csütörtök, május 22, 2014

47. Strandon

 Eszti:
-Hahó! Hercegnőm reggel van!-Simogatta Min Hyun az arcomat. Nagy nehezen kinyitottam a szemem, aztán arcon pusziltam.
-De jó érzés nem Hanni nyivácskolására kelni.-Motyogtam. Min Hyun kinevetett, aztán bezárkózott a fürdőbe.
A reggelinél Hanni szokás szerint fel volt húzva. JR és Panni meg majdnem elaludtak az asztalnál.
-Milyen volt a film?-Röhögött Baek Ho.
-Mindenhol rózsaszín meg halvány rózsaszín meg babarózsaszín és pink. Tényleg rosszabb mint egy horror.
-Mennyit aludtatok?-Suttogtam Panninak.
-Úgy 3 órát. Soha többet...
-...Máma is nézünk mesét? Kimbácsi azt mondta, hogy tetszik neki! Meg a póni is!-Ujjongott Hanni.
-Te jó Isten!-Verte a homlokát JR az asztalba.-Soha többet!
-Hanni, szerintem ma megint nálunk alszol.
-De...
-Kértem, hogy viselkedj jól! Fogadni mernék, hogy egész éjjel nyafogtál nekik.
-De...
-Hanni!-Szólt rá Min Hyun.-Az lesz amit Eszti mondott. Nem kérek kifogásokat.-Hanni totál elszontyolodott. De most komolyan! Film közben folyamatosan zaklatta őket, hogy " most jön a legjobb rész!" (én már csak tudom). Reggeli után kisétáltunk a strandra. A fiúk és Hanni is azonnal rohantak a vízbe. Azzal szórakoztak, hogy Hannit dobálták a vízbe. Egy fél óra után Min Hyun ki jött hozzám a homokra. Mindenéből folyt a víz. Mint egy kutya kirázta a hajából a vizet.
-Nem jössz?-Igazgatta az arcába lógó tincseket.-Nem hideg.
-Nem tudom.
-Gyere már!
-Oké, picit vársz? Ja, addig figyelj a húgomra kérlek!
Eszti
-Okidoki.-Hatalmas fröcskölés közepette visszament a többiekhez. Odasétáltam a pokróchoz, ahol a lányok napoztak. Panni el is aludt a napszemcsije alatt. Ledobtam a pólóm meg a kalapom, a papucsom mellé, aztán térdig belecaplattam a vízbe. Min Hyun valahonnan mögém került, és jól lefröcskölt. Egy nagyot ugrottam, meg persze sikítottam is, ő meg csak röhögött.-Olyan gonosz vagy!
-Nem is!
-De az vagy. Hideg!-Rugtam a vízbe.
-Bebizonyítsam, hogy nem vagyok gonosz?-Széttárta a karjait.-Megölelhetlek?-Vigyorgott féloldalasan.
-Ne merd!-Löktem hátra. Ez a hülye meg majdnem elesett.
-Nem is szeretsz?
-Vizesen nem ölelgethetsz.-Jelentettem ki. A lábam mellett felbukkant Hanni feje. Fröcskölve kapálózott. Sikítva menekültem előle. Hirtelen valaki hátulról rám ugrott, és a víz alá nyomott. Köhögve álltam fel (kb a csípőmig ért a víz).-Melyik volt ez?-Néztem körbe, mikor jól kiköhögtem magam. Mind az öten a másikra mutogattak. Aronra érkezett a legtöbb voks.
-Szerintem menekülj haver!-Röhögött JR, amikor vészjóslóan elindultam a bagázs felé. Egy hosszú kergetőzés után elkaptam Aron grabancát, aztán jól ellöktem. Kapott egy taslit (vizes bőrön jól csíp), aztán békén hagytam. A többiek röhögve figyelték az eseményeket. Mikor Hanni elfáradt a nagy "vízi bunyóban" (avagy fogócska és kicsi a rakás+ hajigáljuk a legkisebbet a vízbe játékban) kimentünk a partra. Panni akkor ébredt fel, és jót röhögött a fiúkon, akik azon versenyetek ki ugrik nagyobbat.
Panni készített egy képet erről a hatalmas egóról árulkodó játékról
Hát ja. Tiszta hülyék. Bár meg kell vallani tökéletesen szórakoztunk. Szétröhögtük az agyunkat. Mikor elfáradtak a hülyülésben kidőltek egymás hegyén-hátán a pokrócokon, és aludtak. Addig úsztunk egyet a lányokkal. Mire visszaértünk mindannyian felébredtek, és Nikin röhögtek, akinek a hajába beleakadt egy zöld valami. Miután kiszedte Aronra dobta, aki a legjobban szórakozott rajta. Aron továbbadta JRnek, aztán Patihoz jutott, a végén pedig Hanni nyakában landolt. Gőzöm sincs ki dobta oda, de szegény kislány majdnem kiszaladt a világból. Sikítva rázta magát, míg az a zöld izé le nem esett róla. Miután eltemette a homokban kicsit nyugodtabbnak látszott. A srácok kikönyörögték, hogy mindannyian menjünk a vízbe. Úúgy imádom, amikor a forró bőrömet átölelik a jéghideg vizes kezükkel. Min Hyun magához húzott.
-Sexi vagy cicám!-Súgta a fülembe, mire lenyomtam a víz alá. Miután mindannyian megszáradtunk, kiröhögtük a többi fürdőzőt (egy kis csaj valami moszatféleségbe lépett, és jobban sikított mint Hanni (ilyen is van???). Hazafelé menet Aron elvette a kalapomat, és a szállóig kergettem, de nem sikerült visszaszereznem sajnos. Mikor felértünk a szobába eldőltem az ágyon, és a jótékony szürke ködbe vesztem. Holnapra sajogni fog mindenem, de megérte, mert tök jól éreztük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése