kedd, szeptember 02, 2014

73. Photo Coffe

Aron:
Fél 4 előtt 3 perccel estem be a kávézóba. JuJu az egyik asztalnál ült a sarokban, és bele volt bújva  a notebookjába. Amikor odaértem hozzá felnézett, aztán lecsukta  a gépet, és elrakta.
-Szia, bocs, csak a törivizsgára kell készülnöm.
-Én meg majdnem elkéstem. El kellett hoznom a kocsimat a szerelőtől.
-Senki nem ért rá?
-Az én kocsim. Amúgy igen. Mindenkinek dolga van. Főleg a két hősszerelmesnek.-Forgattam a szemem. JuJu először nem értette, aztán egy kicsit magyaráztam neki.
-Szóval JR és BaekHo éppen randin van, MinHyun a sulijában (uhh, szegény), Jason valahol kutyátsétáltat, Ren meg alszik. Szép kis csapat vagytok.-Nevetett.
A Photo Coffe specalitása (valami rohadt erős kávé) mellett  beszélgettünk.
-Honnan jött az, hogy sminkes legyél? Anyukád fodrász, nem?
-Nem tudom. Mindig is szerettem babrálni anyum kencéivel, meg rúzsaival. Aztán jött a pályaválasztás, és ez mellett döntöttem.-Vonta meg a vállát JuJu.-Neked honnan jött az éneklés?
-Nem is tudom. Igazából már kicsi koromban ezt szerettem volna... Aztán valahogy ez lett...-Tártam szét a kezem.
-Huh, én hercegnő akartam lenni. Aztán meg kisminkeltem a nővéremet, SuBint, ő meg teljesen kiakadt. Utána már nem voltam apa hercegnője... De most már mindegy.-Nevette el magát.
-MinHyun is hercegnőnek hívja Esztit... Szóval... Ja, és Hanni, az ikrek kishúga is hercegnő akar lenni. Még nem maradtál le semmiről.
-Mit szólsz Mr.Tökélyhez és Ms.HHhoz?
-Jól mutatnak együtt. De az a tipikus 3 hetes páros lesznek szerintem. Talán még az is sok.
-Milyen jól értesz ezekhez a dolgokhoz!
-Jó, vannak haverjaim. Játszunk olyat, hogy egy másodperced van válaszolni! Kedvenc szín?
-Lila
-Kedvenc szám?
-6
-Kedvenc hely?
-Egy Japán fagyizó.
-Ország, és nyelv?
-Japán és Japán
-Öm.. kedvenc virág?
-Orchidea.
-Kedvenc gyümölcs?
-Görögdinnye
-Az fincsi. Sport?
-Tánc.
-Húha. A horoszkópod pedig...?
-Vízöntő.
-Hiperszuper.
-Én jövök. Kedvenc szín?
-Zöld.
-Szám?
-3
-Hely?
-Los Angeles.
-Mit kérdeztél még? Öm... Mindegy. Van nálad kis kori képed?-Elővettem a tárcámból egy régi fotót. JuJu kedvesen kinyilvánította, hogy golyófejem van. 

Ő is adott magáról egy képet (voltak fotósok a régi sulijában, olyanok mint például Panni). Elpakoltuk a képeket, aztán JuJu nevetve rám nézett.
-Most jönnek az én kérdéseim, drága Golyófej. De te is csak egy másodpercet kapsz! Oké?
-Aha.
-Szóval amit a buliban mondtál a barátnődről, az...?
-Az, hogy belőle is ribi lett? Azzal az átkozott T-vel együtt? Ugyan olyan tűsarkúban járnak, oltogatják a barátnőiket, mindenkinek beszólnak, és riszálják magukat az út szélén? Az igaz.-A tenyerembe temettem az arcomat, és éreztem, ahogy JuJu idegesen néz rám.
-Sajnálom, ha ez gyenge pontod... Nem akartam...
-Nem baj, csak... Ah, már 1 év legalább eltelt azóta.-Egy nagyot sóhajtva beleittam a kávéba, aztán JuJura néztem.-Csak nyavajgok. Nyugodtan kérdezz tovább!
-Biztos?
-Igen.
-Akkor... Mi az, amit az éneklésen kívül szeretsz csinálni?
-Aludni.-JuJu elmosolyodott, aztán ő is ivott egy picit a kávéból.-Visszatérve az előző témához T Ren barátnője volt, amíg meg nem csalta egy... inkábbnemmondommivel. Veled...mi történt?
-Hát...
-Ha nem akarod nem kell elmondani!
-Te is elmondtad a tiédet, akkor én jövök. A mi kis történetünk TaeSeak-kal tavaly karácsonykor kezdődött, amikor a régi sulimban díszítettük a folyosót. majdnem leestem a létráról, de akkor ott termett, és elkapott, így csak fél tucat gömb tört össze, és nem én. Aztán utána majdnem minden nap találkoztunk, és valamikor összejöttünk. Aztán neki lehet, hogy eloszlott a rózsaszín köd, és rájött, hogy mekkora egy idióta vagyok, és tovább lépett. Csak erről senki nem tudott rajta kívül. Egyik nap anya megkért, hogy menjek be a boltba, mert valami nincs otthon, de nem lényeg. A plázában van csak olyan üzlet ahol ilyen cuccokat lehet kapni. Eddig oké. Amikor jöttem le a mozgólépcsőn az egyik kis üzlet előtt ott ölelgette TaeSeak azt a szőke csajszit. A kijárat előtt voltak, szóval kénytelen voltam elmenni mellettük. Akkor meg a falhoz nyomta a csajt, és lesmárolta. Hát, ennyi.-Tárta szét a kezét.
-Gyorsan túlléptél rajta.
-Már feltűnt az az ember, akiért érdemes túllépni ezen a dolgon.-Mosolyodott el. Amikor a szemébe néztem gyorsan elkapta a fejét, és a kezét mustrálta. Talán egy kicsit el is pirult.
-Nahát, milyen kis... Bezzeg olyan van, hogy nőcsábász. Annak mi a fordított változata?
-Nem tudom.-Vonta meg a vállát.
-Mindegy. Akkor te a nőcsábász fordított változata vagy.-Dőltem hátra a székben.
-Te pedig gonosz vagy.
-Nem, én Kwak Young Min vagyok, avagy Aron a NU'EST-ből. Rapper, táncos és énekes, mellesleg a legidősebb tag.
-Vén trotty.-Kuncogott JuJu.
-Oké, te mikor születtél?
-2 évvel vagy idősebb nálam.
-Szóval 21 vagy.
-Aha. De te még így is vén trotty vagy.
-Nem vagyok az.-Vágtam durcás pofit.
-De igen.-Nevetett ki.
-Jó, hagyjuk. Ennél még Hanni is értelmesebb.-JuJu megint kinevetett, aztán megittuk a kávénk maradékát.-Hány óra van?
-Uh, fél 8. Az baj?-Nézett a fali órára JuJu.
-Nem gáz. Esetleg tudod, hogy holnap hány órád van?
-9, kivételesen.
-Hát, akkor holnap ugyan itt?
-Felőlem.-Vonta meg a vállát. Összeszedtük a holminkat, aztán indultunk kifelé.
-A fenébe!-Motyogta JuJu, amikor odaértünk az ajtóhoz. Aztán végre leesett, hogy mi az. Kint zuhog az eső.
-Nincs itt a kocsid, igaz?-Néztem JuJura vigyorogva. Egy fanyar mosolyt kaptam viszonzásul. Összehúzta magán a kabátot, aztán kilépett az esőbe. Mielőtt messzire érhetett volna (és bőrigázott volna) utánarohantam, és behúztam egy tető alá.
-Aron, te...-Csak akkor vettem észre, hogy átölelem. Gyorsan elengedtem.
-Bocsi... Elfeledkeztem magamról.-Vakartam meg a tarkómat.
-És miért..?
-Hazaviszlek.-Böktem ki.-Igaz, hogy motorral jöttem, de elférünk rajta ketten is. És... nem akarom, hogy megfázz.
-Rendben. Köszi.-Mosolyodott el. A hajáról az arcába fojt a víz, és a blúza is teljesen elázott ez alatt az 5 méter alatt, amíg idáig elért.
-Khm...-Hirtelen nem tudtam, hogy mit mondjak. Csak néztem, ahogy a hajából az arcára csurog a víz. Tisztára olyan volt, mintha sírna. De mosolygott. Megembereltem magam és másfelé néztem, miközben jól megráztam a fejem. Azt hiszem totálisan belé estem.-Indulhatunk?
-Persze.-Nézett rám azokkal a gyönyörű szemeivel. 
-Mennyire tudsz gyorsan futni?
-Mennyire kell?
-3-ra indulunk. 1, 2, 3!-Gyorsan átrohantunk a másik tető alá. JuJu megbotlott valamiben, és úgy kellett berántanom a tető alá, hogy el ne essen.-Jól vagy?
-Azt hiszem.-Bólintott.
-Jöhet a következő?-JuJu megint bólintott.
-1, 2-Éreztem, ahogy hozzáér a kézfejemhez. Aztán az ujjaink maguktól összekulcsolódtak. Jaj, Aron! Vágd fejbe magad, és ne ezzel foglalkozzál! Jött a 3, és átszaladtunk a parkolóhoz, ahol a motoromat hagytam. Előszedtem a bukósisakokat, aztán az egyiket JuJunak adtam. Átkozott pillanat, amikor elengedte a kezemet! Miért vagyok ilyen hülye????
-Merre laksz?
-Mész végig a főúton a 3. kereszteződésnél balra, végig a kis utcán, aztán jobbra van egy kanyar. Az már a mi utcánk. Lila a házunk.-Felültünk a mocira, aztán kikanyarodtunk az esőbe. Éreztem, ahogy átkarolja a derekamat, és hozzásimul a hátamhoz. Basszus már! Az útra koncentrálj!!!! Meg is találtam a házat. JuJu visszaadta a bukósisakot, aztán gyorsan leugrott hátulról, és felszaladt a teraszra.
-Szia! Vigyázz magadra!-Integetett. Visszaintettem neki, aztán hazafelé vettem az irányt. Nagyon kedves és aranyos lány. De mire célzott azzal, hogy " Már feltűnt az az ember, akiért érdemes túllépni ezen a dolgon."? Aron! Elkalandoztál! Merre is kell menni? Miért nem lehet az elmédnek azt parancsolni, hogy kussoljon be? Mire hazaértem 9 óra volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése