szombat, augusztus 23, 2014

70. Giggantikus felesz vagy mersz Party - part 2 - Régi ismerős, és egy kis féltékenység

Eszti:
Mivel én voltam a legközelebb az ajtóhoz Aron odadobta a tárcáját, aztán ment vissza kicsi a rakás-t játszani, miközben párnákkal dobálták egymást.
A futár egy kicsit meglepett arcot vágott, aztán visszaindult a kocsijához.
-Segítek bevinni.-Ajánlkozott, miután megtudtam hogy Aron 10 pizzát rendelt.
-Egy pillanat. Mindjárt lesz segítségem.-Besiettem a házba, és megálltam a "kicsi" rakás felett.-Srácok, kaja!-BaekHo és SeYong azonnal felpattant (lerázták magukról a párnákat, és a többieket). A futár még jobban meglepődött (talán felismerte őket? Nem ahhoz már túl sötét volt.).
-Önök itt laknak?
-Csak üdülünk.-Vontam meg a vállam.
-Ó...-A srác megvakarta a tarkóját. A fiúk felpakolták magukat pizzával, aztán visszamasíroztak a házba. Fizettem, aztán én is indultam volna vissza. De a pizzás gyerek megállított.
-Ismerős az arcod. Láttalak már?
-Nem itt lakok.-Levette a sapkáját, mire azonnal ráismertem.
-Mitsui Sen, igaz?
-Akkor te lehetsz Eszti.
-Igen. Hogy vagy? Rég láttalak.
-Áh, megvagyok. Emlékszel Byul Ji Minre?
-Igen. Párszor beszéltem vele azóta...-Szégyenlősen elmosolyodott.-Akkor veled többet beszélt, mi?
-Hát, igen.
-És, hogy vagytok? Mikor jöttetek össze?
-4 hónapja. Köszi, jól vagyunk. Igazából szerettem volna megköszönni neked, hogy bemutattál minket egymásnak még érettségi előtt.
-Á, semmi. Nem tudhattam mi lesz belőle-tek.
-Eszti, kaja!-Kiabált ki valaki.
-Tegyetek félre nekem, légyszi!-Visszafordultam Senhez.-Hogyhogy itt futárkodsz? Azt hittem mérnök leszel.
-Á, majdnem. Idén nem vettek fel.
-Majd jövőre!-Tettem a vállára a kezem.-Sok sikert a bejutáshoz az egyetemre, és JiMinnel is minden szépet! Azthiszem, ha nem megyek be időben éhen maradok.
-10 pizza.
-Nem tudod kik vannak bent. Korea legnagyobb zabagép-társasága.
-Akkor siess! Neked is sok szerencsét! Szia!
-Szia!-Mire visszaértem a házba már csak egy fél pizza maradt.
-Hihetetlen milyen gyorsan esztek.-Ültem le MinHyun mellé egy szelettel.
-Hol voltál?-Kérdezte két falat között.
-A pizzafutár egy évfolyamtársam volt a gimiben.
-Aha.-Megint harapott egyet.-És?
-Mi és? Megkérdeztem mi van vele.
-És?-Valami villant a szemében.
-Összejött az egyik barátnőmmel.-Lenyeltem a falatot.-És megköszönte, hogy bemutattam őket egymásnak.
-Aha.-Mire megettem a 2. szeletet az összes pizza elfogyott, és mindenki elkezdett hazaszállingózni. JR és BaekHo elment Patival és Pannival, a másik csapat is hazament, és Eni is velük ment. Csak a búcsúszkodásnál jöttem rá, hogy ő sem 'felelt-vagy-mert'. Megúszta. Mint Panni. Miután lezuhanyoztam, és MinHyun váltott, elgondolkodtam a mai napon. Déltől estig Giggantikus felesz vagy mersz Party. Ami naggyon jó volt. Fáj az oldalam a sok nevetéstől. Jason pedig végre boldog. Találkoztam egy régi barátommal/évfolyamtárssal. MinHyun még nedves hajjal jött ki a fürdőből, és kidőlt mellettem.
-Hogy hívják ezt a pizzafutár srácot?
-Mitsui Sen.
-És miért volt itt?
-Mert pizzafutár.
-És miért nem jöttél be? 
-Mert beszélgettünk.
-Miről?
-Arról, hogy nem vették fel a mérnökös egyetemére, és hogy összejött a barátnőmmel. Már mondtam.
-Semmi más?
-Mi bajod van?-Támaszkodtam fel.-Te soha nem találkoztál már olyan régi ismerősöddel, aki mondjuk egyszer elküldte a fenébe a világ legutálatosabb és legbeképzeltebb emberét?
-Oké.-Morgott.-De akkor is.
-Ha féltékeny vagy sajnálom. De közlöm, nincs mire.-MinHyun lehúzott magához. Egy hosszú csók után a vállára fektette a fejem.
-Sajnálom, hogy kikérdeztelek.-Suttogta már a sötétben.
-Néha olyan baromságokat csinálsz.
-Nincs harag?
-Már miért lenne?
-Köszönöm, hogy vagy nekem.-Elmosolyodtam és beljebb fúrtam magam az ölelésébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése