szombat, augusztus 23, 2014

69. Giggantikus felesz vagy mersz Party

Eszti:
Másnap (a fiúk egész héten szabadok, hurrá!) Jason kitalálta hogy rendezzünk egy elmondása szerint 'GIGGGGANTIKUSS' felesz vagy mersz partyt. Még mindig bökte a csőrét, hogy úgy áthúztuk tegnap, pedig ő is jót röhögött rajta. Na mindegy.  Szóval áthívták a MYNAMEsokat, meg a barátnőiket, meg ott voltunk mi is. Szóval összesen 20 népet számoltunk.
Leültünk, ahol éppen voltunk, ki hol talált helyet.
-Mindenki mindenki ellen! Kezdjen a legkisebb.-Vigyorgott körbe Jason. Végigszámláltuk, és kiderült, hogy én vagyok a legfiatalabb. Brühühü...
-Ne már! Kezdj te! Te akarsz szívatni, nem?-Jason gonosz vigyort villantott, aztán megpörgette az üveget. Tifanyra mutatott az üveg kupakja, SeYong barátnőjére.
-Felesz vagy mersz?-Vigyorodott el olyan szélesen Jason, hogy azt hittem már ki fog lógni a fejéről a szája széle.
-Leszek bevállalós. Merek.-Jason elgondolkodva (JÉÉÉ, ez ilyet is tud!) ütögette az állát a mutatóujjával.
-Táncolj nekünk valami szépet.-Ugyanis Tifany egy háttértáncos.-Mondjuk... Ismered a Hellovenust?
-Aha.
-Akkor gyerünk, Venus. Valaki zene?-Aron pötyögött valamit a hiperszuper Ipodján, és a hangfalakból dübörgött a zene. Tifany felállt, és elkezdte ropni. A fiúk hujjogattak, amikor valami olyan 'sexy' részhez ért.
-Ügyi voltál!-Adott neki egy puszit SeYong amikor Tifany visszaült mellé.
-Kiskorú!-Mutogatott rám Jason.
-Meg a húgod kiskorú. Kikérem magamnak, 18 vagyok.
-Hagyjátok abba. Jason agyilag kiskorú, te meg... kiskorúnak nézel ki.-Morgott Aron.
-Játszunk már!-Nyavajgott ChaeJin. Tifany pörgetett, és JRre felé nézett a kupak.
-Nem kell megkérdezned, merek.
-Van narancs?-Nézett Aronra.
-Biztos.-Vonta meg a vállát.
-Akkor JR hozz be két fél-narancsot.-Miután JR újra visszaült Tifany egy gonosz mosollyal az arcán mondta a következőket.-Csavard a fejedre az összes levét.
-Hogy mi???-Nézett egy nagyot JR.
-Panni, szerintem menj arrébb, mert te is olyan leszel.-Pati tanácsára Panni vagy fél méterrel odébb húzódott.
-Na gyerünk! 2 perced van!-Kopogtatta meg az óráját Tifany.
-Utána átöltözhetek?
-Ja, miután te is megszívattál valakit. Gyerünk!-JR nagy levegőt vett, aztán a feje fölé emelte az egyik fél narancsot, és összepaszírozta a kezében. Aztán a másik felet is. A nappaliban narancsillat terjengett, mi meg csak röhögtünk a ragacsos JR láttán (kivéve Pannit, de azért ő is kuncogott egy picit). JR pörgetett. Először az üveg odaragadt a kezéhez, és nem tudta rendesen megforgatni. De másodszorra már sikerült.
-Pati. Felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Mi van cica, félsz?-Lökte oldalba BaekHo.
-Hülye.-Vágott vissza Pati.
-Szóval felesz... Jót kell kérdezni... Jó, akkor...
-Nyögd már ki narancsmanó!-Morgott InSoo.
-Kivel járnál inkább. Justin Beiberrel, vagy valamelyik 1D-sel?
-Meghalok.-Jelentette ki Pati.
-Olyan nincs.
-Akkor is. Oké, kérdezhetsz még egyet, mert nem válaszoltam rendesen.-Vonta meg a vállát.
-Shakira vagy Lady Gaga?
-Nem vagyok lezbikus.
-Mármint melyik zenéje jobb?
-Legyen Shakira. Elvégre ő énekelt valamelyik foci VBn vagy min.-Pati pörgetett.
-AhRin.
-Merek.-Pati hozott a konyhából egy tojást, két üvegpoharat, és egy jó nagy adag jégkockát.
-Állj fel!-AhRin fejére felpakolta ilyen sorrendben a cuccokat: 1:az egyik pohár, tele jégkockával, 2: másik pohár a tetejére, szintén tele jégkockával. Az instabil építmény tetejére pedig a tojást.-Nyomj nekünk egy kis Gangnam stylet! Közben nem érhetsz a fejedhez.
-Ezzel az izével a fejemen?
-Aha.-A fiúk előre kedvesen kiröhögték AhRint. 
-Minden tele lesz a jéggel.-Nyafogott Ren, és felült a kanapé tetejére, ahová tuti nem fog esni egy jégkocka sem. AhRin, mint a lassított felvétel elkezdett mozogni. Közben folyton felfelé nézett. A fiúk már gurultak (persze tisztes távolságban AhRintől) nagy jókedvükben. Persze a legnagyobbat akkor nevettek, amikor valahol a szám közepén leesett az egész az éppen ott röhögő GunWoora. A páros tiszta jég-és víz lett, a poharak nem törtek össze, de a tojás majdnem. Miután kidobálták, és lerázták magukról a jeget, elvitték a repedt tojást, meg a poharakat AhRin pörgetett.
-SeYong.
-Merek.-Felelte vigyorogva.
-Van valami keksz?-Pati épp a konyhából jött ki, így ő ment vissza. 
-Kakaós, hmmm...-Vigyorgott, amikor átadta AhRinnek.
-Az a lényege, hogy a homlokodról kell a szádba juttatnod, úgy hogy közben nem érhetsz hozzá.-Feltette SeYong homloka közepére a kekszet.
-Most vághatsz pofákat.-Nevetett Tifany. SeYong tényleg elég érdekes fejeket vágott. Eljuttatta az orra mellé a kekszet, de végül leesett. Vagy a 4. próbálkozása volt már, amikor sikerült végre megennie. 
-Ez finom.-Mindenki dőlt a röhögéstől. SeYong közben elcsórta AhRintől a többi kekszet, aztán pörgetett.
-ChaeJin.-Mondta teli szájjal.-Flelesz vagy mersz?
-Merek.
-Tudom, hozsgy zseretsz-Lenyelte a falatot-táncolni. Szóóóval nyomd le a Lipsticket.-Újabb kekszet tömött a szájába. Aron (a DJ) benyomta a zenét. ChaeJin nekiállt táncolni. Aztán Ren is felállt, meg MinHyun mellőlem, és ők is nyomták. Közben pofákat is vágtak, szóval megint dőltünk a nevetéstől. Aztán ChaeJin pörgetett.
-Jason?
-Merek.-Megint majdnem leesett a fejéről a vigyor. Vajon ezt hívják fülig érő mosolynak? Nagyon valószínű.
-Van itt valakinek tűsarkúja, lányok?-Nézett körbe ChaeJin egy állatian gonosz vigyorral.
-Patinak tuti van.
-Pillanat.-Pati kiment, és egy vagy 10cm-s sarkú cipővel jött vissza. Még a látványába is beleborzongtam. Hogy lehet azt hordani?-Ha tönkreteszitek...
-Na Jason, vedd fel szépen.-Vitte oda neki ChaeJin. Jason fején azonnal lefagyott a vigyor. De azért felhúzta a cipőket. ChaeJin felhúzta álló helyzetbe (egyedül nem tudott volna felállni). Aztán kotort a hátizsákjában, és egy pink parókát vett elő. Jason fejére húzta.
-Panni lennél szíves egy facebook profilképet kattintani a kishölgyről?-Panni nevetve elővette a fényképezőgépét, és vagy 30 képet csinált a "kishölgy"-ről. Miután Jasont békén hagyták BaekHohoz került a paróka, és abban menőzött. Szerzett még egy női napszemüveget is hozzá, szóval nagyon szép volt. Jason pörgetett.
-Áááá, melyik is vagy te?-A kupak rám mutatott.
-Az egyik.-feleltem vigyorogva.-És merek.-Mivel Pannival egymás mellett ültünk nem nagyon lehetett tudni ki kivel van (Jason MinHyunról és JRről különböztetett meg eddig). 
-Szóval bevállalós a szépség.
-Igen az vagyok.-Mutattam egy kiskutyapofit.
-És mi a terved estére?
-Khm, khm! Ilyet nem, Jason. Vagy nagyon kikapsz, és a kutyák mellett fogsz aludni.-Nézett szúrós szemmel Aron Jasonra.
-Jól van, jól van. Mennyire bírod a magasságot?
-Sohasem féltem.
-Akkor le mersz ugrani az emeletről?-A többiek visszafojtott röhögéssel vártak
-Miért is ne?-Vontam meg a vállam.-De azért egy szivacsot kérek.-MinHyun odasúgott egy "biztos vagy benne?"-t, de nem nagyon hederítettem rá. Felmentem a lépcsőn, és felkapaszkodtam a korlát tetejére, aztán átlógatva a lábamat a semmibe leültem. Jason elszámolt 3-ig, én pedig elrugaszkodtam.
Igen, leugrottam az emeletről, és a szivacs, amit alám raktak elkapott. Szóval nem volt nagy cucc. De ezen senki nem nevetett. Ha rosszul esek kitörhettem volna a nyakam is. Pörgettem. JunQ.
-Merek.-Morogta.
-Valami durvát!-Röhögött SeYong.-Lééégyszi! A múltkor is leoltott az okosságával. Én meg majdnem odaégtem.
-Gondolkodok!-Intettem csendre mindenkit. Meditáltam egy picit (hallottam, ahogy visszafojtott röhögéssel figyelnek a többiek), azán megjött az ötlet.-Balettoznál nekünk?-Erre kitört a röhögés.
-Van valakinél rózsaszín tütü?-Röhögött BaekHo.
-És egy cuki korona.-Tette hozzá InSoo.-Azzal az igazi. Meg egy varázspálca.
-Na? Meg mered csinálni?-Vigyorgott Aron, közben keresett valami lassú, klasszikus számot. JunQ felállt.
-Senki nem veszi videóra.-Nézett SoHeera, aki már elővette a gépét.-Se fényképez.-Panni gyorsan a háta mögé dugta a fényképezőgépét, és angyali mosolyt varázsolt az arcára.
-Oké, oké, kezd már!-Noszogatta Jason. JunQ kicsit távolabb ment, aztán Aron beindította a zenét. Valami Haydn volt. JunQ pedig lassú, és pici lépésekkel (fiú létére próbált kecses is lenni) elkezdett táncolni. Kb. 30 másodpercet bírt táncolni. Addigra SeYong a földön hempergett, és már nyöszörgött, mert beszorult a levegője a sok nevetéstől. Miután visszaült, és megtapsoltuk (Aron pedig elrakta a dugikamerát, amivel persze, hogy felvette az egészet...) pörgetett.
-InSoo.
-Merek.
-Egy gonosz kacajt légyszíves.
-MUHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ez megfelel?
-Tudsz te jobbat is.
-HAHA-HAHAHA-HAHAHAHAHA-MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
-Oké. Ez megfelet az ízlésemnek, és hozzád is illik.-InSoo köhögött egy nagyot, aztán pörgetett.
-SoHee.
-Merek.
-Mivel cuki vagy, és mellesleg a barátnőm, ezért csak...-Egy 50 másodperces smárolás következett. Jason odaugrott elém, és befogta a szemem.
-Hülye, ez még kiskorú!-Adtam neki egy taslit (jó nagyot csattant) mire elengedett, és a piros foltot dörzsölgette az arcán. Közben SoHee pörgetett.
-Hyong.
-Merek.
-Én meg szomjas vagyok.-Nyúlt a kólásüvegért ChaeJin. 
-Én meg éhes.-Nyafogott BaekHo. Aron felállt, és kiment telefonálni a teraszra.
-20 perc múlva itt a pizza.-Közben ChaeJin megitta a kóla felét, aztán szépen (centikre pontosan) visszaigazította az üveget Hyong felé.
-Lássuk csak... Mérlegállás, és valaki hozzon két kaspó virágot.-Mondta ki az ítéletet SoHee. BaekHo kirohant a kertbe, és egy dézsás kis fával jött vissza.
-Ez jó?
-Virág?-Tette csípőre a kezét Hyong.
-Növény.-Vonta meg a vállát BaekHo.
-Pati, légyszíves verj a fejébe egy kis természettudományt.
-Oké.-JR hozott két kaspó virágot, és Hyong kezébe adta. Aztán jöhetett a mérlegállás.
-Könyvek?-SeYong lerámolta a lexikonos polcot (igen, ilyen is van a fiúknak, de csak porfogó, szóval ha elmennek mellette, már attól rosszul lesznek), és megkereste a 3 legvastagabb könyvet. SoHee pedig barátnéja fejére tette. És semmit nem ejtett le. 3 percig állt így, de semmi.
-UUUUUncsiiiiiiiii!-Nyavajgott Ren. Hyong letette a virágokat, és visszapakolta a könyveket.
-Ki nem volt még?-Nézett körbe a társaságon.
-Ezek közül valamelyik.-Mutogatott ránk Jason.
-Panni vagyok.-Állt fel a tesókám.
-Á, akkor hagyjuk.-Legyintett Hyong. BaekHo felpattant, és felrohant az emeletre.
-Akkor most...-Nézett körbe szomorúan SeYong.-Nem játszunk többet?-Olyan arcot vágott, mint aki mindjárt elsírja magát. Magához ölelte Tifanyt, és csinált egy nagy műbőgést (persze a végén elröhögte magát, így bukott le)
-PÁRNACSATAAAA!!!-Üvöltötte el magát BaekHo, és az emeletről hajigálni kezdett minket párnával. Aztán csak fehér párnákat lehetett látni. Vagy 3x fejbe dobtak. Odébb másztam fedezéket keresve az egyik sarokban. Aztán csengettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése