hétfő, szeptember 08, 2014

76. Meglepetések sorozata...

Pati:
Aron tegnap este bejött a szobába. BaekHo már aludt, és tudom azt is,  hogy JR nem tud aludni, ha mászkálnak az éjszaka közepén, és egy hetes mosogatásra ítéli azokat, akik megzavarják a szunyáját. Szóval Aron kölcsönkérte ez egyik pólómat, meg egy cicagatyát. Azt mondta, hogy majd ma megtudom miért.
Amikor lementem a nappaliba találkoztam JRrel, aki holtkóros fejjel mászkált ide oda.
-Fél 12, és negyed 8?-Nézett rám.
-Mi bajod van?-Néztem rá értetlenül. Megrázta a fejét, aztán leült a kanapéra. Panni a konyhában teát főzött. Leültem az asztalhoz, aztán néztem az üres tányért.
-JRnek mi baja?
-Valaki megint mászkált az éjjel, és nagyon ki van akadva.-Nézett maga elé.
-Szerintem Aron volt. Tegnap este kért tőlem egy pólót, meg egy cicagatyát.
-Minek az neki?-Nézett rám érdekesen Panni.
-Gőzöm sincs. Elvileg ma megtudom.-Vontam meg a vállam. A végszóra betoppant a konyhába Eszti, avagy a hasonmás.
-Szép jó reggelt mindenkinek!-Ölelte át a nővérét. Aztán engem is megölelt. Amolyan 'mindent tudok' nézéssel mosolygott, aztán leült a másik székre.-Ki az a holdkóros odakint?-Vonta fel a szemöldökét.
-JR nem aludt rendesen. Valaki megint mászkált.
-Lehet, hogy Aron alvajáró.-Vonta meg a vállát, aztán kinézett az ablakon.-Köszönök a többieknek is.-Ment ki aztán a konyhából.
-Nem lehet, hogy Eszti mászkált?
-JR mondta, hogy fent volt amikor megjött. Aztán Eszti kidőlt. És bizonyíthatom, hogy nem alvajáró.
-Na mindegy. Majd kiderül. Küldd fel JRt aludni, mert megijedek tőle.-Álltam fel az asztaltól, aztán kimentem a kertbe.
BaekHo ott talált meg a hintaágyon. Lehuppant mellém, aztán átkarolta a derekam, és egy puszit nyomott az arcomra. A vállára hajtottam a fejem, aztán néztem, ahogy csöpög az eső.
-Nem fázol?
-Nem.
-JRnek ma reggel üldözési mániája van.-Suttogta, aztán elröhögte magát. Csak a szokásos BaekHo reakció.
-Esztinek hogy van ennyi optimizmusa, hogy ilyen boldog tud lenni? Esik az eső, JR holtkóros, mindenki lehangolt...
-Kivéve Aron.
-Ha?
-Találkoztam vele a folyosón. Vigyorog, mint a vadalma.
-Az nem is tud vigyorogni.-Néztem rá.
-Neked sincs valami jó kedved.
-Olyan hülye idő van!-Sóhajtottam.
-Én talán jobb kedvre tudlak deríteni.-Húzott még közelebb magához.
-Mégis hogyan?-Néztem rá. Elvigyorodott, aztán eltolt magától. Fél térdre ereszkedett előttem, aztán matatni kezdett a zsebében.
-Tudom, hogy ez nem valami ultra romantikus hely...-Egy kis fekete dobozt húzott elő a zsebéből.-Nem is tudom mit szoktak ilyenkor mondani.-Vakarta meg a tarkóját.-Emlékszel még arra, amit régebben mondtam az elképzeléseimről a jövőben? Hogy szeretnék közös életet veled, és...
-BaekHo...?
-De most ne szólj közbe, mert én beszélek!-Láttam, hogy zavarban van, ami nagyon ritka. Kivett a dobozkából valamit, aztán a tenyerébe rejtette. Megvakarta a tarkóját, aztán folytatta.-Szeretném ha te mindig mellettem lennél, és...-A kezemért nyúlt, aztán a tenyerembe pottyantott... egy gyűrűt.-Szeretném ha ezt hordanád, és... Hú, de ciki! Megkérem a kezed, de nem tudom mit mondjak...
-BaekHo...-Letérdeltem elé, mire magához ölelt.
-Csak azt ne mondd, hogy valaki mást szeretsz...
-Annyira hülye vagy!-A könnyeimmel küzdöttem.
-Ne már! Csak mondj igent, és...boldogok leszünk.
-Igen, te...-BaekHo befogta a szám, aztán felhúzta az ujjamra a gyűrűt.
-Nem mondhatsz semmi butaságot a jövendőbeli férjedről.-Kuncogott. Levette a számról a kezét, aztán hosszú csókot váltottunk. Letörölte a pofimról a könnyeket, aztán visszaültetett a hintaágyra.-Jobb kedved van?-Nézett rém vigyorogva. A gyűrűt forgattam az ujjamon.
-Sokkal. Bár...
-Mi az?-Vonta fel a szemöldökét.
-Bár a romantika nem a te műfajod.
-Oké, oké, kértem segítséget. De ne már! Tudom, hogy szereted ezeket a nyálas cuccokat...
-Én önmagadért szeretlek. Nem kell "nyálas drámát" játszani. Elég ha az a kelekótya kis BaekHo maradsz, aki eddig is voltál.-Vontam meg a vállam.
-Nem is vagyok kelekótya!-Bökött oldalba, mire elnevettem magam.-Tetszik?
a gyűrű
-Nagyon nagyon szép... Biztos egy vagyonba került.
-Azzal ne foglalkozz.
-De most komolyan!
-Nem mondom meg!-Ugrott fel, megpuszilt, aztán berohant a házba. Fejcsóválva keltem fel, és mentem be a melegbe.
-Uh, de jó idő van itt.-Dörzsöltem meg a vállam, hogy átjárjon a meleg. JR elaludt a kanapén, így csendben mentem a konyhába, ahol az ikrek ügyködtek.
-Hol vannak a többiek?
-Ren és Jin elmentek valahová, BaekHo az előbb rohant el itt, Aron a szobájában, MinHyun mindjárt jön. JRt meg láttad, gondolom.
-Sikerült megtalálnia a mászkálót.
-Ja, Aron mosogat.
-Tudok segíteni valamiben?-Néztem az ikrekre.
-Igazából...-Sóhajtott Panni, aztán Esztire nézett, amolyan 'ezt csak mi értjük' nézéssel. Eszti megvonta a vállát, aztán folytatta.
-A nagymamánkról beszélgettünk. Szegény nagyon beteg, és...-Nem fejezte be, csak visszafordult az aprítani való zöldségekhez.
-Reggel még olyan jó kedved volt. Mi történt?
-Semmi...
-Eszti!-Szólt rá a nővére.
-Jól van már! Elsőnek tudtam meg egy nagyon csudaszupi hírt.-Látszott, hogy nehezen tudja visszatartani magát.-Jó, nem bírom!-Tette le a kést, aztán odaszaladt hozzám, és a nyakamba borult. Panni nagyon értetlen fejet vágott.-ÚÚÚÚÚ, annyira örülök nektek! Mutasd!-Emelte fel a jobb kezem, és nézte meg a gyűrűt.
-Eszti! Mi ez az egész?-Tette csípőre a kezét Panni. Nem csak egy holtkóros barátja, de egy dilis húga is van. Szegény.
-BaekHo tőlem kért tanácsot valamiben. Nagyon szépet választott!
-Ééés?
-Mi és?-Nézett a nővérére.-Amúgy lesz még ma meglepetés!-Tapsikolt, mint egy óvodás.
-Mondjuk egy kétszersült reggelire?
-Szépjóreggelt JR! Hogy aludtál?-Ugrabugrált ki Eszti az ajtón.
-Mi folyik itt?-Nézett utána JR.
-Nem fontos.-Álltam fel az asztaltól, aztán kisétáltam a nappaliba. Még hallottam, ahogy JR motyog valami olyasmit hogy "ma reggel mindenki dinka". Majdnem dél van, de töknyolc. Felbaktattam az emeletre, hátha BaekHo ott van. Aron elkapott a folyosón, és behúzott a szobájába.
-Mi a fene van már? Mindenki megőrült?-Akadtam ki.
-Nyugi már!-Aron háta mögött egy kicsit megszeppent lányarcot láttam.
-Ő meg ki?
-A barátnőm.
-Mióta van neked...Fogadjunk, hogy Eszti már tud róla!
-Eltaláltad. A kezdetektől fogva... Ja, Pati JuJu, JuJu Pati. Pati BaekHo barátnője, vagyis most már a jegyese...
-Szia!
-Szia! Szóval ezért kellett a ruhám. Azt hittem Aron akarja...felvenni? Az életbe nem gondoltam volna erre.
-Vicces.
-És most mosogatsz! Haha!-Löktem oldalba Aront, mire morcos fejjel elment duzzogni a sarokba.-És mióta vagytok így együtt? Mióta ismeritek egymást? És hol találkoztatok?
-Igazából még friss a dolog. Úgy 1 hónapja ismerjük egymást. Egy sulibulin futottunk össze...
-Jó, Pati, kössz, hogy emlékeztettél a büntimre, szia!-Tolt ki Aron az ajtón. JuJuval még egy pillantást váltottunk, aztán becsukódott az ajtó. Átballagtam BaekHo szobájába (haha, ott volt), és ledőltem az ágyra.
-Aronnak van egy JuJu nevű barátnője.
-Ja.
-Ne mondd hogy te is tudtál róla!
-Nem mondtam. Ma beráncigált a szobájába, és bemutatta.
-Aha, szintén. Jófej csaj. 
-Ja. Kedvesnek tűnik.
-Aha... Ez aztán a meglepetés!-Sóhajtottam, aztán a fejemre húztam a takarót.-Mondd meg InSoonak, hogy kérje meg az időjárást, hogy süssön a nap!
-Miért pont ő?
-Mert az az ő reszortja. Neki van akkora egója, hogy még erre is képes.-Motyogtam, aztán elaludtam.

Bocs, de attól tartok, hogy ritkábban tudok majd csak írni (és lehet, hogy a részek is rövidülnek majd, bár azt senki sem szeretné). Új suli, ezer óra, meg güzülés a tankönyvek fölött... Remélem azért az átlag 5 rész/ hónap dolgot meg tudom tartani.
 Ha neked van annyi időd, hogy ráérsz unatkozni  olvass valami jó könyvet, vagy ismerj meg új együtteseket! Pl.: fiú- VIXX; EXO; TEEN TOP; BIGSTAR, U-KISS; CROSS GENE; A-JAX; INFINITE, és társaik
lány- ORANGE CARAMEL; AFTERSCHOOL; HELLOVENUS; SNSD (girls generation); CHI CHI; KARA; T-ARA stb.

 Mindenkinek sok sikert az új tanévben!
 Üdv: ByulWoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése