hétfő, november 24, 2014

89. A Teen Top-nál 3.


Nem tudom mennyi ideje voltam már odakint, amikor lépteket hallottam. Felnéztem ChunJira.

-Nem jössz be?-Kérdezte csendesen.

-Még nem.-Szipogtam, aztán letöröltem a könnyeket az arcomról.-Egyenlőre még ki akarom sírni magam.

-Akkor addig itt maradok veled.-Ült le mellém, és megsimogatta a hátam.

-Nem muszáj.

-De, úgy érzem. Én, sajnálom, ezt az egészet.

-Nem tettél semmit. Ehhez az egészhez neked szinte semmi közöd nincs. Mármint, nem úgy értem... Csak... Nem akarom, hogy sajnáljatok. Az, olyan... Nem is tudom.-Megint szipogtam.-El kellene valahogy terelnem magamról a figyelmem, és akkor talán nem fájna annyira.

-Miben gondolkodsz?

-Egyenlőre semmiben. Talán a munkámmal kéne valamit kezdeni. Pannit megkértem, hoyg mondja le a megrendelőket... Annyira szeretnék újra dolgozni, de így nem megy. Ilyen lelki világgal nem.

-És mit szólnál ahhoz, ha valami olyannal foglalkoznál a jövőben amihez mondjuk a nyelvtudásodat kéne használni?

-Legyek nyelv tanár?

-Mondjuk tolmács. Vagy tanár, igen.-Biccentett ChunJi.-Utánanézünk, hogy milyen állások vannak.

-Köszönöm. De ott van még a párizsi fősuli is.-Töröltem le a könnyeimet.-Azzal mi lesz?

-Levelezősen elvégzed. Milyen szak?

-Felsőoktatásban tanár.

-Az menő. Tényleg... Holnap be kell mennünk próbálni. A BAPes fiúknak meg valami interjújuk lesz. Te is jöhetnél.-Nézett rám ChunJi.

-Oké.

-Beállhatsz majd táncolni.

-Én nem tudok.

-Akkor megtanítunk.

-Rendben. Köszi, hogy kijöttél. Kicsit jobb...-ChunJi kicsit meghökkent, amikor megöleltem, de aztán közelebb húzott magához. Csak akkor jöttem rá, hogy didergek.

-No-no gyerekek, ne ott romantikázzatok!-Kiabált a teraszról Himchan.-Irány az ágy!-Megvárta amíg az ajtóhoz érünk.

-Te, én egyszer még úgy megverlek...-Morogta ChunJi, mire HimChan elvigyorodott.

-De nem üthetsz meg. Remélem élvezni fogjátok az éjszakát.-Szólt utánunk. Megfordultam, és egy hatalmas pofont adtam a cuki-kis-buksijára.

-Viszont én felpofozhatlak, perverz-manó.-Mosolyodtam el.

-Ez tetszik!-Röhögött fel DaeHyun.-Perverz-manó! Megjegyeztem!-HimChan az első kezébe kerülő párnát hozzávágta a földön fetrengő DaeHyunhoz, aztán nekiálltak birkózni. A küzdelemnek Bang vetett véget, aki beparancsolta a fiúkat a szobájukba.

-Nem láttátok a többieket?

-Nem.-Rázta meg a fejét ChunJi. Bang morgott valami olyasmit, hogy 'tuti már megint  a garázsban fociznak', aztán kiment a házból. ChunJi megmutatta melyik szobában fogunk (vagyis kell) aludnunk. Hát, mit ne mondjak. Ezek a srácok foci-és rendetlenség mániásak. Nemsokára megjelent Zelo és JongUp (kiizzadtan, JongUp egy focilabdával a hóna alatt), és egy 3 perces összepakolást rendeztek, aztán átcuccoltak egy másik szobába.

-Menj el fürdeni, addig megágyazok.-Ajánlotta ChunJi.-Mondjuk jobban jársz, ha megelőzöd a piperkőc párost, JoungJaet és DaeHyunt. Ha ők beszabadulnak a fürdőbe nem találják meg a kijáratot úgy... 2-3 órán keresztül.-Összeszedtem a cuccaimat ami a fürdéshez kell, aztán elraktam láb alól a táskámat.

-Sietek.-Mentem ki a szobából. ChunJi biccentett, én meg bezárkóztam a fürdőbe. Gyorsan leszedtem a (jól elmosódott) sminkem, letusoltam, felvettem a pizsomámat (jelen esetben egy nyuszis-pingvines-Dorkás-Pannitólkarácsonyiajándék-pólót, és egy fekete cicagatyát), és fogat mostam. Már a hajamat kezdtem el kibontani, amikor kopogtak az ajtón.

-Yulu? Zelo vagyok. Szabad?

-Pilla.-Kinyitottam a zárat, aztán beengedtem a fiút. Odament a mosdóhoz, aztán a 3 (elég nagy) felső szekrény egyikéből elővett egy csomó cuccot, kipakolta a polcra, aztán az arcával kezdett bíbelődni. Sikerült végre kiszednem a hajgumit, meg a csatokat, úgyhogy elkezdtem kifésülni a hajam.

-Egyébként jól vagy?-Érdeklődött a fiú.

-Aha. Miért?-Hajoltam előre, hogy rendesen meg tudjak fésülködni.

-Csak érdeklődtem.

-Valószínüsítem, hogy a fiúk elmondták már, hogy mi történt. Aztán megkértek titeket, hogy ne nagyon faggatózzatok, mert könnyen eltörik a gyertya nálam igaz?

-Ööö...

-Az igazat! Így volt, vagy nem?-Ripakodtam rá játékosan a maknaera.

-Oké, így volt.-Adta meg magát.

-Mennyi ideje voltatok együtt?-Érdeklődött. Amikor egy kis időre csendben maradtam (hogy ki tudjam számolni) zavartan megvakarta a tarkóját.-Nem muszáj ám válaszolnod. Bocs, nem akartam felhozni.

-Semmi. Körübellül 3 éve.

-Uh, az durva.-Hökkent meg.-De egy barom!-Erre inkább nem mondtam semmit. Soha nem tett volna ilyet velem. Vagyis remélem.-És mit szólsz Szöulhoz? Ha jól tudom nem ide valósi vagy.-Váltott témát.

-Nem, nem vagyok ide valósi.

-Hol születtél?

-Szombathely.

-Ahhhaaa...

-Magyarország, Kárpát-medence, Európa. Mindegy, egy kontinenssel odébb.

-Ja! Európa szép hely. Nekem Párizs tetszett nagyon, meg London. Meg voltunk asszem Rómában, meg Törökországban is. Meg valami hülye nevű városban is... Varussó? Vagy Várssó? Valami ilyesmi. Asszem nem messze van Németország fővárosától, Bécstől.

-Nem Varsó?

-Ja, tényleg! Na, az is szép hely.

-Te, Bécs nem is Németország fővárosa! Bécs az Ausztria fővárosa, és Berlin Németország fővárosa. Varsó pedig Lengyelország fővárosa.

-Földrajzból mindig is béna voltam.-Mentegetőzött.-De még nem válaszoltál. Tetszik Szöul?

-Aham. Bár mindegyik város más és más. Nem lehet őket egymáshoz hasonlítani. Mindegyik valamiért különlegesebb, vagy másabb mint a többi.

-Ez igaz.-Befejeztem a fésülködést, így összeszedtem a hajszálakat, aztán a holmimat is. Zelo félrenyelte a fogkrémet, így köhögött egy sort. Megütögettem a hátát (nehezen értem csak el), de szerencsére hamar elmúlt a fuldoklása.

-Köszi.

-Meg ne fulladj itt nekem!-Búcsúztam el tőle. ChunJi már alváshoz készülve, az ágyban olvasott valami könyvet. Elpakoltam mindet a táskámba, aztán leültem az ágy szélére. Már bebújtam (volna) a takaró alá, amikor Ricky csörtetett be a szobába.

-Mi lesz a jóéjt puszimmal?-Érdeklődött. ChunJi egyből felugrott, aztán kiszaladt a szobából összetrombitálni a fiúkat. Az ajtóban sikerült elkapnom, és visszahúznom.

-Nyugi már! Mindenki maradjon a szobájában! Én akarok körbemenni.-Bekopogtam az első ajtón.

-Ki az?-Szólt ki nyávogós hangon valószínűleg DaeHyun.

-A húgotok vagyok, még mindig.-Nyitottam be a szobába.

-Várj, várj! Még nem mondtam, hogy szabad!-Nyavajgott a fiú. Ebben a szobában (ami alapjáraton HimChan és DaeHyun szobája) most Niel, a két szobatulajdonos, Bang, CAP és ChangJo alszanak.

-Hugi!-Ugrott a nyakamba Niel.

-Hagyjad már! Összetöröd szegény lányt!-Szólt rá diplomatikusan Bang.

-Kapunk puszit?-Érdeklődött ChangJo.

-Azért vagyok itt.-Tártam szét a kezem. A fiúk egyből fel akartak ugrálni, de megállítottam őket.-Nyugi már!-Ellépkedtem a matracok között az ablakhoz, aztán kezdve DaeHyunnal (aki jelenleg legbelül alszik) kifelé haladva (Bang, CAP, Niel, Himchan, ChangJo) mindenki kapott egy puszit, és eg yölelést.

-Jóéjt DaeHyun!

-Ja, Yulu!

-Aludj jól Bang!

-Te is Yuluka!

-Vigyázz ezekre az ütődöttekre.-Suttogtam, mire elröhögte magát.

-Szép álmokat MinSoo!

-Jóéjt Yulu!

-Jóéjt Niel!

-Neked is hugi!

-Legyenek szép álmaid, Himchan.

-Ja, remélem valami sexit fogok álmodni.

-Kis perverz-manó!

-Ééén akarok következni!-Nyafogott ChangJo.-Aludj jól Yulu!

-Te is ChangJo.

-Ya! Kapcsold le a lámpát!-Kérte Bang. Megvártam amíg mind  a 6-an elhelyezkednek, aztán lekapcsoltam a lámpát. Becsuktam az ajtót, aztán bekopogtam a másik szobába (ahonnan nem meglepő módon röhögés, valami zene, meg puffanások hangja szűrődött ki). Itt fog aludni JongUp, YoungJae, L.Joe, Zelo és Ricky. Másodszorra is kopogtam, egy picit hangosabban. Valaki lepisszegte a többieket.

-Te, ez a mikulás!-Kiáltott fel Ricky, aztán mindegyikből kitört a röhögés.

-Hülye, nyissuk ki!-Ez YoungJae volt.

-És mi van ha Bang akar valamit?-Kezdett el aggódni JongUp.

-De hülyék vagytok!-Hallottam, ahogy valaki átesik valakin, aztán végül L.Joe állt az ajtóban.

-A mikulás az?-Érdeklődött Ricky az ablak mellől.

-És ha igen?-Fordult hátra L.Joe.

-ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, akkor engedj oda!-Ricky mindent átugorva a nyakamba vetette magát. Én meg ráestem az egyik szivacsra.-Nem is a mikulás vagy! Ez nem ér.-Szontyolodott el, aztán felsegített.

-Mi folyik itt?-Néztem a fiúkra, és körben a szobába. Mindenhol párnahegyek, L.Joe a háta mögé rejtett egy hatalmas tál popkornt, JongUp egy távirányítót, Zelo egy focilabdát pörgetett a kezében, Ricky egy lufit fújogatott, YoungJae meg egy hatalmas plüssmacit dobált a falnak, ami visszapattant onnan.

-Szabadok vagyunk!!!-Dőlt el a szivacsán JongUp.

-Ja, Bang és CAP ezt sohasem engedné meg.-Magyarázta Zelo.-Ne szólj neki!

-LÉÉÉGYSSSZÍÍÍÍ!!!!-Kérték egyszerre mind az öten.

-Nem szólok nekik. Csak... Ne legyetek nagyon hangosak. Mert akkor felébrednek.

-Csendben lehet párnacsatázni, meg karaoke-izni? Az úúúgy nem jó!-Szontyolodott el L.Joe.

-Egyébként miért jöttél?-Érdeklődött JongUp.

-Csak jó éjszakát akartam kívánni nektek is.

-Mégis te vagy a mikulás!-Ugrott rám megint Ricky. És mindketten Zelo szivacsán kötöttünk ki, aki leejtette a labdát, így az Ricky fején egyet pattanva a folyosón kötött ki.

-Ezt kérlek ne csináld többet!-Dörzsöltem meg a karom (ami anno eltörött).-Ez fájt.

-Bocsi.-Szomorodott el Ricky. Egy puszit nyomtam a homlokára, ő meg megölelt.

-Aludj jól hugi!

-Neked meg jó lufizást.

-De nem focit nézünk?-Kapta fel a fejét JongUp.

-Azt is, nyugi!-Csitította L.Joe, aki behozta a labdát, és becsukta a szoba ajtaját.-Itt semmi sem hangszigetelt!

-Én is kapok puszit?-Kérdezte YoungJae. Valahogy odajutottam hozzá (át egy párnakupacon, két chipses tálon, egy halom lufin, meg két távirányítón).Megöleltem és kapott egy puszit.

-Jóéjt Yulu! Aludj jól!-A következő JongUp, aztán L.Joe végül Zelo volt a sorrend.

-Majd valamikor aludjatok is. Ha jól tudom holnap lesz egy próba, és egy intejú.

-Igen mikulás!-Szalutált Ricky, mire Zelo fejbe vágta egy párnával.

-Ja, és halkan nyírjátok ki egymást!-Kértem, aztán becsuktam az ajtót. Visszamentem ChunJihoz.

-Na, mit láttál?

-Egy álmos-csapatot, és egy holnap-lesz-álmos-csapatot. Nielék alszanak, L.Joe és Ricky meg buliznak.-Ültem le az ágy végébe.

-Buliznak?

-Aham.-Eldőltem,és néztem a plafont.

-Mi a baj?-Mászott az arcomba ChunJi.-Ja, még mindig AZ?

-Ühüm.

-Meg kéne szívatni Himchant.-Vágott gonosz pofit.-Amiért megszivat minket.

-Ne legyünk gonoszak!

-De meg sem verhetem! Milyen ez már!-Bújt be a takaró alá. Feltápászkodtam, és bebújtam az én felemre.-Pedig úgy megérdemelné.

-Jó, benne vagyok a szívatásban.

-Tudtam én, hogy meggyőzlek.

-Jóéjt!

-Várj csak! Én nem kapok puszit? Rosszat fogok álmodni!-Ült fel. A homlokára nyomtam egy puszit, és megöleltem, aztán lekapcsoltam a lámpát.

-Aludj jól, és szépet álmodj!

-Te is hyun!

...

Az éjszaka többször is felébredtem, mert borzalmas álmaim voltak. Próbáltam ChunJit nem felébreszteni, de sajna nagyon éberen aludt, és mindig felébredt, amikor felültem. Az eső is esett, és egy szer kimentem a nappalin át a hátsó teraszra, hogy kiszellőztessem a fejem. Borzalmas álmok voltak... Az utolsó felriadásom olyan fél 4 körül volt, utána már annyira fáradt voltam, hogy nem álmodtam többet.

...

Vakufényre ébredtem, aztán egy nagy koppanást hallottam, és egy nyekkenést.

-Fotózzad a kis pirannyádat!-Hallottam ChunJi hangját.

-De az meghalt!-Ez HimChan volt.

-Nem érdekel!-Csattant fel ChanHee.-Hagyjatok minket békén világos? Yulu egy csomószor felébredt, és most végre nyugodtan aludt 2 órát. Nem szűnnél meg?

-Nyugi van!-Léptek, aztán ajtócsukódás.

-Te jó ég! Még 6 óra sincs...-Morogta ChunJi, aztán elfészkelte magát.-Ez meg már itt fotózgat! Idióta egy gyerek az biztos.-Újra elaludtam.

...

Épp a kedvenc helyemen vagyok, egy csomó cuki állatkával, meg a kedvenc dolgaimmal, amikor...

-Yulu! Ideje felkelni! Yulu!-Rázta valaki a vállam. Motyogtam valami olyat, hogy 'hagyj békén', és a fejemre húztam a takarót.-Yulu! A többiek már rég elmentek! Hallod? Kelj már fel!-Ráismertem Ricky hangjára.

-Hahó!!! Már majdnem dél van! Kelj már fel!-Rázta a vállam. Aztán lehúzta a fejemről a takarót. Még 10 percig ezt csinálta, aztán lehuppant a földre, és egy nagyot sóhajtott.

-Ennyi erővel ágyút is sütögethetnék melletted, vagy akár oroszlánokkal is dobálhatnálak. Vagy mondjuk kis bálnával. Az úgy is olyan kis cuki. Yulika! Ébredj már fel!-Huzigálta a takarómat.-Yulu! CAP elcsórta a táskádat! Byunghun meg a sminkes készletedet. Himchan a rajzaidat, Zelo a festékeket, ChuJi levágta a hajad, Niel szétturkálta a táskádat, Bang macskát főzött ebédre, JongUp felrobbantott egy tál popkornt, YoungJae megette a reggelidet, DaeHyun elvitte magával a telefonod, ChangJot elrabolták a pingvinek... Jó, feladom.-Résre nyitottam a szemem, aztán kuncogni kezdtem.-És még ki is nevetsz! Te, várj csak? Felébredtél már, én meg hülyét csináltam magamból?

-Pontosan.-Ültem fel.

-De izé vagy!-Fonta össze a karjait, aztán 'most nagyonnagyonnagyonmegsértődtem'-fejet vágott.

-Mennyi időm van elkészülni?

-Max 30 perc. Elég lesz? Addig összedobok valami kaját neked. Mert YoungJae megette...

-Aham.-Ricky lement a konyhába, én meg bezárkóztam a cuccaimmal a fürdőbe. Öltözködés, mosakodás, haj, minimális smink, meg egyebek, aztán lementem a konyhába. Ricky az órára nézett, aztán rám.

-Gyors voltál.

-Mehetünk?

-Mehetünk.-Adta a kezembe a szendvicset, aztán felkaptuk a kabátunkat, és mentünk ki a kocsihoz.

Amíg autóztunk megettem a délireggelimet. Aztán Ricky leparkolt egy hatalmas szürke épület előtt. Fellifteztünk a nemtudomhanyadik-desokadik emeletre, és megkerestük azt a próbatermet, ahol a többiek voltak, aztán nekiálltak próbálni. Én leültem az egyik sarokba, és figyeltem őket. Úgy a 10. szám után már megunták, és elkezdtek hülyéskedni.  Niel minden előrejelzés nélkül a srácok hátára ugrált., CAP ha elrontott valamit lenyomott 10 fekvőtámaszt, ChunJi 'elmélkedő' fejjel ült az egyik tükörnek támaszkodva, ChangJo Rickyt próbálta meggyőzni valamivel, L.Joe meg elaludt mellettem a földön (aki éjjel bulizik...). Csendben figyeltem őket, miközben Byunnie haját simogattam. Olyan kis cukin alszik! ChunJi felkelt, és leült mellém.

-Min gondolkodtál?

-Tegnap este mondtam, hogy meg alkarom szívatni Himchant, emlékszel? Azon gondolkodtam.

-És mire jutottál?

-Gyere közelebb!-Közel hajoltam hozzá, ő meg a fülembe sutyorogta a legújabb tervét. Biccentettem, hogy oké, benne vagyok.

-Mit romantikáztok itt fiatalok?-Állt meg előttünk Niel, hatalmas vigyorral a fején, és csípőre tett kézzel. Akkor nyílt az ajtó és belépett egy 35-40 közti nő.

-Manegger Unni!-Tapsikolt Ricky.-De jó újra látni téged!-A nő elmosolyodott, aztán végignézett a fiúkon. Még jobban elmosolyodott az alvó Byunnie hyun láttán, aztán megállapodott a tekintete rajtam.

-Ja!-Esett le CAPnak.-Park Si Yah, a maneggerünk, Yulu a... hugink.

-Hallottam már rólad. Örülök, hogy megismerhetlek.-L.Joe nyújtózkodott egyet, aztán felült. Összeborzolta a haját, aztán felnézett a maneggerre.

-Mi rosszat csináltatok már megint?-Nézett a fiúkra, akik ezen elröhögték magukat.-Ja, akkor jó. Szia Unni!

-Jó reggelt Byunnie! Buliztatok az éjjel?

-Mi?-Kapta fel a fejét Niel.-És engem nem hívtatok át? Milyen ez már!

-Drágáim, nem ezért jöttem!-Csendesítette le a veszekedő fiúkat a manegger.

-Ugye nem VIP koncert? Mondd, hogy nem, könyörgök!-Nézett Ricky kiskutyaszemekkel SiYahra.

-Nem, nem VIP koncert, ChanHee. Csak egy bulit szervez a kiadó. Április 17, szombat, este 8-tól.

-Az még 2 hónap! Az még sok nap! Addig még egy csomót kell aludni!

-Igen, ügyes vagy Ricky!-Borzolta össze a fiú haját a manegger.-Yulu, elrabolhatlak pár percre?

-Nem! Ő az enyém!-Ölelt át L.Joe.

-Byunnie, kérlek engedd el. Nagylány már, el tudja dönteni mit akar, és mit nem.-Ripakodott a manegger a fiúra.

-Igen, anya.-Engedett el kényszeredetten L.Joe. Felálltam, aztán átléptem a hason fekvő CAP-et, és a manegger után kimentem a folyosóra. Miután becsuktuk az ajtót SiYah a falnak támaszkodott.

-ChunJi sokat mesélt rólad. Említett pár olyan tényt is, amire felkaptam a fejem. Bár ez nem igazságos, de egyenlőre jobban ismerlek én téged, mint fordítva. Úgyhogy akkor... Mint nő a nőnek... Szóval, családom van, 1 kisfiam, meg 6 nagyobb gyerek (bár ők nem sajátok), egy évtizede dolgozok  a kiadónál, öööm... A kisfiam most kezdi majd a középiskolát... Most hirtelen nem jut eszembe több... Esetleg amit feltétlenül tudni szeretnél?

-Hogy szólíthatom?

-Nyugodtan letegezhetsz. De ahogy akarod, lehetek Unni, SiYah, és amint hallottad anya is...

-Köszönöm.

-Akkor térjünk is a lényegre. Szóval hallottam egyes dolgokat rólad: lakberendező vagy, meg hogy van egy ikertesód, szívfájdalmad, baleseted, meg egyebek. Az egyik ilyen tényre felkaptam a fejem. Tényleg sok nyelven beszélsz?

-Hát... Ha a 7-8 annak számít, akkor igen.

-Az remek. A kiadó tolmácshiányban szenved. Ugyanis 2 tolmácsunk van, ami nagyon kevésnek bizonyult. Már vagy 1 éve keresünk egy tolmácsot, aki elég sok nyelven beszél ahhoz, hogy a turnékon az együttesek el tudjanak igazodni bárhol. Volt már olyan, hogy szegényeim nem találtak oda időben a koncertcsarnokba... Szóval szeretnélek jobban megismerni. Azután beajánlanálak a vezetőségnél, persze ha te is akarod. Nagyjából tudom milyen a lelki világod, úgyhogy nem starpállak azzal, hogy most azonnal kelljen döntened.-Elővett egy meghívót, és egy tollat, majd ráírt valamit a meghívó hátuljára, és átnyújtotta.-Itt a számom, bármikor hívhatsz, ha valamit tudni szeretnél. Ha az igen mellett döntesz elméletileg kapsz egy próbaidőt, ami 3-5 hónap, addig eldöntheted, hogy továbbra is ezt szeretnéd csinálni-e vagy sem. Ja, és szeretettel várunk arra a kiadós bulira.

-Ó...Köszönöm.

-Ha lehet addigra döntsd el, hogy elvállalod-e.

-Megpróbálom.

-Viszont nekem most mennem kell. Üzenem a srácoknak, hogy rendesen próbáljanak, és majd később benézek még.

-Átadom.

-Szia, vigyázz magadra, ha nem találkoznánk!

-Viszlát SiYah!-Bentről nagy röhögés, és visítozás hallatszott. Jobbnak láttam ha azelőtt avatkozok közbe a történetnek mielőtt szétszedik egymást. Amikor beléptem Ricky a földön feküdt, mint aki meghalt, ChangJo meg fetrengett mellette a nagy röhögéstől. Niel a 'halott' arcát pofozta, aztán ChunJi is elterült a padlón, és ő is halottat játszott. L.Joe és CAP pedig az utolsó menetet játszotta, árnyék boxoltak.

-Gyerünk tesó!-Ugrott fel a 'halott' Ricky. Niel megvonta a vállát, aztán átment ChunJihoz és őt kezdte el pofozgatni. A végén CAP leütötte L.Joet, aki jól megjátszva magát elesett, és elterült, mint egy halott. CAP diadalmasan felüvöltött, aztán odarohant hozzám, és felkapott.

-Én nyertem, az enyém!-Vitt az ölében. Én csak elnevettem magam, aztán emgkértem, hogy tegyen le. CAP kicsit morcosan, de lerakott, aztán felrángatta a többieket a padlóról. Aztán mindannyian körém sereglettek, és csak bámultak rám.

-Mi van?-Húztam magam össze, és hátráltam 2 lépést.

-Na? Mi volt?-Érdeklődött Niel.

-Ja, csak azt akarta mondani, hogy gondoljak végig egy állást a kiadónál.

-Itt fogsz dolgozni?-Kérdezte Ricky.

-Még nem biztos, a buliig még eldöntöm.

-Hugi itt fog dolgozni!-Ujjongott Niel, és a nyakamba ugrott.

-Tényleg, ha itt fogsz dolgozni... te is manegger leszel? És minden este beparancsolsz aludni negyed 10 után?

-Általában hajnali negyed 3 után szokott SiYah beparancsolni aludni, ChanHee.-Javította ki barátját ChangJo.

-Az nem érdekes!-Legyintett.-De mi leszel?

-Tolmács.

-Az király!-Ujjongott CAP. Aztán körbeálltak, és elkezdtek körülöttem táncikálni.

-Yulu itt fog dolgozni, mindig itt lesz velünk, lalalalaaaa!!!-Énekelte Ricky, mire mindannyian felröhögtek, és megöleltek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése