péntek, augusztus 29, 2014

72. Szinglik élete - part 2

Aron:
NaHyun ma egy komplett idióta. Hétfő van, és egész nap a baromságait kellett hallgatnom a szőke csajról, akivel a pénteki buliban találkozott. Valami Sim Hee Hei, de a Ms. HH jobban tetszik, és jobban ki lehet mondani, nekem.
-Annyira jól néz ki!-Vigyorgott, amikor mentünk ki a suliból.
-Aha.-Morogtam. Ha nem egész nap ezt hallgattam, akkor soha nem is hallottam a sexi Sim Hee Hei-jéről. A parkolóban (a két suli között van) meglátta Ms. HH-t, szóval engem fél másodperc múlva bárki leüthetett volna, vagy ordíthatnám a nevét, tesz rám jó magasról. Már elkezdtem felvenni a bukósisakom, amikor megjelent mellettem NaHyun.
-Gyere, mutatok valamit!-Egy nagy sóhajjal visszatettem a bukósisakot, és mentem a barátom után. Zárójeles megjegyzés: Jobban válogasd meg a barátaidat, mert a BaekHo2-vel így fogsz járni!!!)
-HeeHei, ő Aron, Aron HeeHei.-Mutatott be a "barátnőjének". Aztán a másik lány felé fordult.
-Jung Jun, Aron, Aron Jung Ju.-JuJu elmosolyodott, és a földet kezdte szugerálni.-Vigyázzatok magatokra.-Vigyorgott teli pofával NaHyun, aztán átfogta a vállam.-Sok szerencsét!-suttogta, aztán elmentek a szőkeséggel.
-Szia!-Nézett fel JuJu.
-Szia. Nem is tudtam, hogy Ms. HH a barátnőd, és hogy... Azt tudtam, hogy NaHyun nagyon rámozdult HeeHeire, de.... Á, úgysem érted.
-Ha azt akarod mondani, hogy egész nap Mr. Tökély áradozását kellett hallgatnod Ms. HH-ról, akkor teljesen megértelek. Csak nekem Ms. HH magyarázott.
-Sajnálom, hogy a buliból olyan gyorsan leléptünk... leléptem...-Vakartam meg a tarkómat.-Csak NaHyun félreértette, amit kértem tőle, és....
JuJu
-Tudom, hogy idol vagy.-Mosolyodott el.-És gondolom azért léptetek le, mert féltél a rajongóktól. Igaz, NU'EST Aron Kwak-ja?
-Hát, az idoloknak tudni kell sprintelni.-Nevettem el magam.
-Azt meghiszem.-Az arcomat fürkészte, aztán elkomolyodott.-Bocs, hogy kiöntöttem neked a lelkemet, nem akartalak semmibe belerángatni, és nem kell hogy sajnálj, csak...
-Semmi baj. Inkább örülök neki, hogy találkoztunk.
-Akkor jó.
-Holnap hány órád van?
-Sok.-Vonta meg a vállát.-Nem vagyok annyira sulifüggő. Fogalmam sincs hány órám van. Ez már vagy az ezredik iskolám, ahová járok... szóval nem fogom megjegyezni az órarendet. 
-Megértelek. Milyen szakon tanulsz?
-Sminkes. De, áh mindegy. Anyukám az egyik  fodrász a bandátoknál.
-Tényleg? Akkor hogyhogy nem találkoztunk még?
-Eddig az ország túl felén jártam suliba. 
-Én nem szerettem a koleszt.
-Én sem, de kibírható volt.-Csörögni kezdett a mobilja.-Uh, bocs, anya az...-Egy picit odébb ment telefonálni, aztán csalódottan visszafordult hozzám.-Haza kell vinnem az öcsémet a sulijából. Hogy SuBin soha sincs otthon...-Morogta.
-SuBin?
-A nővérem. 2 év van köztünk. Bocs, mennem kell. Majd egyszer elugrok anyával ha... olyan lesz a helyzet.
-Vagy holnap találkozzunk valahol?-Egy picit elgondolkodott.
-A Photo Coffe-ban , mondjuk fél 4 kor? 
-Oké.-Vontam meg a vállam.-Holnapra nincs semmi program a sulin kívül.-JuJu oldalra döntötte a fejét, aztán elnevette magát.
-Rendben. Holnap találkozunk. Szia!
-Szia!-Megvártam amíg elhajt, aztán visszacaplattam a motoromhoz. NaHyunnak egyszer az életben meg kell köszönnöm valamit? Ilyen sem volt még.
Otthon persze senki nem volt. JR és BaekHo a szokásos helyen lóg, a barátnőikkel, Ren valahol interjún van, MinHyun meg nyelvvizsgázik. Felsőfokú angolból. Bár még a barátnőjét nem érte utol (Eszti valami 6 nyelven beszél folyékonyan...).
felbaktattam a szobámba, aztán nekiálltam tanulni. 
Ilyen is csak párszor fordul elő....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése