csütörtök, augusztus 21, 2014

68. Szivatás, ikermódra

Eszti:
Az őszi szünetben elrepültünk Koreába. Panni teljesen odavolt, amikor utoljára beszéltünk (tegnap este), hogy mennyire de mennnyire meg akarja szívatni a mi kis ikres jelenetünkkel Jasont. Élőben még nem találkoztam vele, és mivel a kis jelenetünkhöz csak az egyikünket szabad ismernie skypeon se. Bár egyszer majdnem lebuktunk, mert MinHyunnal beszéltem, amikor bejött a szobájába valami hiperfontos ügyet közölni. Az volt az első, hogy MinHyun köszönés nélkül kinyomott (persze később megbeszéltük, szóval semmi nem volt belőle). Attól függetlenül szerintem rendes gyerek, bár a többiek is nagyon szurkolnak, hogy jó nagy szivatás legyen (még a MYNAMEsok is). Persze, mert SZÍVATÁS, és lehet rajta röhögni.
A reptéren (rám) senki nem várt. Eni és Jin tegnap értek ide, nekem meg ugye később kell jönnöm. Megkerestem a táskámat, aztán felugrottam egy buszra. Patiéknál fogom letenni a cuccom, és ott még elintézünk pár apró simítást, aztán mehet a menet.
Igazából csak átöltöztettek. Meg kisminkeltek. Meg újracsinálták a hajamat.
-Viselkedj természetesen!-Vigyorgott Panni, amikor már teljesen-totálisan ugyan olyanok voltunk.-Mindjárt megmondják merre kell menned. És elő a színészkedést!!!!
-Hajrá csajok! Ügyik legyetek!-Nevetett Jin, és megölelt mindkettőnket.-De azért minket ne vágjatok át!

Jason:
A srácokkal elindultunk a MYNAMEsek házához, ami annyit tesz, hogy most éppen álruhában kódorgunk a városban. 
-Haver, ez tuti jó ötlet?-Löktem oldalba Aront. Kiskori haverok vagyunk, jó régóta ismerjük egymást, de ilyen ötletre nem számítottam.-Bármikor felismerhetnek.
-Nem vagyunk feltűnőek.
-ÁÁÁ, kicsit se. Olyanok vagyunk, mint a bankrablók ebbe a cuccba.-Röhögött BaekHo.
-Lépjünk már, mert nem érünk oda.-Morgott Ren, és gyorsabbra vette a tempót.-Mondtam én, hogy kocsival menjünk.
-De így a király.-Röhögött fel Aron.-Amikor van egy kis izgalom....
-Ezekre gondolsz?-Mutatott az út túloldalára Ren, ahol egy rakás sikítozó csaj ugrált. Egy fekete kocsi elhúzott előttünk-és előttük. Aztán átrohantak az úton.
-Szerintem...-Kezdtem.
-Rohanj!-Adta ki az utasítást JR hátulról (MinHyunnal mögöttünk mentek). A csajok sikítozva jöttek utánunk.
-Szerencsénk van.-Lihegte MinHyun.-Magassarkúban nem fognak sokáig futni.-Befordultunk az egyik kis utcába, és lefékeztünk. Igazából majdnem elestem, mert Ren belém rohant hátulról. A térdünkre hajolva lihegtünk egy darabig.
-Izgalmat akartál?-Lökte oldalba még mindig lihegve JR Aront. 
-Hát, ez az volt.-Egyenesedett fel. Aztán oldalba bökte JRt.-Te, az nem a csajod?
-Hol?-Élénkült fel JR.
-Ott.-Mutogatott az út túloldalára Aron. 
-Utoljára azt mondta, hogy Patival elmennek valahová. PANNI!!
-Ne ordibálj már! Felhívod magadra a figyelmet.-Röhögtem ki.-Vigyázz, kész, rajt!-vezényeltem röhögve. JR körülnézett az úton, aztán átrohant a barátnője után. Egy darabig rohant, aztán utolérte. valamit beszéltek, aztán JR meghajolt, és visszajött hozzánk.
-Ez nem Panni volt.-Dőlt a falnak.-Valamit hablatyolt...Biztos nem angolul, és nem koreaiul.
-Az okosok azt mondják...-Kezdte MinHyun-hogy mindenkinek van a földön egy hasonmása.
-De pont ilyen ruha volt Pannin is reggel, amikor elmentem hozzájuk.-Morgott JR.
-Vannak véletlenek, haver.-Veregettem vállon.
-Menjünk, mert soha nem érünk oda.-Nyavajgott Ren, mint egy kislány. Egy fél óra múlva oda is értünk. InSoo nyitott ajtót, és jót röhögött rajtunk (ugyanis vagy 3 fangirl csapat elől kellett elrohannunk).
-Rátelefonálok a lányokra, hogy ha végeztek ide jöjjenek.-Motyogta BaekHo, aztán elment telefonálni a kis Patijának. Leültünk a kanapéra, aztán megjelentek a kómás ház urai.
-Veletek meg mi történt?-Röhögött Ren.
-Hajnalig koncerteztünk, hülye.-Morgott ChaeJin, és leült egy fotelbe (fél perc múlva már hortyogott).
-Srácok, kész a reggeli.-Kiabált ki valaki a konyhából.
-Te, van egy bejárónőtök?-Röhögte el magát MinHyun.
-Nem vagyok bejárónő. Ezt kikérem magamnak.-Jött be Panni? a szobába.
-Te meg mit keresel itt?-Nézett nagyot JR.-És miért nekik csinálsz reggelit? Nekem még sohasem csináltál reggelit.
-Mi van?-Bámult ránk a csaj.
-Panni?-Ült fel Aron.
-Az meg kicsoda?
-Eszternek hívják.-Motyogta ChaeJin félálomban.-SeYong unokahuga.
-Találkoztunk már?-Néztem a kiscsajra.
-Nem hiszem. Európában lakom, és nem sokat járok haza.
-Ja, egy kis világjáró unokahúgom van.-Karolta át a vállát SeYong.-Mi a reggeli?
-A konyhában.-Az unokatesók kimentek, meg a még ébren lévő InSoo és Gunwoo. JunQ meg a szobájában durmol. Pár perc múlva csengettek.
-Megjött a pizza?-Motyogta ChaeJin, de aztán visszadőlt. Pati, Jin és Panni jöttek be egy fekete hajú csajjal.
-Sziasztok srácok!-Ült le BaekHo mellé Pati, aztán nekiálltak smárolni.
-Nem mennétek ki? Vannak agyilag kiskorúak közöttünk, és nekik ez már gusztustalanul túlfejlesztett romantika.-Állt meg mellettük JunQ.
-Te beszélsz, mi?-Morgott BaekHo, és elengedte Patit. A fekete csaj felébresztette ChaeJint (tuti, hogy ők is ismerik egymást), aztán kivonultak valahová az udvarra. SeYong bejött egy jól megrakott tányérral a kezében, és leült mellénk.
-Az unokahugodat hol hagytad?-Lökte oldalba Aron.
-Höülye, ezsek...-Nyelte le a falatot, és letette a tányérját.-Ha kiborítod kiborulok.-Fenyegette meg Aront.
-Kész a kávé.-Jött be Eszter a nappaliba. És akkor elvesztettem a fonalat. JR mellett ülő csaj, és az ajtóban álló totál ugyan olyan volt. Csak az egyiknek kávé volt a kezében. De az is fél másodperc múlva letette.
-Miért vagy ugyan olyan, mint én?-Kérdezték totál egyszerre.
-Mit keresek ott, ha itt vagyok?
-Mi van????
-Szerintem egyszerűbb lenne, ha nem egyszerre beszélnétek. Panni, gyere szépen ide.-veregette meg maga mellett a helyet JR. De egyik csaj sem mozdult.
-Melyikőtök Panni?-Nézett egyszer az egyikre egyszer a másikra.
-Ő.-Mutattak mindketten a másikra.
-Hogy a francba hasonlíthattok ennyire egymásra, amikor az egyik Európában lakik, a másik meg JR barátnője? Elvileg nem is ismeritek egymást.-Bámultam.
-Ó, van itt egy értelmes lény, rajtam kívül?-Bámult rám JunQ.-Kérdezzetek valamit tőlük, amire csak az egyik tudja a választ.
-Például, hogy mikor jöttünk össze Pannival?
-Két éve tavasszal.-Jött a válsz, egyszerre.
-Mi JR kedvenc kajája?-Próbálkozott BaekHo.
-Egyszer megkóstolta a bolgonait, és kijelentette, hogy az a kedvence.
-Desszert?
-Inádja a fagyit, de a dobostorta a kedvence.
-Öm...
-Ne kaját kérdezz!
-Akkor...-Vagy fél óráig kérdezgettük őket, de mindenre tudták egyszerre a választ.
-Jó, akkor milyen színű JR alsógatyája?-Állt fel Aron, és egyszer az egyikre, egyszer a másikra nézet.
-Fogalmam sincs.
-Ennyi.-Dőlt le a kanapéra Aron, és becsukta a szemét.
-Igazából egyszerűbb lenne, ha Eszterről kérdeznétek.
-Nem hiszem. De egy próbát megér. SeYong?
-Szerintem hagyjuk.-Motyogta.
-Oké, nem szivatunk titeket tovább.
-Ő Panni.
-Ő pedig Eszti.
-Ikrek vagyunk. Szia, Jason!-Integettek.
-Azt a leborult szivarvégit! Még egyszerre is mozognak.
 -Hát, Jason ilyen az ikrek élete.-Vonta meg a vállát az egyik hasonmás.
A reakció

-De hogy a fenébe...
Mindenki röhögésben tört ki. SeYong szó szerint a földön gurult a röhögéstől. egy pár pillanatig még értetlenkedtem, aztán én is elröhögtem magam. Kb. egy óráig azon röhögtek, hogy milyen fejet vágtam, amikor rájöttem a dologra. Miután már levegőhöz is jutottak az egészet elmesélték, mit hogy csináltak.
-Szóval Eszti volt az utcán, csak franciául beszélt. És Panni meg volt a.... Aztán Panni vagy Eszti... Mi van???-Próbáltam kimagyarázni magamnak.-Légyszíves egy táblát akasszatok a nyakatokba a nevetekkel, mert soha az életbe nem fogom megtanulni melyikőtök melyik.
-Hát haver, ilyen az élet.-Veregetett vállon Aron, aztán kedvesen kiröhögött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése