csütörtök, június 19, 2014

53. Fagyi, lila, játszótér

 Eszti:
Valaki kihúzta a függönyöket, így a létező összes fény a szemembe zúdul.
-Eszti! Reggel van!-a hasamra fordultam, és belefúrtam a fejem a párnába.-Keresnek telefonon.
-Nem baj.-Morogtam, és a fejemre húztam a takarót.
-És ha a szerelmed az?-Húzta le rólam anya a paplant.
-Majd visszahívom. Hagyj békén!-Motyogtam. 
-Rendben. Akkor felveszem én. Hogy kell ezt kezelni?
-Anya!
-Oké, megyek. Hanni már felkelt.
-Anya!
-Majd gyere reggelizni...-Szólt még vissza az ajtóból. Feltápászkodtam és behúztam a függönyöket. Aztán visszadőltem az ágyba. 
Kip-kop! 
Morogtam egyet. Újabb kopogás. Hallottam, ahogy kinyílik az ajtó.
-Wow! Ilyen szobája sincs mindenkinek!-Hallottam egy ismerős fiúhangot. Megint morogtam egyet.-Álomszuszék reggel van!-Húzta le rólam az a valaki a takarót. Kinyitottam a szemem, és egy vigyorgó arc nyomult egyre közelebb hozzám. Ijedtemben hátraugrottam, így majdnem leestem az ágyamról. SeYong szerencsére elkapta a csuklómat.
-Mit keresel te itt?
-Hívtalak, de nem vetted fel.-Vigyorgott.-A többiek számát nem tudom.
-Bocs.-Ásítottam.
-Már megértem.
-Ki engedett be?
-Hanni.
-Anya már nincs itthon? Hány óra van? Hol hagytad  a többieket?
-Nincs, tudtommal, fél 11, és lent vannak a nappaliban. Hogy csináltad ezt?-Nézett körbe a szobában?
-Dekoratőr, grafikus. Meg majd lakberendező.
-Az mi?
-A szakmáim. Mégis hogy lehetne egy mérnök által kicentizett szobában élni? Főleg nekem.
-És őrzöd a dekorációkat?-Érdeklődött nagy szemekkel. Láthatóan minden részletet próbált megnézni, és elraktározni.
-Nem. A dekoratőr azt jelenti, hogy mindenféle dekorációt csinálok.
-Aha... Szólhatok a többieknek? Ezt nekik is látni kéne.
-Fel kéne öltöznöm.
-Segítek!-Vigyorgott pimaszul.
-Sipirc!
-De miért?
-Még Min Hyunnak sem engedem meg. Na, tünés! Majd szólok, ha jöhettek megnézni a szobát.-SeYong becsukta az ajtót, és lement a nappaliba. Átmentem a gardróbba, és a táskákból kiszedtem egy garnitúra ruhát, és beraktam a szekrényekbe. A turné úgy 1-2 hétig eltart, és szeretem, ha rend van körülöttem. Kiválasztottam egy lila összeállítást:
Az én összeállításom

Megcsináltam a hajam, azután lementem a nappaliba a többiekhez.
-Jó reggelt csipkerózsika!-Vigyorgott ChaeJin.
-Előre megdumáltátok, hogy lilát vesztek fel, vagy csak teljes véletlen?-Nézett rám, majd Pannira Jun.Q.
-De kis cuki!-Néztem Panni pólóját.-Nem beszéltünk össze. Még nem is láttam ezt rajtad!
Panni összeállítása.

-Akkor még az ízlésetek is hasonló?-Vigyorgott InSoo.
-Nem. Honnan tudjam, hogy Eszti lilát fog felvenni? Nem látok el a szobájáig. Ma éppen lila hangulatom van, elnézést ha ez bárkit zavar.-Akadt ki Panni.
-Nyugi! Csak kérdeztem valamit.-Mentegetőzött InSoo.
-Szerintem hagyjuk.-Szólt közben GunWoo.-Mindketten szépek vagytok.
-Eszti? Miről beszéltek?-Rángatta meg Hanni a könyököm.
-Neked nagyon gyorsan meg kell tanulnod koreaiul. A lila ruhánkon vannak kiakadva a fiúk. Pedig nem beszéltünk össze.
-Most tényleg a lila cuccokon vagytok fennakadva?-Lépett a fiúkhoz Jin.
Jin ruhái

-Rajtad legalább nincs lila.-Könnyebbült meg InSoo.-Akkor csak ők az összeesküvők.
-Mi bajod van?
-Oké, szerintem menjünk el fagyizni, mielőtt valaki nagyon-nagyon megsértődik.-Zárta le a vitát Panni.
...
Egy fél óra múlva el is jutottunk a fagyizóhoz. Mindenki választott, aztán kiültünk a kis cukrászda teraszára, a kellemes árnyékba. szinte mindenki fagyiját lefényképezte Panni, de szerintem az sajátja sikerült a legjobban.
Panni vaníliás-epres fagyija
Az én levendulás fagyim. Nagyon-nagyon finom volt, soha nem ettem még hozzá hasonlót.
Fagyi után elmentünk a parkba sétálni, és láttunk egy csomó rózsát, meg levendulabokrot. Igen, a kedvenc gyógynövényem a levendula, ha valaki kérdezné. Leültünk egy padra, amíg Hanni hintázott,meg csúszdázott. Vicces volt nézni is, ahogy a MYNAME srácai kergetik föl-le a pici játszótéren. Egyedül Jun.Q maradt ott velünk a padnál.
-A komolyságod nem engedi ezt meg, igaz?
-Nem csak az.
-Ne mondd, hogy nem szereted a gyerekeket!
-Azért hülyét nem csinálok magamból előttük.-Nézett a haverjaira.
-Ezért fura az, hogy annyira jóban vagytok SeYonggal. Ő talán a legdilisebb, te meg az ész... Hogy lehet ez?
-Talán mi ismerjük egymást a legjobban. Nem tudom. Mondjuk SeYong is tud komoly, és célratörő maximalista lenni, ha akar, vagy ha a körülmények úgy hozzák.
-Értem.-Bólogatott Jin.
-No meg a szüleink is jóba lettek, miután találkoztak az egyik bulinkon. Így talán rá lettünk kényszerítve egymásra. Nem biztos, de lehet, hogy azért kerültünk egymás szoba-szomszédságába otthon.
-Húha. Az gáz lenne.
-Annyira nem. Legalább ha unatkozok átmehetek hozzá videó-játékozni.
-Jun.Q, te soha sem unatkozol! Mindig azokat a táncokat, meg a szövegeket gyakorlod, vagy tanulsz.-Lihegett SeYong. Leült a padra, és nekidőlt a támlának.-Most valaki nyakon önt jégkockával?
-Attól megállhatna a szíved.
-Jin, doktornéni leszel? Honnan tudsz ilyeneket?
-Nem. Csak anyától tanultam.
-Oké fiúk, szóljatok ha elfáradtatok, és megyünk!-Kiabált oda a még mindig Hannit kergető társaságnak.-Hanni nem fog elfáradni, és könyörögni, hogy menjünk haza!-Fél óra múlva mindenki kinyúlt a padon, és már csak Hanni ugrált össze-vissza, úgyhogy indulhattunk haza. a fiúk félúton elkanyarodtak, és mentek a King mellett lévő szállásukra. Mire hazaértünk fél 3 volt. Mindenki ledőlt valahová, és próbált szundikálni. Megcsörrent a mobilom: SeYong.
-Szia, remélem most nem ébresztettelek fel.
-Majdnem elaludtam.
-Ó, bocs. Holnap átmehetünk megnézni a szobádat? Még Jun.Q is izgul, ami szinte soha nem volt még.
-Nem izgulok, csak érdekel.-Hallatszott a háttérből az egyetlen értelmes tag hangja.
-Holnap anya délben megy dolgozni, ha jól tudom, úgyhogy átjöhettek. Még nem biztos, de majd hívlak.
-Oké. Jó éjszakát! Aludd ki magad, mert sok kérdésünk lesz.
-Ugyan már! Mielőtt kérdeznétek kiraklak titeket a házból.
-Aha, persze. ChaeJin mondani akar valamit.-Átadta a legfiatalabb tagnak a telefont.
-Szia!
-Mit szeretnél?
-Csak azt, hogy ha tényleg olyan király a szobád, ahogy SeYong állítja megcsinálhatnád a mi házunkat is.
-Még nem végeztem teljesen a sulival.
-Mit számít az?
-Megkérdezem Min Hyunt, hogy elenged-e.-Nevettem el magam.-Majd eldöntitek mit akartok, de én nem ismerem a stílusotokat, úgyhogy nem tudok...
-Oké, na cső, holnap talizunk!-Rázta le a kioktatós részt, és letette. Visszadőltem a párnára, és lehunytam a szemem. Jövőre érettségire való készülés, mag az érettségi, a francia nyelv tanulása, és a költözködés volt betervezve. Íme még egy dolog.

Nagyon kíváncsi vagyok mi a véleményetek az irományomról! Nem nagyon kapok hozzászólást-megjegyzést.
Nem kell félni tőlem, nem szokásom embert enni! :)

2 megjegyzés:

  1. Tudom,régen tetted fel de nekem nagyon tetszik! Ahogy írsz...nah meg egy csomó szemszögből megismerjük a "kis" csapata életét....nagyon király!:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Bár tényleg régen volt. Azóta remélem fejlődtem az írás terén... Köszönöm, hogy írtál, és boldog vagyok, hogy tetszik ez a történet neked!! :)
    Byul Woo

    VálaszTörlés