hétfő, május 19, 2014

45. Filmezés

 Ren:
Néztem egy darabig Jint, ahogy alszik, aztán megérkeztek a többiek.
Jin
Hanni azonnal játszani akart vele.
-Hanni! Jint a parton is piszkáltad, és nagyon elfáradt. Nem tud veled játszani.-Bosszankodott Eszti. Hanni elszontyolodott, aztán JR súgott valamit a fülébe, amitől a kislány arca felderült.
-Aludhat ma nálunk?-Nézett Esztire JR miután felállt a földről.
-Aha. Miért ne? De azért vigyázzatok rá.
-Nyugi, minden rendben lesz.-Mosolygott Panni. Hát, ennyit arról, hogy Hanni mindig Esztivel van. Hogy fogom ezután megkülönböztetni őket?  Na mindegy.-Filmezünk, aztán elküldjük aludni.
-Horror nincs.
-Ne már!-Nyögött fel JR.-Nem fogok nyálas lányos filmeket nézni.
-Nyugi haver.-Tettem a vállára a kezem.-Hanni biztos megért majd. Nézzétek valamelyik Barbie filmet. Kész rózsaszín horror. Attól fogsz félni utána, hogy beterít a rózsaszín köd.-Húztam végig a tenyerem az állítólagos rózsaszín ködön.
-Kössz a biztatást Ren!-Agyon röhögtük magunkat, amíg ezzel szívattuk egymást. A végén tényleg egy rémálomnak tűnt az a rózsaszín borzalom. Miután elvonultak filmezni visszamentem a szobába Jinhez. Már felült, és a kócos haját próbálta kifésülni az ujjaival.
-Azt hittem reggelig alszol.-Ültem le mellé.
-Hány óra?
-Éjfél.
-Ne már! Tiszta világos van.-Nézett az ablak felé.-Hol a telefonom?-A táskára mutattam, ő pedig megkereste a mobilját.-Anya ezek szerint nem aludt.-Húzogatta az ujját a képernyőn. Visszaült mellém, és az orrom elé nyomta a mobilját. 89 nem fogadott hívás, 73 olvasatlan SMS.
-Húha! Anyád tényleg nagyon ellenőrizni akar.
-Pont ez a baj.-Dobta odébb a mobilját.-Többiek?
-Gondolom már eltették magukat holnapra.
-Még csak fél 9 van. Engem nem versz át.
-Oké. JRék filmeznek. Valami rózsaszín horrort néznek Hanni kedvéért.
-Juj! Szegények...
-Aron és Niki is filmeznek. Baek Ho és Pati sétálnak, Eszti és Min Hyun meg... fogalmam sincs. Talán ők az egyedüliek, akik alszanak. Hanni nélkül nyugijuk van.
-Aha. Nem vagy fáradt?
-Annyira nem.
-Nézünk mi is valamit.
-Csak ne rózsaszín borzalmat! Könyörgök!
-Attól én is rosszul vagyok.-Vonta meg a vállát. Előkotorta a notebookját, és letette a kávézóasztalra.-Mi legyen?-Nézett rám.
-Lehet akár Love Story is. A vége jó legyen. Animációs is lehet. Azok tiszta cukik.-Vontam meg a vállam.
-És ne legyen rózsaszín.
-Aha. Ez is egy kikötésnek számít?
-Igen. Ez szerintem jó lesz.-Elindította a filmet.
-Ez miez?-Néztem a képernyőt.
-Frozen. Nem rózsaszín, animációs, és a vége is jó.-Tényleg egész jó volt. A kiscsajszi megmentette, vagy mi a nővérét, boldog lett az ország, és mindketten megtalálták a szerelmüket. Jint lehet, hogy kicsit közel húztam magamhoz közben, de nem ellenkezett. Jó volt átölelni a vállát. Mikor lecsukta a monitort láttam, ahogy próbál elrejteni egy ásítást.
-Menj nyugodtan a fürdőbe.-Álltam fel.
-Mehetsz te.
-De azt szeretném, hogy te menj előttem.
-Nem fogsz bealudni?
-Nem.-Bezárta magára az ajtót, és hallottam, ahogy engedi a vizet. A mobilja, amit az asztalkán hagyott folyamatosan rezgett. Írtam az anyukájának egy "Minden oké, nem kell percenként csörgetned, majd 
én hívlak ha gáz van. Jó éjt!" üzenetet. Jin kb 20 percet volt a fürdőben, aztán váltottam. Mikor már a takaró alatt voltunk említettem neki az SMSt. Jót nevetett rajta, aztán megköszönte. Legalább az éjjel nem kell állandóan a rezgést hallgatnunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése