szerda, október 15, 2014

81. Egy nagy nap - part 1. Előkészületek

Eszti:
Karácsony után MinHyun meggyőzött, hogy menjünk vissza Koreába. Egy nappal 31-e előtt értünk Szöulba. A TeenTop rendezte azt az újévi partyt amire a fél idolcsapatot meghívták. Köztük a NU'ESTet is. Gondolom MinHyun részben ezért is rángatott vissza oda. A buli közben Patival is beszélgettünk, és tisztáztuk a dolgokat. Megcsodáltam a gyűrűjét, aztán megöleltük egymást.
---
Fél év telt el azóta. Nyár van, és éppen Tokióban nyaralunk MinHyunnal (részben egy ideiglenes munkám miatt is, de azért a barátom  nyaral). Reggel a telefonom csörgésésre ébredek.
-Haló?
-MinHyun?
-Nem, Eszti vagyok, de nagyon korán van még. Szia Pati!
-Mihez képest van korán?
-Szombathoz képest drága. Na, mesélj, ha már felébresztettél!
-Megterveznéd az esküvőnket?
 -MI VAN????-Ül fel mögöttem MinHyun. Odakúszik hozzám, aztán hallgatózni kezd.
-Hallom felébredtél.
-Ez MinHyun volt.  De komoylan?
-Aha.-Vezsi át a telefont Baek Ho.
-Szia BaekHo! Amúgy miért én?
-Mert te vagy a legjobb ebben a szakmában.-MinHyun elmosolyodik, aztán egy puszit nyom a homlokomra. Ez azt jelenti, hogy nagyon is egyetért a haverjával.
-Köszi. Ehhez mondjuk ismernem kéne a körülményeket is... Meg a helyszínt, meg egyebek.
-Azt megoldjuk. Mikor végzel Japánban?
-Még egy hét. Nem olyan egyszerű átalakítani egy egész irodaépületet.
-Oké. Utána majd gyertek vissza ide. Addig küldünk képeket a helyről, aztán díszíthetsz. Ja, és a meghívókat is megtervezheted.
-Nagyon köszönöm, ezt a megtiszteltetést BaekHo.
-Oké. MinHyun ott van?
-Ez nem kérdés.-Vette el tőlem a mobilt. Biccentett egyet, hogy menjek mielőtt elkések. Egy nagy sóhajjal kimentem a szobából.
---
Lejárt az egy hét, amit még abban az irodaházban a "tegyük az irodákat otthonosabbá" dologban tevékenykednem kellett, így átrepültünk Szöulba. Patitól kaptam egy hattalmas ölelést, és még BaekHo is magához szorított egy picit.
-Okés, a többiek merre vannak?
-Aron és JuJu nyaralnak Los Angelesben, Panni és JR hazaruccantak Budapestre, Jin és Ren meg valahol síelnek.
-Huh. Az jó. Megkaptam a képeket. Jó helyet választottatok.
-Aha. Pati találta.-Öleli át a barátnője vállát BaekHo.
-Ő pedig megcsinálja.-Ölel át engem is a drágám. Egy puszit nyom az arcomra, aztán beülünk BaekHo kocsijába, és megyünk az új házukhoz.
-Ja, még egy megtiszteltetésben lehet részed!-Vigyorog rám BaekHo a visszapillantóból.-Megcsinálhatod a házunkat is!
-Toronyórát nem akarsz a zsebedben hordani?-Nézek rá csúnyán, mire elröhögi magát. MinHyun értetlenül bámul rám, aztán közelebb húz magához, és nagyon szorosan átölel.
Az új háznak még csak a falai vannak meg. Na jó, meg az összes többi is, viszont semmilyen bútor nincs, és még a falakat sem festették le.
-Egyszer csináltam egy hullaházat. Azt hiszem ez hasonlított hozzá a legjobban.
-Te csináltál hullaházat is?
-Meg még sok mindent. A kedvencem az egy francia ovi volt. Nagyon cuki lett.
-Az esküvő után megcsinálod?
-Augusztusra terveztétek, nem?
-Aha, 18.
-Utána fél hónappal mennem kell New Yorkba egy családi házat felmérni, aztán irány Párizs...Aztán Róma, Madrid, Liszabon, Isztambul... Jövő nyár megfelel?-A többiek csak leesett állal bámultak, aztán BaekHo nem hazuttolta meg magát, és jó nagyot röhögött.
-Wow! MinHyun, a barátnőd egy nemzetközi csaj! Egyeltalán rád van ideje?
-Ha megyek utána, akkor van.-Ölel át megint. Mostanában egyre többet ölelget. Még álmában is.
-Tényleg, a szüleitek mit szóltak hozzá?
-Örülnek, hogy van valakim, és leszállok róluk.-Vigyorog BaekHo.
-Ne már! Nagyon kedvesek a szüleid.
-És neked Pati?
-Nincs semmi kifogásuk. Apu szerint szépek vagyunk együtt.-Vonja meg a vállát.
-Akkor sok sikert az életben, meg minden!
-Ti meg hová mentek?-Néz utánunk Pati.
-Ezen a héten alig aludt, és már nem sokáig bírja nyitva tartani a szemét.-Fordul hátra az ajtóban MinHyun, aztán felszállunk a buszra, és szépen elmegyünk a NU'EST házikójáig. Amúgy tényleg úgy van, ahogy a drágám mondta, mivel talán ha összesen a héten aludtam 5 órát. Bár csak ha valaki nagyon ismer akkor veszi észre rajtam, hogy mindjárt kipurcanok.
Kidőlök MinHyun ágyán, ő meg odamászik mellém, és egy hatalmas puszit nyom a homlokomra, aztán meg a nyakamra egy csomó picit. Aztán valamikor elalszok.
---
Másnap, délben kelek fel. Nagyon nem szoktam sokat aludni, szóval senki ne egyen meg (bár BaekHo elkeresztelt Szundinak, MinHyun meg hozzátette hogy Baba, úgyhogy SzundiBaba lettem). Kimentünk a helyszínre, avagy a hol majd az esküvőt tartják. Egy pici szigetet választottak az esküvő helyéül. Nagyon kis cuki. Van egy kikötője, és egy kis lebetonozott hely.

-Ezen nagyon sokat kell dolgozni még. Nem arról volt szó, hogy pavilont akartok?

-De.-Vágta rá Pati.

-És az hol van?

-Álmodd meg az esküvőnket!-Vigyorgott BaekHo telipofával.-Rád van bízva minden.

-Öööööö... Legalább nem kell tovább halogatni a vizsgamunkámat.-Sóhalytottam.-Hány főt várunk?

-Vagy 100.

-BaekHo mindenképp itt akarja látni a haverjainkat.

-Mint a MYNAME?

-Is.

-Oké. Pilla, írnom kell.-Előszedtem egy jegyzetfüzetet, aztán kaparni kezdtem az infókat.

-100 körüli létszám. Elmondanátok, hogy hogyan szeretnétek?

-Piros virágok, bevonulunk, aztán lemegy a szertartás egy cuki pavilonban, aztán vacsorázunk, és hajnalig táncolunk. Valami ilyesmi.

-Akkor pavilon, asztalok, székek, világítás, zene, virágok. Ja, és hajók. Ennyi?

-A többit rádbízzuk.

-Oké. A meghívók milyenek legyenek?

-Szépek.-Vágta rá a vőlegényjelölt.

-Na ne BaekHo! A halálfejes jó lesz?

-Tőlem akár lehet rózsaszín is. Csak apámnak ne olyat küldjetek, mert utálja azt a színt. Akkor tuti, hogy nem jön el. Az meg gáz lenne.

-Kik lesznek a tanuk?

-Renre és Jinre gondoltunk.-Vallotta be Pati.-Nincs harag, ugye?

-Miért lenne?

-Akkor jó. Innentől rád van bízva. A vendéglistát még be kell fejeznünk.-Ölelt át BAekHo, aztán Pati is, azuán elindultak vissza.

-Oké, sziasztok!-Kiáltottam utánuk. Leültem egy fűzfa törzsére, és irogatni kezdtem.

-A legnagyobb asztal is csak 20 emberes, akkor kell legalább 5 asztal, rengeteg szék, egy csilli-villi pavilon, világítás, ahhoz pár generátor, és hajók. Akkor fehérkavicsos út, virágok, fel kéne turbózni a kikötőt... A pavilon lehetne a betonos helyen. Olyan lesz, mint egy elvarázsolt sziget.
-És mindez augusztus 18-ra?
-Aha.2 hónap. Az nem sok.-Bólintottam, aztán elraktam a füzetet. Körbenéztünk még egy picit a helyen, aztán visszamentünk Szöulba. Azonnal leültem a gépem elé, aztán nekiálltam a tervezésnek. MInHyun nézett egy darabig munka közben, aztán  sóhajtva eldőlt az ágyán.
-Rám sosincs ennyi időd.-Húzta a feje alá a párnáit.
-Ez a nyár végig ilyen lesz. Ezért gáz, hogy ez a munkám. Mondjuk én szeretem.
-Azt tudom, és jó is vagy benne. De... nem lehetne azt, hogy többet nem vállalsz el? Hogy rám is maradjon időd?
-Ezt hogy érted?-Fordultam hátra hozzá.
-Nem tudom. Mondjuk....Tudom, hogy szereted ezt az egészet, de....Jó vagy a nyelvekben is. Mi lenne ha azzal foglalkoznál?
-Nem tudom. Szeretem ezt csinálni. Tudom, hogy nagyon kevés időm van bármire is...De ezért gürüztem egy csomót. Szerinted miért mentem Japánba annak idején? Miért vagyok most Párizsban? Dolgoztam már egy csomó helyen, mindenfélét, de ez volt a célom. És most itt vagyok, hogy megvalósítsak valamit, ami a barátainknak nagyon sokat fog jelenteni. Nem hagyom abba.-MinHyun lehajtotta a fejét, aztán odabattyogott hozzám, és megölelt.
-Tudom hogy szereted. Csak...Kevés időd van rám.-nézett rám azzal  a kisfiús arcával. 
-Sajnálom. Decemberig még bírnod kell, utána majd kevesebbet dolgozok. Bár azt meg nagyon messze. 
-Ne vidd túlzásba. Tokióban is alig aludtál valamit. Olyan voltál, mint egy gyönyörű zombi.
-Köszi!-Nevettem el magam.-Ezt meg honnan szedted?
-Nem tudom. De tényleg ne terheld túl magad.
-Megpróbálom. Aranyos vagy, hogy aggódsz miattam.-Nyomtam egy puszit a homlokára.-Szerinted...-Húzódtam el tőle, aztán a képernyőre néztem.-Milyen legyen a meghívó?
-Ajj ne már!-Kezdett el nyafogni.
-Akkor csak egy színt mondj!
-Lila.
-Miért?
-Nem tudom. Csak.
-Oké, akkor az lesz a fő színsablon.
-Minek a fő színsablonja? 
-Az egész pereputtynak.
-Ahhaaaa
-Majd meglátod.-Nekiálltam meghívót szerkeszteni. Vagy a 17. példány volt az, amire azt mondtam, hogy oké. MinHyun közben hozott fel nekem vacsit, aztán megnézte azokat a meghívókat, amiket kinyomtattam.-Szerinted?
-Mindegyik nagyon jó.
-De csak egy lehet a nyerő.
-Akkor...-Pakolta össze őket egy kupacba, aztán kihúzta az egyiket.-Legyen ez. 
-Oké. Ez pont az, amit még fel kell turbózni.-Egy darabig kotorásztam a táskámban, mire megtaláltam a kis üvegcsét. MinHyun nézett egy nagyot, hogy ilyen is van a táskámban. Beleraktam az üvegcsébe a papírt, aztán egy lila szalagot kötöttem rá, és lezártam egy dugóval. Másnap szereztem még üvegcséket, aztán megcsináltuk a 125 meghívót (BaekHoék elküldték a vendéglistát). Aztán nekiálltam megtervezni a kis pavilont, és a többi kelléket.
Két hónap múlva már állt  a pavilon, újra volt festve a kikötő farésze, és egy fehér kavicsokkal felszórt út vezetett a pavilonhoz. Sikerült megszervezni a hajós utat, a világítás is nagyjából megvan, asztalok és székek is. MinHyun a tortát is megrendelte már (ami hattalmas lesz). A meghívókat elküldtük, és mindenki visszajelzett hogy jön. Bár a finomabb részletek még hátravannak a szigeten, és Pati ruháján (amit Jin tervez, és varr meg), de már mondhatni látszik, hogy mi lesz itt, ebből. 

Remélem Pati ez a rész, és a következő kielégíti a "legyen jó hosszú rész, és szép esküvőt akarok" kérésedet! :)
ByulWoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése