péntek, augusztus 15, 2014

67. Egy átlagos délután

 Panni:
 Mikor kijöttem a suliból JR kocsija a parkolóban volt,  meg integetett, hogy hazavisz. Mivel még nem találtunk megfelelő lakást, még mindig Patival lakok. Egy gyors puszival köszöntöttük egymást, aztán JR kikanyarodott a kocsik közül.
-Milyen napod volt?-Nézett fél szemmel rám (a másikkal az utat figyelte).
-Hosszú, és fárasztó.-Sóhajtottam.-Neked?
-Á, csak a szokásos 4 órás próbák, meg egy interjú. Onnan jövök. Gondoltam felveszlek, hogy ne esőben kelljen hazasétálnod.-Mosolygott rám.
-Köszi. Mostanában annyira szeszélyes az időjárás. Egyik percben hétágra süt a nap, következő pillanatban meg zuhog az eső. Itt mindig ilyen az ősz?
-Meg lehet szokni.-Vonta meg a vállát. Leparkolt a ház előtt, aztán elvette a táskámat, és felkísért az emeletre. Az ajtóban megálltunk. Letette a táskámat a székre, aztán átölelt.
-Hiányozni fogsz.-Suttogta miután egy hatalmas puszit nyomott a homlokomra.
-Mennyi időre mentek Kínába?
-Legalább 2 hét. De elhúzódhat.
-Ilyenkor annyira utálom, hogy idol vagy.-Motyogtam.-És hogy megy a kínai repp?
-Kibírható. Bár néha összeakad a nyelvem.-nevetett fel.
-Biztos lesz ott valaki, aki segít kibogozni. Még mindig szekálnak?
-Hidd el, nem bánom. Legalább valami értelmesen röhögünk, nem például azon, hogy BaekHo kisminkelte Rent.
-Az aztán totál értelem. Vigyázz magadra!
-Majd megpróbálok.
-Az nem elég. 
-Jó, akkor majd megkérem a többieket is, hogy vigyázzanak rám. Veled minden oké lesz?
-Azt hiszem. Bár senki nem fog értem jönni, hogy ne kelljen esőben hazasétálnom.-Piszkáltam a nyakláncát.
-Megmondom az időjárásnak, hogy ne essen.
-Ne vedd el GunWoo foglalkozását. Ő az egómanó.
-Akkor megkérem, hogy intézze el.-Egy nagy sóhajtással a mellkasára hajtottam a fejem.
-Nem akarom, hogy elmenj.-Durcáskodtam.-Be foglak zárni a szekrényembe, hogy ne vihessenek el.
-Panni...-Suttogta, miközben megsimogatta a fejem.
-Nem vihetnek el.
-De klausztrofóbiás vagyok!
-Na persze.-Morogtam. 
-Oké, nem vagyok az. Biztos jól megleszel.
-Ajj már!-Toltam el magamtól. Akkor jöttem rá, hogy még mindig az ajtóban állunk.-Gyere be, mert kihűl a lakás.-Leültünk a nappaliban.
-Jason amúgy nagyon jó fej.
-Oké, de miért Kínába, és 2 hétre?
-Panni, ez komoly? Hány éves vagy?
-Had nyafogjak már!-Dőltem a mellkasára. Megnyugtat, amikor hallom a szívverését. a hajammal kezdett el játszani, aztán az arcomat simogatta. Aztán csörögni kezdett a mobilja. Ránézett a kijelzőre, aztán egy nagyot sóhajtott.
-A manegger az, mennem kell a próbára.
-Este még át tudsz ugrani?
-Nem hiszem.
-Menjek én? 30 perc alatt ottvagyok.
-Majd megbeszéljük, szia!-Adott egy gyors csókot, aztán rohannia is kellett. Úgy 20 perc múlva hazaért Pati is. Addig összeütöttem egy rántottát, hogy legyen mit ennünk.
-Szia! Milyen napod volt?-Pati ledobta a táskáját, és elfeküdt a kanapén.
-Utálom, gyűlölöm, rühellem a kémiát a tanárral együtt. Meglepetésdoga.
-Uh, az fájhatott.
-Egy olyan suliban, ahol divatguru csajok, és egypár fiú jár mi a francnak tanítják a kémiát?
-Nem tudom. Ne tőlem kérdezd. Felhívjuk a többieket?
-Ilyenkor még suliban vannak.
-Éhes vagy?
-Ja.-Motyogta. Visszamentem a konyhába tányérokért, de mire megterítettem már elaludt. Ez megszokott nála. Néha kicsit túlhajtja magát a tanulással, meg izgul a kis csapatunk miatt is... Szóval néha kicsit sokat foglalkozik a ruhatervezéssel, meg hajnalig fent marad, mert éppen ihlete van egy ruhához. Vagyis mostanság kb ennyi foglalkoztatja: -utálja a kémiát, -BaekHo, -csapat és a ruhák.  Jó, engem is a fotózás (amit szeretnék még tökéletesebbre fejleszteni), JR, meg naggyon néha, esetleg, őrült ritkán a suli. Este sajna a fiúk még próbáltak, szóval addig nyafogtam Patinak (ezt is jól tudok, hihi), mígnem elmentünk sétálni/fotózni/ihletet gyűjteni a kövi ruhához. Sajana a fiúk sokáig próbáltak, így nem tudtunk találkozni velük.

Nu'est in China:
Tavaly ősszel (2013) volt ez a programja a NU'EST-nek. Egy kis ideig 6 tagú volt a banda, Jasonnal. Ez a kínai debütálás (egy koreai popbanda csak akkor lesz igazán elismert, ha Kínában és Japánban is  debütálnak) volt. Kiadták a Face-t, és a Sleep Talkingot ezen a nyelven. Idén pedig (némely hírek szerint) japánban is "debütálnak": pár régebbi számot kiadnak Japánul. A Face, és a Fine Girl tutira közte van (én még nem találtam meg, de lehet, hogy csak én vagyok béna)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése