szombat, július 26, 2014

60. Eni és Kevin part 2

Pati:
Eni ma egy kicsit fura volt a suliban. állandóan mosolygott, és nagyon optimista volt. Megnyugtató tény, hogy boldog, és nem engem sajnálgat... 
-Pati? Hahóóó!-Legyezett a szemem előtt. A helyemen ültem, és bámultam a táblát.
-Ha?
-Figyelsz rám?
-Aha. Jó vagy így...-Néztem végig rajta. 1 perc, és csengetnek. Egész órán arról kérdezgetett mit vegyen fel (mintha lenne ideje átöltözni). Végre csengettek. Eni lassan pakolni kezdett, mondtam neki, hogy nem kell sietni.-Beszámolót este!-Érintettem meg a könyökét, amikor Kevin elindult felénk. Eni mosolyogva bólintott, aztán felálltam, és elmentem.
...
-Na? Mi volt?-Dőltem el az ágyamon, amikor este Eni felhívott. Éppen olvastam, szokásomhoz híven... Készülni kell az érettségire, tételek, emellett dogák... Sok a dolog.
-Hazavittük az öcsémet, aztán elmentünk a Kingbe.
-Ééés?
-Most mi van?
-Na, mondd már! Had meséljek a többieknek is!
-Ne már! Majd...
-Mondd már! Gyerünk!-Követelőztem, mint az ovisok.
-Oké, oké! Szóval hazavittük az öcsémet, aztán mentünk a Kingbe. Ittunk egy kólát, aztán sétáltunk a parkban...
-Az jó hely! JR és Panni is ott találkoztak legelőször.
-Aha, tudom. Aztán meg meg....csókolt...
-úÚúÚ!
-Na ne már!
-De de! Ééés?
-Miért mindig ezt kérdezed?
-Lányos beszélgetés, ezt itt lehet!-Nevettem.-Éééés? Mi történt?
-Oké. Ééééés szerintem együtt vagyunk.
-Az király! Vigyázzatok a suliban a tanárokra. Ha megtudják vadászni fognak rátok.
-Kössz a tippet.
-Szívesen. Mesélhetek a többieknek?
-Tényleg, egész nap csak magammal foglalkoztam. Beszéltél velük?
-Aha.
-Ééés?
-Látod! Megy ez neked! 
-Köszi. Na?
-Aron még mindig elég rosszul néz ki, az ikrek tanulnak, a fiúk koncerteznek, meg idolkodnak...
-Azmijaz?
-Nemtom. Baek Ho így fogalmazott. Gondolom dedikálnak, meg interjúk, meg próbák.
-Aha. 
-Szóval együtt vagytok.
-Igen, szerintem.
-A többiek tuti féltékenyek lesznek Kevinre... Vagy nem tudom a fiúknál ez hogy van. Bunyóznak majd érted?
-Naaa!
-Miért?
-Hagyjuk. Holnap talizunk?
-Nem tudom. Nagy bevásárlás lesz, és kellek anyának cipekedni, mert apa nem lesz itthon.
-Kevinnel holnap is találkozunk. Mit vegyek fel?
-Anyám! Ajjjj!
-Vicc volt! Ma már tuti eleged van belőlem.
-Vigyázz Kevinnel. Sokszor... hogy is mondjam, erőszakos tud lenni.
-Okay! Jó éjt! Holnapi jó-bevásásrlást!
-Neked is jó'cakát! Hétfőn, ha máskor nem találkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése