kedd, szeptember 30, 2014

80. Karácsony, Dél-Koreában

~egy nappal, az előző részben leírt idő előtt~
Panni:
Ezek nagyon retardáltak! Rózsaszínű lufit akasztottak a karácsonyfára! Karácsony este van... A MYNAMEsek házában vagyunk, mivel meghívtak minket egy "Tökéletes Karácsony a Barátokkal" hatalmas idézőjelben nevezetű dologra. Hát volt már párnacsata, brokkolikrémleves InSoo nyakában, palacsinta a plafonon, kisminkelték Rent cicababának, plüsscsata, karácsonyfa-felborítás, most meg ezek a rózsaszínű lufik. Persze a fele kidurrant, mert jó nagy tüskéi vannak annak a szegényke karácsonyfának.
-TORTAAAA!-Ordította el magát SeYong, és majdnem fejest ugrott a 3 emeletes marcipántortába.
-A tortának mi köze van a karácsonyhoz? Ilyenkor kisbaba, meg hullócsillag, meg valami 3 bölcs szokott lenni!-Kiabáltam túl a hangoskodást.
-Nézd! Az a húsvéti nyuszi???-Ugrott fel a kanapéra BaekHo.
-Hová kerültem?-Fogtam a fejem, és felszaladtam egy szobába. Igazából 4-en alszunk egy szobában, mert kevés a hely (vagyis a nappali kell a bulira, szóval csak a fenti szobák maradtak). Lehuppantam a szivacsomra, és a falnak dőltem. A gépen felhívtam Esztit. Vagy 20 perc múlva azzal a tipikus, kómás, felébresztettél-a-legjobb-álmomból fejjel nézett a kamerába.
-Bocs, nem akartalak ilyen későn zavarni.
-Gyorsan mondd, mert-Elnyomott egy ásítást.-Aludni akarok.
-Ezek idióták! 3 emeletes torta, rózsaszínű lufik, meg húsvéti nyuszi...
-Nálatok is karácsony van? Vagy valami extra ünnep?
-Karácsony, a MYNAMEsekkel. Szerinted?
-Ó, te szegény. Üdvözletem küldöm mindenkinek! Mehetek aludni?
-Pati elmondta, hogy mi történt... És sajnálja.
-Ja, én is.
-Amúgy szerintem eltúloztátok a dolgot...
-Neked is boldog karácsonyt!-Azzal kinyomott. Néztem az elsötétült képernyőt, és kattogott az agyam. Ezek szerint nem jó ötlet felhozni még ezt a témát. Csak ültem a földön, és gondolkodtam. Valamikor (úgy fél óra múlva) nyílt az ajtó, és JR jött be. Lehuppant mellém a szivacsra, aztán átkarolta a vállam. 
-Mi a baj?-Simította ki a hajamat az arcomból, aztán egy puszit nyomott a nyakamra.
-Csak gondolkodtam.
-Mármint miért jöttél fel ide? Égen földön kerestelek.
-Fehér nyuszi, meg torta karácsonykor?
-Láttad volna azt a pattogatott kukorica csatát! De finom volt.
-Jaj!-Nyögtem, aztán a vállára hajtottam a fejem.-Nálunk otthon karácsonykor meghitt hangulat van, nem ilyen...minden ünnep mix karácsony.
-Nem tetszik?
-Csak nem érzem azt, hogy karácsony van.-Megsimogatta a hátamat, aztán egy rövid csókot váltottunk.
-Pedig karácsony van.
-A naptár szerint.
-Elmenjünk valahová?
-Szenteste van. Semmi sincs nyitva. Mellesleg hóvihar tombol odakint.
-Akkor ennek annyi.-Egy kicsit elhúzódott tőlem, aztán matatott a táskájában.-Csukd be a szemed!-Kéri, mire meg is teszem. Érzem, ahogy matat a tarkómnál, aztán valami hideg ereszkedik a nyakamra.-Kinyithatod.-Suttogja, aztán megpuszil.
A nyaklánc
Amikor lenézek a dekoltázsomra egy kék-arany négylevelű lóherét látok, ami egy nagyon szép láncról lóg.
-Ez nagyon nagyon nagyon tetszik!-Ölelem át JRt.-Köszönöm!-Pár perc múlva elengedem, és feltápászkodok a földről.-Most te csukd be a szemed! És nem ér lesni!-Előkotorom a táskám legaljáról az ajándékot. Visszaülök mellé, és a dobozt az ölébe teszem. Kinyitja a szemét, aztán körbeforgatja a dobozkát.
-Ez meg mi?
-Tudom 'valakitől' hogy meg szeretnél tanulni portugálul. Úgyhogy gondoltam ennek örülnél...-Kiveszi a szótárat, aztán átölel, és vagy 10 percen keresztül úgy maradunk. Aztán megnézi még mi van a dobozkában. 
-Ez egy fotóalbum?
-Igen. Voltunk egyszer Lisszabonban, és ott fotóztam párat. Meg voltunk egy tengerparti városkában is.
-És mikor volt ez?
-Úgy 7-8 éve. Már akkor is sokat fotóztam. Bár azok még nagyon amatőr képek voltak.
-Ez nagyon szép! Bár kár, hogy én nem voltam ott... De azért még nagyon köszönöm!-Behúzott az ölébe, aztán kérte, hogy meséljek el mindent arról a kirándulásról. 
Közben persze betrappoltak a többiek is (és mindenki kapott ajándékot mindenkitől). InSoo még egy darab tortát is megmentett nekünk. Bár a végén JR nyakába borította, azért jólesett, hogy gondolt ránk. Attól függetlenül, hogy idiótákkal vagyok körülvéve egész jól sikerült ez a karácsonyunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése