hétfő, június 16, 2014

52. Otthon - Szilvásgombóc

Eszti:
Amikor elbúcsúztunk a srácoktól a reptéren, és ők elmentek furcsa volt a MYNAME tagokkal egyedül lenni. Bár SeYong, ChaeJin és InSoo gondoskodtak a jó hangulatról. A két normálisabb tag valami koncertekről beszélgetett, mikor megérkeztek a taxik. Hazafelé Hanni nyafogását hallgathattuk, ugyan is a kis kedvenc plüsse, egy kék zsiráf, a csomagtartóban lapult, és ő mindenképp ki akarta szedni onnan az autópálya közepén.
-Nyugi már! Mindjárt otthon vagyunk.-Próbáltam lecsillapítani.-Anyám, megőrülök!-Motyogtam japánul, hogy Hanni ne értse.
-Parancsolsz?-Vigyorgott SeYong.
-Semmi.
-Bizti?
-Aha.
-Mikor érünk oda?
-Én inkább azon gondolkodnék, drága InSoo, hogy meséljünk be titeket anyuéknak.
-A barátaitok vagyunk.
-Ez nem ilyen egyszerű, ChaeJin.
-Mit beszéltek?-Rángatta a kabátomat Hanni.
-Mikor érünk haza.
-Igen?
-Aha.
-Akkor jó.-Dőlt hátra az ülésen.
-És ha nem mennénk el hozzátok?
-Tényleg jó ötlet! De...
-Senki sem sértődik meg. Igaz?-Fordult hátra Jun.Q.
-Nem.-Felelték kórusban.
-Na látod?!
-Ez nem igazság! Megint ő az ész!
-Jaj, GunWoo!-Mikor leparkoltunk anyáék háza előtt, és Hanni megkapta a "Zsiri"-jét, szépen berohant a házba, minket pedig jól otthagyott.
-Szerintem menjetek, mielőtt valaki kijön.-Intett Niki Jun.Qnak.
-Oké, cica!-Integetett ChaeJin.
-Majd hívjatok fel, ha már megszálltatok valahol. Itt van egy szálló a King pizzázó mellett. A következő utcán balra, fel a dombra, és látni fogtok egy kék épületet. Na az az.-Magyarázta Pati.
-Jól hangzik. Sziasztok!-Integettek, míg el nem kanyarodtak.
-Hát akkor mi megyünk haza.-Nézett körbe Niki, aztán átment az úton. Pati is elbúcsúzott tőlünk, és elment haza, bejelentkezni a családjánál. Jinnel és Pannival becipeltük Hanni csomagjait is. Amikor beléptünk az ajtón anya azonnal magához szorított minket.
-De jó, hogy újra itthon vagytok!
-Aha...-Nyögte Panni, mert épp belőle nyomta ki a levegőt anya.
-És te ki vagy?
-Jin Woo, de csak Jinnek szoktak hívni.
-Te vagy az a titokzatos barátnő?
-Ezek szerint.-Tárta szét "mit tudom én!" stílusban a kezét. Anya őt is megölelte, aztán leültetett minket a kanapéra, és vacsoráig beszélgettünk. Kiderült, hogy amíg Hanni nem volt itthon átfestették az egész házat, kívül és belül. Aztán szóbakerült a jövő tanévbeli érettségire való felkészülés, és a továbbtanulás.
-Szöulban van egy fotós iskola, és oda szeretnék tovább menni.-Magyarázta Panni.-4 éves nappali képzés, emellett gyakorolhatom a nyelvet is.
-És közel vagy a barátodhoz.-Nevetett Jin.
-Az is szempont!
-Esztikém, te merre mész tovább?-Fordult hozzám anyu.
-Párizsban gondolkodtam, ott van egy nagyon jó főiskola, amin a rajzoló szak tetszik a legjobban.
-Komolyan Párizs?!-Kapta fel a fejét Jin.-Annak a sulinak is van rajzoló szaka, amit én terveztem be a jövőmbe, csak én a divattervezőn gondolkodok.
-Várjál...-Húzogattam az ujjam a mobilom kijelzőjén.-Ez a suli?-Mutattam egy képet Jinnek.
-Igen.
-Akkor együtt járunk főiskolára?
-Nagyon úgy tűnik.-Nevetett anya. Ekkor Hanni robbant be a nappaliba, mögötte a rég nem látott Dorka kutyusunk. Mindketten odaugrándoztak mellénk, és lehuppantak a szőnyegre.
-Dorka nagyon hiányolt titeket.-Mosolygott anya.-Senki nem tud olyan jól játszani vele, mint Hanni. Ott nyüszített a kapuban, miután elmentetek.
-Nekem is hijányozott.-Ölelte át a kutya nyakát Hanni.
-Kértek valamit enni?
-Nem tudom. Mit lehet?-Nézett ránk, aztán anyára Panni.
-Van szilvásgombóc? Azt mondtad csinálsz olyant.-Kotyogott közbe Hanni, és anyára nézett.
-Igen, az is van. Kértek?-Egy egyöntetű 'igen' után leültünk a konyhában az asztalhoz.
-Mmm, ez nagyon finom!
-De rég ettem már ilyet! Többször kéne hazajönnünk. Ezért megérné.
-Ennek két magja van!-Közbeszólással dícsértük anyu fősztjét. Vacsi után apa is megérkezett, és ő is végigölelt mindenkit. Aztán mesélt nekünk vicces dolgokat, végül felküldött a szobánkba aludni. Mikor letusolva, tisztán berogytam az ágyamba, abban a pillanatban elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése