyögtem egyet, mire felém fordultak. 
-Miről van szó?-Fordultam az oldalamra. Min Hyun ránézett Esztire, akinek az arcán átvillant a feszültség, aztán düh, sértődöttség, de egy pillanat múlva eltűnt.
-Nagy fejlemények voltak tegnap.-Kezdte.-Titi volt akit a parton láttál.-Nyelt egyet. A szemem lehunytam, és próbáltam magam megnyugtatni.-Kicsit beszélgettem velük, mármint vele, és a Kristóf gyerekkel. Széthazudtam ugyan magam, mert elvileg semmiről nem tudok, és Panni voltam, és ti sem jöttetek ide, stb. Azt állította, hogy ő keresett téged, de nem válaszoltál semmire. Kristóffal már 2 hónapja ismerik egymást, és elvileg azóta járnak. Téged egyszerűen kiröhögött. Kristóf meg nem is tudott rólad. Hogy együtt vagytok, vagy voltatok meg ilyesmi...
-2 hónapja? Az a gyerek nem tud rólam? Mi van?
-Fogalmam sincs.-Nézett rám Min Hyun.-Ő valamennyire tudja.-Lökte meg a vállával Esztit.
-Aztán...-Túrt bele idegesen a hajába, és egy fél perci a szája szélét rágta, aztán folytatta a mesélést.-Megkérdeztem miért nem adott hírt magáról. Erre jött az internet korlátozása, meg a nincs otthon Wifi...
-Ezt ellenőrizted a házuknál, nem?
-Aztán megkérdeztem miért nem vette fel a telefont, amikor hívtam, vagyis Eszti hívta. Azt mondta nincs nála. Fél perccel ezután a zsebében csörögni kezdett a mobilja, és félrevonult beszélgetni. Addig Kristóffal váltottam pár szót. De a mióta ismered, és honnan? kérdések után Titi visszajött, és közölte, hogy mennie kell, mert valaki várja a parkban. Kristóf megkérdezte ki az, mire rávágta, hogy a pasim. 
-Wow. És ezt te érted?-Nézett a barátnőjére Min Hyun.
-Á, még mindig nincs vége.-Legyintett.-Mikor megkérdeztem tőle, hogy akkor Kristóf kicsodája hozzám vágta, hogy semmi közöm hozzá. Mikor Kristóf megkérdezte ugyan ezt a szemébe röhögött. Aztán amikor tovább feszítettem a húrt egyszerűen leordította a fejem, én is bepipultam, és berágtam rá, aztán otthagyott engem a Kristóf gyereket a parton és duzzogva elrohant.-Dőlt hátra a székben.-Dióhéjban ennyi.-Megivott egy üveg vizet.
-Ez nekem sok. Először megcsalt a Kristóf gyerekkel, aztán azt is valami "titkos-aparkbanvárlak" pasival?
-Az anyja nem hiába mondta, hogy elfajzott. Fél 8-ra ért haza, és totál kivolt. Pati, Niki és Panni nagyon ki voltak akadva, és miután beszéltek Titivel-nekik érdekes módon felvette-ugyan úgy kivoltak. Szóval soha többé nem látod azt a csajt.-Csapta össze a tenyerét Min Hyun.
-Köszi, hogy utána jártál.-Egy nagyot sóhalytottam.-Hogy fogom kibírni?
-Vissza mehetünk Koreába, ha akarod.-Suttogta Min Hyun. Eszti bólintott, és hozzátette, hogy a többiek is.
-De egy éve nem láttátok a szüleiteket.-Néztem rá hitetlenkedve.-Meg a nagyszüleidet sem. Azért, mert egy ilyen lány tetszett meg, és most hivatalosan is dobott nem kell az, hogy minden körülöttem forogjon.
-Ren, majd egyszer megérted. Beköszönünk anyuékhoz, aztán holnap mehetünk vissza.
-És Pati meg Niki?
-Azért annyira ne legyél letörve. Aron és Baek Ho kizárt, hogy lemondana róluk. Ők is jönnek.-Nevetett Min Hyun.-Jobb, ha messzebb lesznek tőle.-Sóhalytotta.
-Akkor elmentem.-Vigyorgott Eszti, aztán becsukta maga mögött az ajtót.
-Min Hyun, tudom, hogy Eszti nagyon kivan, és sajnálom...
-Ez már megtörtént. Nem a te hibád, és jobb is így. Most te vagy a herceg.-Vigyorgott.
-Héj, az a poszt a tiéd, meg a kis barátnődé!
-Most már nem szinglikém! Koreában jófej csajok vannak.-Röhögött.
-Jó van na! Majd összeszedek valami top modelt. Vagy egy evőgépet? Ja nem. Az evőgép Baek Ho, Pati a divatdíva... Hát nem is tudom. Egy sportos csaj jól jönne. Vagy egy olyan, aki énekel...-Töprengtem.-Vagy az összes együtt véve.-Az ötleteim után röhögtünk egy sort, aztán lementünk a többiekhez a nappaliba, akik azonnal kapcsolódtak (JR, Baek Ho, Aron, Niki, Pati, az ikrek meg ugye elmentek). Szóval jót röhögtünk mindenen. Elfeledtették velem ezt az egészet, bár éreztem, hogy még mindig nyom, de az idő segít, és lesz egy, a legújabb tipp (Baek Ho) szerint egy kékszemű, szőke barátnőm, aki topp modell, imádja a divatot, jól főz, és énekel, ha meg ojanja van, akkor bömböl mint egy idióta, és a földhöz veri magát, aztán utána meg kiröhögi az egészet (Baek Ho bemutatta, mi meg szakadtunk), és beugrik önként és dalolva a medencébe (a hülyéje még ezt is megcsinálta). Ez az este volt a legjobb. Még mindig szúr az oldalam, ha rá gondolok mennyit röhögtünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése