szerda, szeptember 03, 2014

74. Szívügyek

Aron:
-Te meg hol jártál?-Nézett rám Jason, amikor beslattyogtam a házba.
-Szerintem az autómosóban.-Vihogott BaekHo.
-Marha vicces!-Feldobtam a vizes kabátomat a fogasra, aztán felmentem a szobámba.
-Ennek meg mi baja?-Hallottam Ren hangját.
-Te, meg a hülye vicceid!-Mordult JR BaekHora.
-Nem igaz! Tényleg olyan, mintha autómosóban járt volna!
-Szerintem kérdezzük meg.
-Okos ötlet, egy észkombájntól.
-Kössz, de nem vagyok észkombájn.-Vágott vissza MinHyun. Miért van az, hogy csukott ajtónál is lehet minden szavukat hallani? Azt hittem ennél vastagabbak a falak. 10 perc múlva kopogtak az ajtómon.
-Mi van?-Mordultam fel. Háttal ültem az ajtónak az ágyam végén, szóval nem láttam ki jött be.
-Bocs.-hallottam Jason hangját.-Minden oké, haver?
-Ja, persze.
-Akkor miért vagy ilyen?
-Ülj le.-Jason rávetette magát az ágyamra, aztán vagy 6 párnát pakolt a feje alá.
-Az ilyen szívügyeket nem a lányok szokták megvitatni?
-Most speciel nem érdekelnek azok a lányok. Engem csak egyvalaki érdekel. És az JuJu.
-Ahhhhhaaaaaaaaaaaaa. Az meg ki?-Elővettem azt a fényképet, amit tőle kaptam (cserébe az egyik kis kori képemért)
JuJu

-Ha, dögös a csaj.-Vigyorgott Jason.-Mázlista vagy.
-Na persze.
-Mesélj már! Esti mese nélkül nem tudok elaludni!
-Hülye.
-Max idióta. Naaaaaaaa!-Feküdt a hasára. Közben lóbálta a lábát, és az öklére támaszkodott.
-Barom. Inkább áthívom Patit vagy Pannit. Ők talán jobban értenek ehhez.
-Akkor Baek Ho kinyír, JR megöl. Melyik jobb?
-Jó van már, szűnj meg!
-Akkor mondhatom a többieknek, hogy minden oké?-Kérdezte komoly fejjel.
-Ja. Na, sipirc.-Miután becsukta az ajtót skypeon felhívtam a párizsi csapatot. Jin kikapcsolva, Eni szintén. Eszti az utolsó lehetőségem.
-Szia, bocs ha zavarok.
-Á, csak tanultam. Mellesleg hajnali fél 2 van.-Nézett kicsit álmos fejjel a kamerába.-Mit szeretnél?
-Van egy lány...
-Pilla.-Egy fél másodpercre eltűnt az arca, aztán újra megjelent.-Itt vagyok. Szóval egy lány. Már jól kezdődik.
-Igen. JuJunak hívják, és egy sulibulin találkoztunk.-Megmutattam neki is a képet.
-Hm, jól néz ki. És mi van vele?-Aron! Te hívtad fel az éjszaka közepén, a baromságoddal, úgyhogy mondd el neki!
-Azt hiszem totálisan belé zúgtam. Az baj?
-Milyen tünetei vannak?
-Miért, ez egy krónikus betegség?
-Nem. 
-Na jó. Szóval ma voltunk a Photo Coffe-ban csak amolyan délutáni időtöltésnek. Amikor kijöttünk zuhogott az eső, JuJu meg elindult gyalog. Aztán behúztam egy tető alá. És...
-Jó-jó, ennyi is elég lesz. Szóval bele estél ebbe a JuJuba. És hogy jövök ide én?
-Gondoltam megkérdezlek, te úgy is jó vagy szívügyekben.
-Vagy mert csak én voltam elérhető. Na mindegy. Folytasd!
-A buli előtt csalta meg a barátja...
-Uh. Igen? Ez fájdalmas téma.
-Aztán amikor óvatosan megkérdeztem, hogy mi hogy volt töviről hegyire elmondta. 
-Azt viszont nagyon nehéz.
-És utána volt egy furcsa mondata. Hogy is mondta? Ja, igen:"
Már feltűnt az az ember, akiért érdemes túllépni ezen a dolgon."

-Segítsek értelmezni? De hisz ez tök egyértelmű! Van valaki akibe beleesett, és most arra vár, hogy annak a valakinek is leessen. Amúgy már késő van ehhez. Vagy korán?-Megdörzsölte az arcát, aztán folytatta.-Kérdezd meg tőle kire gondolt.
-De...
-Nekem van egy tippem ki lehet az.
-Ismered JuJut?
-Minden lány hasonlóan gondolkodik. Én márcsak tudom.-Vonta meg a vállát.-Na, még máma aludni is szeretnék, szóval szia! Vigyázz magadra meg hasonlók, és majd mondd MinHyunnak, hogy akkor hívjon, ha előtte kiszámolta hány óra van nálunk. Elég nekem a nyelvvizsgákra tanulni.
-Bocsi.
-Áh, vele beszéltem vagy 2-ig. Utána tanultam.-Legyintett.
-Jó nyelvvizsgázást! És szép álmokat!
-Neked meg sok sikert JuJuhoz! Szia!-Eszti ablaka eltűnt. Mégis honnan tudná ki az? És hogy kérdezzem meg JuJut?
-Figyelj má! A haverom csaja aszonta, hogy kérdezzelek meg ki az a köcsög, akibe belezúgtál. Na, ki az?
Áh, annyira idióta vagyok! 
Végigdőltem az ágyamon, aztán a párnával ütöttem magam. Kicsit se idióta szokás! Á, dehogy!
Nagy nehezen leállítottam a magam ütlegelését.
Milyen mázlisták a haverjaim! Ott van BaekHonak Pati, JRnek Panni, MinHyunnak Eszti, Rennek Jin, SeYongnak Tifany, Gunwonak AhRin, Insoonak SoHee, ChaeJinnek Eni, JunQnak meg Hyong. Még Jasonnak is van valami kínai csaja.
Hogy lehetek ennyire szerencsétlen???
Marha nehezen sikerült elterelni a gondolataimat a sorsomról, aztán csak JuJu arcát láttam, ahogy folynak végig rajta az esőcseppek, és...
Elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése