vasárnap, június 22, 2014

54. Nyár utolsó hónapja

Még mindig Eszti:
A MYNAME fiúk másnap, amikor ebéd után anya elment átjöttek, és megcsodálták a szobámat. Csak pár dolog, amit annyira megnéztek: mindenhol a saját rajzaim vannak a falon, egy csomó lepke, a függönyömet Pannival batikoltuk, és neki is hasonló van, az utazás-emlékgyűjteményem, a rengeteg képeslap... és az a fura, hogy egyeltalán nem tűnik zsúfoltnak a szoba, csak tarka-barka a sok színtől, de én képtelen lennék egy mérnök által tervezett szobában élni. Aztán megnézték Panniét is, ami hasonló volt, csak neki fényképekkel volt kitapétázva a fala. Hanninak meg hercegnős, meg mindenféle rózsazsín-lányos poszterekkel. Kinek mi felel meg. Mit szeret, ízlés és egyéb személyes dolgok kérdése. Miután mindent megbámultak kijelentették, hogy karácsonyra azt szeretnék, hogy csináljam meg az ő házukat is.
-Sokat kell takarítani, és vigyázni kell a cuccokra.
-Aha.
-Komolyan SeYong. Emellett mindenkinek van egy saját stílusa, amit meg kell ismernem ahhoz, hogy biztosan az ízlésetekhez igazodjon minden. Ha mondjuk Jun.Q szobáját rózsaszínre festeném, és pici masnikat aggatnék a függönyre, szerintem el is költözne onnan. Nagyon fontos a színek, bútorok, és a kiegészítők harmóniája, stílusa. Az illető lelki világának, és elképzelésének megfelelő, emellett kényelmes, otthonos, és mindenképp olyan legyen, mint ő maga. Nagyon nehéz feladat.
-Én kocka vagyok.-Jelentette ki GunWoo.
-Nekem lesznek benne szellemek?-Érdeklődött InSoo.
-Srácok... Kell pár hónap amíg mindent megtervezek, nem lehet csak úgy nekiállni... Sokat kell beszélgetni, meg ismernem kell a kedvenc színeket, és azt is, hogy bizonyos dolgokhoz hogy viszonyultok. És ezt mindenkinek külön-külön.-Mentegetőztem.-És érettségire is készülök, meg franciául is akarok tanulni.
-Óóóó... Akkor karácsonyra nem lesz tele a szobám pici repülőkkel?-Szontyolodott el ChaeJin.
-Huh, nem tudom, karácsonyra biztos nem lesz kész, de majd igyekszem. Mondjuk akkor is jobban meg kell ismernem az ízléseteket, ami sok idő lesz, titeket ismerve.
-Szeretem a tésztát!
-Na ne! SeYong, nem erre gondoltam.-Fogtam a fejem, a többiek meg csak röhögtek.
....
2 hét múlva, Rómában vége lett a fiúk Európa-turnéjának, és "haza jöttek" Magyarországra. 2 teljes héten keresztül a MYNAME srácai szívták le az agyunkat a sok baromsággal, mivel szinte minden nap elmentünk valahová sétálni. A reptéren vártunk a fiúkra. Olyan szorosan öleltem Min Hyunt, mintha soha nem akarnék elszakadni tőle, ami igaz is...
-Megfojtasz!-Nyögtem, mert ő is ugyan olyan erővel ölelt engem.
-Annyira hiányoztál!
-Ez csak 2 hét volt.
-Nem baj.-Nyomott egy puszit Hanni homlokára is. Niki, Aron,és  Pati, Baek Ho páros kicsit nagyon khm nyálasan fogadták egymást, így Hannit gyorsan elfordítottam az ölelkezőktől.
-Milyen volt a haverokkal?
-Idegesítő, fárasztó.... öm... soroljak még?
-Nem kell hercegnőm. Minden oké volt?
-Karácsonyra új házat kérnek.
-Mi?
-Pontosan nem házat, de azt kérték, hogy csináljam meg nekik, mert a szobám is annyira tetszett mindenkinek, meg úgy is lakberendező leszek...-Magyaráztam már a hazafelé úton.
-Aha. Biztos.-Nézett értetlenül Min Hyun.-Mikor érünk haza?
-Mindjárt.-Bekanyarodtam az utcába, és leparkoltam anyuék háza előtt.
-Mióta vezetsz?-Bámult rám, amikor rájött, hogy kb 2 órája én ülök a volánnál.
-5 éve. De csak 3 éve van jogsim.
-Világos...-Motyogott, aztán kikászálódtunk a kocsiból. Hanni, aki velünk utazott már régen a kertben labdázott Dorkával, JR és Panni elmentek valahová, a többieket nem tudom. talán még mindig smárolnak a kifutó mellett... Ahogy odaért az ágyamhoz Min Hyun végigdőlt rajta, és csak szuszogott. Úgy 10 perc múlva kinyitotta a szemét, és rám nézett.
-Gyere ide, nem tudok nélküled rendesen aludni...-Motyogta.-Meg te is biztos elfáradtál.-Levettem a cipőmet, és odakuporodtam mellé. Mi Hyun átölelt, és közelebb húzott magához. Az állát a fejemre fektette, és gyengéden simogatott, míg el nem aludt.
Augusztus van, 2 nap múlva itt a szülinapja, és még mindig nem tudom minek örülne a legjobban (a 10 napos alvásmaratonon kívül). Tegnap beszélgettünk erről a MYNAME srácokkal, és Jun.Q azt mondta, hogy szerinte valami buliféleség lenne jó, de azzal már elkéstünk. A többiek viccet csináltak a dologból, szóval előkerültek a szellemek (InSoo: Min Hyun a legjobban egy saját Jinn-nek örülne a legjobban, tudjátok az a kék izé, ami kijön a lámpásból) kiskutyák (ChaeJin: Egy cuki kutyusnak tuti örülne) videó játékok (GunWoo: valami jó videójáték, amiben robotok vannak. Úgyis szereti a Transformerset is) gumikacsák (öm... Fogalmam sincs, SeYong hülyesége néha nagyon nem ésszerűen követhető), és egyéb baromságok. Aron az egész banda nevében azt mondta:"Mivel te vagy Min Hyun "hercegnője", ami megtisztelő rang egy ilyen idolnál, ezért az egészet rád hagyjuk. Ha kell segíteni valamiben segítünk, de a tied a felelősség. Te talán jobban ismered mint mi, és nagyobb örömet tudsz neki szerezni." Hát igen. Nagyon nagy öröm lesz, ha megtudja, hogy ha befejezem a középiskolát Párizsba szeretnék menni. Már így is az a baja, hogy csak 2 hetente találkoztunk. No, de az majd később lesz.
Néztem az arcát, és azt a kis mosolygós száját, és hallgattam, ahogy szuszog.Hirtelen beugrott a park, és amikor először találkoztunk. Aztán, ahogy hazakísér a sötétedő utcákon a felelsz vagy mersz után. Aztán az, ahogy megáll az ajtóban, és bámulja a szobámat, amíg Panni cuccait rakom össze. Milyen kis aranyos volt: egy csomó mindent kérdezett, és nevetett velem... Olyan hihetetlen, hogy ennyi idő eltelt azóta. 2 éve ismerjük egymást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése