vasárnap, február 23, 2014

21. Őszi szünet kezdete

Pati:
Azt hittem hogy soha nem jön el ez a nap. Az óra nem csörög hajnalban-amit úgy is lenyomok, és visszaalszok, aztán meg elkések és az órát okolom-, és anyuék sem szekálhatnak, hogy biztos nem tanulok semmit-ami igaz is-, meg hogy mindig a barátnőimmel lógok. És most jön a legjobb: BAEK HO MA JÖN!!!!! Erre várok már egy hónapja. De megérte. A reptéren vártam rá, és amikor kikeveredett a tömegből a nyakába ugrottam.
-Szia cicám!-Ölelt magához.
-Olyan jó, hogy eljöttél! El sem tudod képzelni mennyire vártalak!
-Én meg azt hittem sohasem érek ide.-Felkapta a csomagjait, és leintett egy taxit.
-Miért? Nem utaztál jól?
-Te is így gondolnád, ha egész úton rád szállna valaki.
-Ha?
-Egy kiscsajszi ült mellettem a gépen, és be nem állt a szája. Kívülről tudom már az egész életét.
-Az gáz.
-Milyen együtt érző itt valaki! Ha neked kellett volna hallgatni nem ezt mondanád.-Kiszálltunk a taxiból. Baek Ho ledobta a táskáját a nappaliban, aztán a falhoz nyomott.-El sem tudod hinni mennyire vártam erre...-Ajkait az enyémekhez nyomta és szenvedélyes és hosszú smárolás következett. Alig tudtunk elszakadni egymástól. Baek Ho felkapott, és az ölébe ültetve leült a kanapéra. A mellkasára döntöttem a fejem. A hajamat simogatta, aztán szuszogása egyenletessé vált, elaludt. Fárasztó napja lehetett, de olyan jóóó, hogy itt van! Én is lehunytam a szemem, és meleg ölelésében elaludtam. Tegnap éjfélig Nikivel cheteltem, aztán hajnalban azon gondolkodtam, hogy mi lesz Baek Ho első reakciója amikor meglát, Aztán 4 óra körül elaludtam. Reggel-10 körül-anya hívására ébredtem, utána mentem a reptérre. gyorsan pörög ez a nap.
...
Baek Ho csókjára ébredtem.
-Jó reggelt! Annyira vártál, hogy éjjel elfelejtettél aludni?
-Valahogy úgy.
-Ezzel alszol?-Mutatta fel a kedvenc kis fehér Baek Ho Macimat. 
-Szerinted?
-Bevallom én is a Patti Macival alszok. Na?
-Én is.-Azt hittem csak én vagyok ilyen gyerekes, de akkor mégsem. Baek Ho a hasamra fektette a fejét, és elmélyülten nyomorgatta macit.-Van kedved elmenni valahová?
-Most?-Nézett rám bociszemekkel.
-Miért ne épp most?
-Nem is tudom. Kényelmes így.-Visszafektette a fejét a hasamra, és tovább nyomorgatta a macit. Ekkor megszólalt a mobilom: anya. Mit akarhat?
-Szia, valami baj van?
-Szia Patikám! Nincs semmi baj, csak a nagynénéd ma este beugrik. Remélem össze tudsz pakolni addigra. Olyan fél 6 körül már hazaér.
-Nincs is kupi.
-De tudod milyen. Fél óra múlva bármikor megjöhet.
-Rendben. Szia!-Lettettem a telefont, és visszazuhantam a párnáimra.
-Mi az? Valami baj van?-Ugrott fel Baek Ho.-Rosszul vagy?
-Asszem még jól vagyok, de ha az a némber idejön én totál kikészülök.
-Kicsoda?
-A nagynéném. Kibírhatatlan.
-Mi olyan kibírhatatlan benne?
-Először is: mindig mindenbe beleszól, másodszor: 48 éves és 18-nak képzeli magát, és undorítóan öltözködik, harmadszor: ha valami nem tetszik neki átrendezi az egész házat, negyedszer: kiállhatatlan a modora, és utálatos. Ja, és mindig a mellettem lévő szobában alszik, és áthallatszik a horkolása.  Kb ennyi amiért én utálom.
-Aha. És nem úszhatod meg a találkát?
-Nagyon ki lesz, ha nem vagyok itthon. Ja, és még valami amiért utálom: mindig kikérdezi a pasi-ügyeket, és ha nem szimpi neki a srác, akkor megkeresi őket, és valamit mond nekik, ami miatt soha többé nem néznek rám.
-Akkor most én is veszélyben forgok?
-Ja, tényleg! Hol laksz?
-Pesten van a szállodám.
-Akkor szerintem gyorsan indulj el, mert Ákinéni nemsokára megérkezik.
-Most kiraksz a házból?
-Én nem...-Baek Ho magához ölelt, és egy rövid csók után elengedett.
-Megértelek, ilyen rokonok mellett... Holnap majd hívj fel, jó?
-Persze, szia!-Integettem még utána az ajtóból, aztán körbenéztem a lakásban, kell-e valamit pakolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése