csütörtök, június 12, 2014

51. Reptéren

Eszti:
Hajnalok hajnalán megszólalt Min Hyun telefonja.
-Aaaaaaajjjj...- Fordultam a másik oldalamra.
-Minden oké, csak egy barátom írt.
-Azt hittem ébresztő. Hány óra van?
-Fél 4.-Suttogta, aztán közelebb húzott magához.
-Hanni?
-Mint a tej.
-Akkor jó.-Motyogtam, és a mellkasára fektettem a fejem.
...
-Nem akajok haza menni!-Nyafogott Hanni, amikor beszállt az autóba.
-A reptéren várnak ránk! Siessetek már!-Szólt hátra Baek Ho.
-Hanni, könyörgök hagyd abba!
-Tessék, itt a fülhallgatóm.-Nyomtam a nővérem kezébe a fülest. Míg ők JRrel zenét hallgattak, Baek Ho és Pati elöl beszélgettek, Niki és Aron egymást cukkolták, Jin és Ren halkan beszélgettek mi pedig Min hyunnal hallgattuk Hanni nyivákolását, arról, hogy nem akar hazamenni.
Mikor kiértünk a reptérre, és kisétáltunk a maneggerhez, Ji Minhez (stylest), a kisfiúhoz, akit már a srácok említettek. A kis Seok Jun Hanninál egy fél fejjel magasabb lehet, fekete a haja, és a szeme alig látszik ki a kis pozsgás arcocskájából. Egyszóval nagyon aranyos.
-Szia!
-Annyeonghaseyo!-Üdvözölte Hannit is Seok Jun.
-Ha?-Bámult rá a kislány.
-Azt mondja szia. Hanni hangug-eoleul gusahaji anhseubnida.(Hanni nem beszél koreaiul.)-Fordultam a kisfiúhoz.
-geuligo yeong-eolo? (És angolul?)-Megráztam a fejem.
-geuneun issjana? (Szeret játszani?)
- manh-eun . geunyeoege gwiyeoun geim-eul bogi! (Nagyon. Mutass neki valami aranyos játékot!)
-Seok Jun mindjárt mutat neked valami jó játékot.-Fordultam Hannihoz.
-Az jó.-Mosolygott a kisfiúra. Valaki hátulról befogta a szemem.
-Min Hyun?-Szedtem le magamról a kezeket.
-Szép is lenne.
-Anyám...-Fordultam hátra.-Ti meg hogy kerültök ide?
MYNAME

-Milyen kedves fogadtatás!-Vigyorgott ChaeJin.-Neked is szia!
-Bocsi... Eszti vagyok.
-És az a lelked?-Mutatott InSoo.-Vagy csak a szellemed? Hm...-Gondolkodott el.
-Az ikertesóm, Panni.
-Szia! SeYong vagyok, és szeretem,ha megölelhetek valakit, vagy ha megölelnek!-Ölelt át hátulról megint.
-De most komolyan mit kerestek itt?
-A srácokhoz jöttünk.
-Aha... De ők jönnek Európába.
-A mi vakációnk most kezdődik.-Magyarázkodott GunWoo.-Megyünk velük, és veletek abba a hogyishívják országba.
-Mi bajod van?-Vontam fel a szemöldököm.
-Magyarországnak hívják.-Világosította fel Jun.Q.
-Ja, télleg. Mikor indulunk? És hol vannak a többiek?
-Ez egy jó kérdés. A két kiskölyök megvan?
-Aha. Szia Seok Jun!-Hajolt le a kisfiúhoz InSoo.-Hú, hogy hívják a barátnődet?
-Hanni.
-Cuki név.-Borzolta össze Hanni haját GunWoo. Hanni odaszaladt hozzám, és elbújt mögöttem.
-Nem beszél koreaiul, sem japánul, sem angolul.
-Ha olyan hiper-szuper tanítónéni vagy noona, mint ahogy csiripelik a kanárik meg tudod tanítani.
-Most jár először Koreában, SeYong oppa. Bár Japánban már többször volt, mégsem tud még köszönni sem.
-Mér vagyok oppa?
-Én meg noona?
-Hát itt vagy Eszti!-Puszilt meg Min Hyun.-Sziasztok srácok! Jó hogy eljöttetek!-Pacsizott össze a MYNAME tagokkal.-Ezek szerint Esztit már ismeritek.
-Ja. Ti együtt vagytok?-Mutogatott össze-vissza SeYong.
-Igen.
-Nem is mondtad, hogy van barátnőd.
-Kérdezted?
-Ja, bocs. Én vagyok a hibás!-Játszotta túl a szerepét.
-Hagyd már! Már majdnem egy éve.
-Érdekes.-Mért végig SeYong.-Mintha már láttam volna valahol. Talán valamelyik koncerten...
-Panni volt egy dedikáláson. Én akkor épp nem voltam otthon.
-Ki az a Panni?
-Ikertesóm.
-Ja, akkor értem már miért van belőled kettő. Azt hittem csak a szemem káprázik.-Vigyorgott. Panni mellettem ácsorgott, és InSooval beszélgetett.
-BESZÁLLÁS!!!-Harsogta a két manegger.
-Kár, hogy nem egy gépen utazunk.-Nyavajgott ChaeJin.
-Ti nem is tudjátok?-Nézett végig a társaságon JR.-Együtt megyünk.
-ZSÍR! Loptam egy kölyköt!-Kapta fel Hannit GunWoo.
-Szerintem tedd le, mielőtt sikítozni kezd.
-Ja, bocsi!-Simogatta meg a kislány fejecskéjét.
-BESZÁLLÁS! GYERÜNK!-Ordibálták a maneggerek, mi pedig röhögve felszálltunk a  gépre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése