vasárnap, november 09, 2014

87. A Teen Top-nál 1.


Másnap délben egy szőke fiú, és ChunJi lépett be a kórterembe. ChunJi odaszaladt hozzám, és megölelt, aztán a szőke fiú felé fordított.

-Eszti, L.Joe. L.Joe, Eszti.-Ez is valahogy Ésssztííí-nek hagzott.

-Szia, hyun!

-Szia Noona!-Mosolyodott el L.Joe. Végigmértem, aztán ChunJit mellé állítottam.

-De pici vagy!-Azon az arckifejezésen, amit vágott muszáj volt nevetnem.

-ChunJi Ya, légyszíves!-Állt a hátam mögé L.Joe. ChunJi megmért minket egymáshoz képest.

-A hajad megment Byunnie hyun. Max 5 cm.

-Ha! Törpe!-Vigyorgott rám.

-Én is szeretlek, drága.-Grimaszoltam rá, mire a szívére tette a kezét.

-Ésssztííí noona! Hogy mondhatsz ilyet!?

-Ha lehet akkor inkább Yulia, vagy Yuli. Azt ki tudjátok rendesen mondani.

-Neked hány neved van?-Bámult rám ChunJi.

-Kettő. A vezeték meg a kereszt. Meg egy csomó becenév. M'ért?

-És a Yuli?

-Az egy olyan név, amit mindenki ki tud ejteni. Avagy a nemzetközi nevem.

-Cukkancs.

-Az, Byunnie hyun.

-Na, mehetünk?-Beültünk egy fekete megnemmondommilyen autóba (én ezekhez hülye vagyok), a lényeg hogy fekete volt, és nagyon jól nézett ki. Hazafelé arról kérdezgettem őket, hogy mit gondolnak a NU'ESTes srácokról

-Jófejek.-Nézett a visszapillantóba L.Joe. ChunJi ült az anyósülésen, én meg hátul, középen.-JR egy kicsit elvarázsolt, Ren kisgyerekes, Aron nagymenő, MinHyun stréber.Talán BaekHo az egyetlen, akit nem tudnék jellemezni.

-Láttad már enni?-Kérdeztem nevetve.

-Ezek szerint zabagép? Vagy valami hasonló?-Nézett hátra ChunJi.

-Enyhén fogalmazva igen. MinHyun miért stréber? Ő az egyik legidiótább közülük.-Nagyon kedves vagyok a barátommal, de néha az igazság fáj...

 -Nem tudom. Szemüveg volt rajta.-Vonta meg a vállát.

-Huh, de utálom azokat a cuccokat. És a lányok?

-BaekHo egy mázlista Patival.

-Ja, Aron is JuJuval.-Helyeselt ChunJi.

-Panni és JR is nagyon összeillenek.

-És Ren meg Jin is láthatólag jól kijönnek egymással. Viszont rólatok MinHyunnal nem sokat tudnék mondani. Te cuki csaj vagy, MinHyun meg nagyon sokat depizett miattad. Nem nagyon láttunk még titeket együtt.-Nézett rám ChunJi.

-Itt is volnánk.-Parkolt le L.Joe egy nagy barna fakerítés előtt. Belülről bozót látszódott, meg egy piros háztető.

-Öm, Yuli?

-Igen?-Fordultam vissza ChunJihoz.

-A srácok szeretnek félmeztelenül mászkálni, az...

-Amíg nem vagytok alul, vagy teljesen pucérak addig oké.-Vontam meg a vállam, mire a két fiú röhögésben tört ki.

-Allergiás vagy valamire?-Nyitotta ki a kaput az idősebbik.

-Miért?

-Van pár macskánk, meg kutyánk.-Egy nagy fekete kutyus ugrabugrált ki a kapun, aztán odajött hozzám. Megvakargattam a fülét, mire megnyalta a kezem.

-Ő YongSusa.-Mondta L.Joe, miközben beparancsolta a kutyát az udvarra. YongSusa beugrált, és letelepedett a lábtörlőn. Át kellett lépnünk rajta, csak úgy juthattunk be a házba. Egy barna hajú srác ugrott a nyakamba, amint beléptünk a nappaliba.

-Szia! Annyira vártunk már! Daniel, de csak Niel vagyok.-Hajolt meg. Biccentettem, aztán elmosolyodtam.

-Szia Noona!-Üdvözölt a kék hajú fiú.-Ricky.-Nyújtotta a kezét.-Öööö, az európaiak így szokták, ugye?-Bólintottam, aztán kezet fogtunk. Aztán a szinte legmagasabb fiú állt elém.

-ChangJo vagyok. Szia Noona!

-Minden maknae felhőkarcoló?

-Aha!-Röhögtek fel egyszerre. Aztán egy sapis gyerek arrébb lökte ChangJot.

-Üdv a csapatban Éssztőr noona.

-Ha lehet, akkor Yuli. Azt ki tudjátok mondani.

-Akkor Yuli noona. CAP vagyok.-Hajolt meg.-Rickynél fogsz lakni, ha bármire szükséged van, csak szólj valamelyikünknek.

-Gyere, megmutatjuk a szobádat, akarom mondani szobátokat.

-Nyugi már! Nem kell ennyire udvariaskodni. Köszi MinSoo hyung, köki ChangHyun. Csak... Mintha a húgotok lennék, oké?

-Hugi!-Ugrott a hátamra ChunJi. A lendületétől, és a súlyától megtántorodtam, és nekiestem ChangJonak, így mind a hárman a földön kötöttünk ki.

-Szép a szemed.-Jelentette ki ChangJo, miután sikerült rám néznie. CanHee hyung felállt, aztán felhúzott minket is. Ricky megmutatta a szobáját, ahová már lepakolták a cuccaimat is, aztán Niel felordibált, hogy estebéd, úgyhogy lementünk az étkezőbe.

-Milyen lett?-Érdeklődött Niel miközben a tésztát ette.

-Finom.

-Ja.-A többieknek tele volt a szájuk, és nem akartak gusztustalankodni (gondolom, vagy csak előttem nem).

-Amúgy Noona, ki a kedvenced a bandából?

-Melyikből?

-Nagyon vicces.A TEEN TOPból?

-Igazából mindenkit szeretek.

-Konkrét valaki?

-Mondjuk pofára, akarom mondani kinézetre?-Kérdezősködött ChangJo.

-Kit mondjak?-Néztem végig a fiúkon.

-Engem!-Kiáltott fel Ricky, aztán elröhögte magát.-Vicc volt.

-Nem akarok senkit megbántani. Mindegyikőtöket szeretem.

-De akkor is. Van "ranglétrád"?

-Nagyjából.

-Halljuk! Halljuk! Halljuk!-Kántálták.

-Oké.Az első helyen van ChunJi, L.Joe és Ricky.A másodikon ChangJo, a harmadikon CAP és Niel.-Hadartam el. A fiúk pár pillanatig csak bámultak a kajájukba, aztán CAP elröhögte magát.

-És hogy állítottad össze ezt? Mi alapján?

-A pofikáitok alapján.

-És én miért vagyok utolsó?

-Azért, Niel hyung, mert elég furán néztél ki azon a képen, amit először láttam rólatok.-Niel elszontyolodott egy kissé ezen.

-És én?

-Tőled megijedtem.

-Ennyire félelmetes vagyok?-Nézett körbe CAP.

-Mozizunk? Már úgyis lement a nap, kint meg uncsi.-Nézett rám, aztán CAPra Ricky. A leader megvonta a vállát, mire a srácok bevágtattak a nappaliba, és a filmeken kezdtek el veszekedni.

-Az egy gagyi horror! Uncsi!-Nyavajgott Niel.

-És ez?

-Az nyálas szerelmes!Hagyjá' már!

-Normális film nincs?

-Az animációs mesékkel hogy álltok?

-Az mi?-Bámult rám CAP.

-Madagaszkár? GRU? Croodék? Öm... Kungfu Panda? Hotel Transilvania? Némó? Klasszikus hercegnős...jó, azt inkább hagyjuk. Ezek közül valami?

-Asszem a Kungfu Pandát láttam...-Motyogta ChangJo.-Az nagy volt.

-Melyiket nézzük?

-Legyen a Madagaszkár.-Széjjel meg szana röhögték magukat rajta. Ricky a TV mellé állt, és együtt táncolta Juliennel a táncot. ChangJo sírt a röhögéstől, Niel a földön fetrengett... Na mindegy.

-Van 2?-Biccentettem, mire L.Joe megkereste a neten, aztán azt néztük meg.

-MotoMoto, hm, cuki név.-Vihogott ChunJi.

-Nekem Julien a kedvencem.-Jelentette ki Ricky.

-Én Mortot bírom.

-Ő olyan cuki!-Helyeseltem, mire L.Joe átkarolta a vállam, amolyan 'mi egy véleményen vagyunk' szinten. ChangJo és CAP összevitatkoztak azon, hogy a Kapitány vagy a Közlegény a jobb. Aztán berakták a 3-at. A reakció az eddigiekhez hasonló volt: Niel és CAP fetrengett a földön, ChangJo dobálta magát, a többiek meg csak dülöngéltek nagy jókedvükben. Főleg amikor Ricky nekiállt utánozni valakit. Rejtett színésztehetség ez a gyerek, komolyan mondom. Olyan képeket produkált... Csak néztük, és nevettünk. A "moziest" végére már fàjt az oldalunk.

Mindenki elvonult a saját szobájába (kivéve CAPet, aki a konyhába ment enni). Ricky végigfeküdt az ágyán, és a plafont bámulta. Niel megmutatta a közös fürdőjüket, így gyorsan lezuhanyoztam még mielőtt a srácok észbe kaptak, hogy fürdeniük kéne. Amikor visszaértem a szobába Ricky még mindig a plafont bámulta. Leültem a szivacsra, ami vendégágyként szolgál, és elővettem a naplómat. Persze bal kézzel elég furák lesznek a betűim, annak ellenére, hogy rajzolni tudok vele, na mindegy. Írtam bele pár sort, aztán elraktam. Ricky felült, aztán rám nézett.

-Elmegyek fürdeni, addig...

-Átnézek a többiekhez.-Álltam fel. Bekopogtam a ChunJi-L.Joe-ChangJo trió szobájának az ajtaján. Aztán benyitottam. Egy párna repült felém, de sikerült lehajolnom előle, így az a folyosón kötött ki. Amikor L.Joe észrevette, hogy én állok az ajtóban tűzszünetet hirdetett, és mind a hárman letették a párnáikat.

-Szia hugi!-Ugrott a nyakamba ChunJi. Aztán felszedte a folyosóról a párnát.

-Azt hittem elfáradtatok.

-Ezek? Soha!-Támaszkodott mögöttem az ajtófélfának CAP.

-Ezek, mi?-Vágott a leader fejéhez egy párnát L.Joe.-Mert te nem tartozol bele, ugye?

-Mi van Byunnie hyung?-Vigyorodott el CAP, aztán a fejem fölött átdobva megcélozta L.Joet. Az egész csata újrakezdődött, és jobbnak láttam, ha leülök a fal mellett, és védem magam. Aztán megjelent Niel is, és áthozta a saját szobájukból is a párnákat. Éppen L.Joe és ChangJo ChunJit püfölte, CAP és Niel meg egymást, amikor Ricky belépett a szobába, és leguggolt mellém.

-Kapunk jóéjt puszit?-Kérdezte. Erre, mintha egy pillanatra megállt volna az idő. A fiúk vigyorogva abbahagyták egymás püfölését, aztán összeszedték a párnáikat, és felsorakoztak előttem.

-Jóéjt Niel!

-Neked is Noona!-Megöleltük egymást, és kapott a homlokára egy puszit, aztán elvonult aludni.

-Jóéjt JongHyun! Hajolj már le!-Kapott ő is egy puszit, aztán bemászott az ágyába.

-Jóéjt Yuli noona.

-Jóéjt Byunnie hyun!

-Jó'cakát Noona!

-Jót MinSoo hyun.

-Jóéjt Ricky.

-Ya, Noona.

-Aludj jól hugi!-Ölelt meg ChunJi.

-Szép álmokat ChanHee hyun.-Nyomtam egy puszit az ő homlokára is, aztán megvártam amíg betakarózik.

-Noona! Kapcsold le a lámpát!-Kérte ChangJo, aztán belefúrta a párnába a fejét. Megtettem amit kért, aztán visszamentem Ricky szobájába. Már csak egy éjjeli lámpa égett, a fiú meg állig betakarózva szuszogott. Lekapcsoltam a világítást, aztán én is elhelyezkedtem, és lehunytam a szemem.

-Szép álmokat Noona!-Motyogta Ricky.

-Aludj jól Hyun!-Begubóztam a takaró alá, és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése